{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding vaskemaskine- evt pumpe 1.000 kr.
  • Rengøring ca 70 kvm 500 kr.
  • Samling af IKEA stole 1.250 kr.
  • Rengøring af køkken og badeværelse 500 kr.
  • Fældning af træ 1.200 kr.
  • Udskiftning af ventil i toiletcisterne 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hesten er nu den bedste
  • #2   18. sep 2009 Ej, hvor fedt :b

• #3   18. sep 2009 Altsåå hun har da en ven i den hest i hvertfalde smiley

• #4   18. sep 2009 utroligt hvis det passer smiley

• #5   18. sep 2009 hvor fedt smiley

Tror nu et eller andet sted, at min hest også ville forsvare mig, hvis jeg blev overfaldet, ligesom min hund også ville gøre smiley

• #6   18. sep 2009 Det er fedt når dyr er sådan smiley

Jeg havde engang en kat der forsvarede mig hver gang mig bror drillede mig. Katten fløj simpelthen i flæsket på ham hvis han generede mig når den var der smiley

• #7   18. sep 2009 årh hvor fedt smiley

Tornado som jeg har solgt nu han forsvarede mig os da han blev introduceret for min kæreste ( ca et år siden) det første tornado gjorde var at bide ud efter ham og det plejer han absolut ikke at gøre! smiley

Hvis min kæreste driller mig og jeg råber av av av så kommer min hund bare flyvende og gæffer af ham det er så fedt at ha sådan et dyr hehe smiley

• #9   18. sep 2009 ' hvor er det fedt! Wauw.

Jeg var på et tidspunkt ovre hos zakki - sjovt nok xb - hvor jeg så var på folden, og stod med ryggen til de andre heste, da zakki lige pludselig fór frem forbi mig, temmelig aggressivt, jeg fik et chok, men jeg nåede at vende mig om og se, at der havde været en anden hest, der ville have hapset mig i ryggen :s. Hvis ikke det havde været for zakki, så havde jeg nok fået et temmelig stort grimt bid i ryggen.
    Det sjove er, at han aldrig har været en af dem, der lå højest i hirakiet, fordi han ikke gider at slås og sådan, men den dag, der skulle bare ikke ske noget med mig. Jeg var overvældet.

• #10   18. sep 2009 FLOT smiley

• #11   18. sep 2009 smukt venskab... De fleste af vores egne hopper agerer også bodyguards for mig, når vi har hopper til bedækning som bliver lukket på fold med egne heste, hvis jeg går en turpå marken kan jeg være sikker på at især Freja går to skridt efter mig, efter Bellami er blevet accepteret som fast indhold på folden, går hun også to skridt efter mig, men de gør det kun når der er fremmede heste. f.eks har vi en sindsyg hysterisk ardenner inde, som bare ikke får lov til at komme i nærheden af mig, det sørger Freja og bella for... også hvis hingsteplagene er flabede sørger freja for at sætte dem på plads (-: Freja har taget et meget kraftig spark på bringe og hals for mig, et tidspunkt hvor Hingsteplage hopper og Voksen hingst havde forvildet sig til samme fold, jeg skulle have fat i avlshingsten inden hingsteplagene kom for tæt på, hvilket resulterede i at jeg var mellem bagben på to hingsteplage og en 4 års hingst der var sur... men Freja tog slaget fra avlshingsten mens Bella Og April's Nar surt drev hingsteplagene væk... i det samme jeg havde fat i Hingsten var der ro, han ved godt han skal opføre sig ordenligt når jeg har fat i ham....
    det er oplevelser som denne hvor man begynder og genoverveje om heste rent faktisk kan tænke en smule... eller om vores heste bare anser mig som førerhesten der skal forsvares for at flokken har det godt... Freja fik også en krammer og en skovlfuld foder bagefter... (-:

• #12   18. sep 2009 Det sådan noget man ønsker hesten at gøre, hvis man en dag skulle blive overfaldet smiley
    Rider tit i skoven, også når det er mørkt og jeg har altid tænkt at så længe jeg havde hesten var jeg i sikkerhed - måske ikke alligevel? :b

Kommentér på:
hesten er nu den bedste

Annonce