{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.643 visninger | Oprettet:

Erfaringer med permanente krøller? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! smiley

Nu er sommerferien jo snart slut, og så sidder jeg og tænker at jeg godt kunne tænke mig en ny frisure.
Jeg kunne måske godt tænke mig at få lavet permanente krøller. Jeg har MEGET lyst hår, og jeg har hørt at lyst hår skulle tage rigtig meget imod de permanente krøller. Og jeg vil jo helst ikke have alt for meget krølle'halløj. Mit hår går 10-15cm ned over mine skuldre, så det er jo ikke ektremt langt.

Jeg ville derfor gerne hører om der er nogle af jer der har erfaringer med permanente krøller?
Nogle med lyst hår?
Hvor meget "skære" det af hårlængden at man får krøller?

Knus Simone smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med permanente krøller?
  • #1   27. jul 2009 har ikke selv haft det..
    Men efter at dømme efter dit profilbillede, tror jeg virkelig det ville være flot med ikke alt for store krøller til dig (:
    Ngen lidt større end andre.

men tror det vil klæ dig smiley

• #2   27. jul 2009 Isabella; Ja, jeg har også fået af vide - de få gange jeg har brugt laaaang tid på at krølle det - at det klæder mig meget, så det er derfor jeg overvejer at få dem lavet permanent smiley
    Så håber jeg bare ikke at det bliver for meget.. Hehe smiley

• #3   27. jul 2009 jeg har permantet mit hår - super glad for det, men damn it det slider meget på håret. børster kun mit hår 1 gang om ugen, nogle gange 1 gang på to uger. spidserne spalter helt vildt også.

Men jeg tror du skal passe rigtig meget på at du ikke får proptrækker krøller. jeg har rimelig langt hår, som trækker dem nedad (har hår til ca under brysterne) så de ikke kan være små og optrækkede. mener jeg har billeder af dem, i mit fotoalbum med mig i smiley

• #4   27. jul 2009 okay :

Sascha: Du kan vidst nok spørge din frisør om hun ikke har noget kur eller godt shampoo som er godt når du har de der per. krøller smiley
    Som gør at håret ikke tager så meget skade.
    Eller spørg i Matas smiley

• #5   27. jul 2009 jo det har jeg fået, det hjælper, men håret lbiver alligevel meget slidt og det kan ikke undgås når man får det permantet smiley

skal lige siges at mit hår ser spdan her ud efter 2 mdr:
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (^mit hår er ikke skævt, fik bare ikke noget af det lange om p åden side :D)

• #7   27. jul 2009 Jeg har naturlig lyst hår og har haft lavet krøller en gang. Det holdte en mdr og det var selv om jeg brugte krølle shampoo, bredtandet kam og diffuser når jeg tørrede håret. Så det var lige 800kr ud af vinduet og ikke noget jeg gad have lavet igen. Efter 3-4 mdr fællede jeg helt sindsygt.

Det var nogle af de største krøller man kunne få lavet. De ville nok have holdt lidt længere hvis de havde været mindre.

• #8   27. jul 2009 Jeg har blond glat hår og permanent væske hænger ikke i mit hår smiley Frisøren prøvede 3 gange at få mit hår til at krølle, men lige lidt hjalp det, for nogle folk med blond glat hår er ikke skabt til krøller smiley

• #9   27. jul 2009 Jeg fik lavet permanet krøller for mange år siden, den gang var mit hår langt og tyndt, helt glat.. de holdt 14 dage! så fik jeg lavet dem igen gratis hvor der blev brugt mindre ruller og stærkere væske, igen holdt de ca kun 14 dage.. rigtig øv

siden er mit hår blevet klippet korter og vokset lidt igen, så nu har jeg hår til lige over brysterene, og så er det blevet tykt smiley
    Drømmer stadig om de krøller jeg aldrig fik, men min frisør tror ikke at de vil holde stadigvæk :,(

• #10   27. jul 2009 Du kan se nogle frisurer her smiley http://www.hair.dk/vis_artikel.asp?pageid=840&areaid=26&p=ja

Den ene af dem skal jeg have lavet her den 19... smiley

• #11   27. jul 2009 Mange tak for jeres svar alle sammen! smiley

Kommentér på:
Erfaringer med permanente krøller?

Annonce