238 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hesten er nu"
klippe hesten nu ???
Hej Har en hest som er meget langhåret han har ikke været klippet i år men nu er han begyndt at svede også når han står på folden hvad vel i gøre klippe nu eller vente til han selv fælder det...
Hej Har en hest som er meget langhåret han har ikke været klippet i år men nu er han begyndt at svede også når han står på folden hvad vel i gøre klippe nu eller vente til han selv fælder det...
Skrevet af: Brita . - 17. mar 2014
Vaske hesten nu?
Vores lille shetlænder Anton, er syg med cushing ( han er i behandling ), men han har skiftende dårlig mave ( dyrlægen ER ind over ) og skider derfor sig selv i halen og ned af bagbenene. Normalt vi...
Vores lille shetlænder Anton, er syg med cushing ( han er i behandling ), men han har skiftende dårlig mave ( dyrlægen ER ind over ) og skider derfor sig selv i halen og ned af bagbenene. Normalt vi...
Skrevet af: Luna Maria - 25. jan 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fejlfinding vaskemaskine- evt pumpe 1.000 kr.
- Rengøring ca 70 kvm 500 kr.
- Samling af IKEA stole 1.250 kr.
- Rengøring af køkken og badeværelse 500 kr.
- Fældning af træ 1.200 kr.
- Udskiftning af ventil i toiletcisterne 600 kr.
jun 2005
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 204
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.420
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.674
jul 2005
Følger: 34 Følgere: 97 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 2.140
Tror nu et eller andet sted, at min hest også ville forsvare mig, hvis jeg blev overfaldet, ligesom min hund også ville gøre
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.966
Jeg havde engang en kat der forsvarede mig hver gang mig bror drillede mig. Katten fløj simpelthen i flæsket på ham hvis han generede mig når den var der
mar 2005
Følger: 163 Følgere: 157 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.218
Tornado som jeg har solgt nu han forsvarede mig os da han blev introduceret for min kæreste ( ca et år siden) det første tornado gjorde var at bide ud efter ham og det plejer han absolut ikke at gøre!
Hvis min kæreste driller mig og jeg råber av av av så kommer min hund bare flyvende og gæffer af ham det er så fedt at ha sådan et dyr hehe
dec 2004
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.898
Jeg var på et tidspunkt ovre hos zakki - sjovt nok xb - hvor jeg så var på folden, og stod med ryggen til de andre heste, da zakki lige pludselig fór frem forbi mig, temmelig aggressivt, jeg fik et chok, men jeg nåede at vende mig om og se, at der havde været en anden hest, der ville have hapset mig i ryggen :s. Hvis ikke det havde været for zakki, så havde jeg nok fået et temmelig stort grimt bid i ryggen.
Det sjove er, at han aldrig har været en af dem, der lå højest i hirakiet, fordi han ikke gider at slås og sådan, men den dag, der skulle bare ikke ske noget med mig. Jeg var overvældet.
jul 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.213
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
det er oplevelser som denne hvor man begynder og genoverveje om heste rent faktisk kan tænke en smule... eller om vores heste bare anser mig som førerhesten der skal forsvares for at flokken har det godt... Freja fik også en krammer og en skovlfuld foder bagefter... (-:
dec 2006
Følger: 108 Følgere: 108 Heste: 1 Emner: 416 Svar: 3.246
Rider tit i skoven, også når det er mørkt og jeg har altid tænkt at så længe jeg havde hesten var jeg i sikkerhed - måske ikke alligevel? :b
hesten er nu den bedste