{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Når du sender en solgt vare.... {{forumTopicSubject}}

Gør du det så rent inden brug eller er du ligeglad?
Jeg har gjort mig meget umage lige meget hvad jeg skulle sende, fjernet det mindste hestehår, vaske og poleret osv osv..
Modtog lige en ting i dag, det var noget tøj hvor der stadig sad mudder på, snot papir, kvitteringer og foder rester i lommerne osv osv i den dur..
Jeg må indrømme at jeg blev skide harm over at jeg overhovedet har betalt for det og ihvertfald til den pris..
På billedet så tingen fin ud, så så modtager man noget i en sådan stand.... smiley
Så oven i købet før handel spurgte jeg ind til om der stod noget bagpå, men nej det gjorde der ikke.
Nu har jeg forsøgt at piller det navn af der er broderet på, men tror i stedet for at jeg syr et fint mærke på med mit navn på.
Men det gør jo så at tingen ingen værdi har længere, og jeg ville aldrig ha købt den hvis jeg vidste det.
Derfor jeg spurgte.
Gider ikke kontakte personen, og nævner heller ikke nogen navne over for nogen, det er jo en petitesse i forhold til hvad der ellers sker mellem købere/sælgere herinde, men jeg blir sgu bare muggen!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når du sender en solgt vare....
  • #1   14. jan 2011 jeg vasker osv alt inden jeg sender en solgt vare

  • #2   14. jan 2011 Vil sige, pudser ikke til den store guldmedalje, men så meddeler jeg køber om dette. Synes ikke ting i lommerne er så slemt, man kan jo ikke regne med at alle er lige så omhyggelige med at gøre rent, men synes at minimum for en jakke er en vask - og så selvfølgelig at der ikke er navn bagpå som der ikke er oplyst om ! Den del synes jeg virkelig er frækt ! o:

  • #4   14. jan 2011 Nej nu har jeg jo forsøgt at fjerne noget af navnet.
    Og jakken er fed nok, og jeg vasker den og får broderet mit eget navn på, men jeg er bare skide sur lige nu, synes ikke det kan være rigtigt.
    Det er anden ting i denne uge som jeg modtager i ringe stand.
    Sidst var det en martingal som kun var LIDT brugt.
    Den var helt grøn af ir i alle spænder og ringe, og den blir aldrig til noget tror jeg, da remmende flere steder er sprækkede.
    Det er drøn ærgeligt, og fremover forlanger jeg billeder fra alle vinkler af varene for det her sys jeg bare er svineri...


  • #5   14. jan 2011 Inden jul byttede jeg mig til et tæppe, men har stadig ikke set skyggen af tæppet! smiley

  • #6   14. jan 2011 Jeg oplyser blot sælger om de mindste fejl.. Da det andet er noget lusket noget.. :o(

  • #7   14. jan 2011 Ja I har ret.
    Jeg har lige siddet og skrevet til dem.
    Jeg tænkte bare at det nok ikke nyttede noget....


  • #10   14. jan 2011 Jeg kan godt forstå at du er sur og skuffet. Især hvis man er som du, selv gør noget ud af sit salg. Så forventer man eller håber at det man selv køber også er i ok stand. Med mindre at andet er oplyst. Jeg prøver selv at sælge og sende mit som skulle jeg selv modtage det. Har desværre selv prøvet at købe noget, hvor jeg har måtte smide tingen ud fordi den lugtede så meget af mug ovs. Eller at den skulle være ubrugt, men ikke var det.

  • #12   14. jan 2011 Jeg har skrevet til sælger at jeg gerne vil ha nogle af pengene igen, for det var ikke det jeg modtog at jeg troede jeg købte, så nu må vi se.
    Men om ikke andet så håber jeg at nogle lærer noget af det her, selvom at der er mange der aldrig lærer det.
    Jeg synes det er vildt... 2 gange på en uge... smiley


  • #13   14. jan 2011 jeg gør det absolut ikke rent. men det får køber også afvide, og hvis køber vil have det rengjort, må de betale ekstra for det...

  • #14   14. jan 2011 jeg sørger altid for at rengører varen grundigt, både fordi jeg ikke selv ville finde det særligt lækkert at få det uvasket, men også pga smittefaren

  • #15   14. jan 2011 Øv øv øv !

    Jeg bliver også helt manisk og gør tingene pinligt rene. Gik ud og investerede i noget læderfedt og fik nogle gode råd til hvordan jeg skulle behandle min køresele, inden jeg solgte den smiley

    - Fik også nogle dressurgamacher med lidt for meget hår og hø på, men okay, de er lavet af sådan et materiale hvor hår/hø bare fletter sig ind i.
    Til gengæld fik jeg her igår en pakke med nogle gamacher der var helt fine smiley


  • #17   14. jan 2011 Sender altid i den stand jeg selv vil ønske at modtage i, dvs. vasket og rengjort så godt som muligt.

    Forsår ikke folk der ikke bare siger tingene som de er, man finder alligevel ud af det. Forstår heller ikke, hvordan folk der ikke sender varen, kan have god samvittighed.. s:


  • #18   14. jan 2011 jeg har næsten lige byttet en trense for nogle PC gamascher, og jeg har sendt og ved at hun har fået trensen, dog har jeg ikke set skyggen af de gamascher.. )-: jeg har skrevet + ringet til hende på mobil, og her på HG, sendt et brev.. -.-
    og hun svarer ikke på noget af det..

    og jeg sendte et fint pudset hovedtøj, og gav enda hende lov til at hun ikke behøvede vaske hendes.. )-;


  • #19   14. jan 2011 jeg vasker og pudser altid tingene så de er rene og klar til brug, der er ikke noget mere ulækkert end sådan nogle klamt udstyr. fx bandager med lort og mudder ;S

  • #20   14. jan 2011 Det er totalt sygt at snyde på den måde..
    Tænk at folk har samvittighed til ikke at sende det de lover.....
    Jeg så en annonce et sted hvor 2 havde betalt for samme vare, og ingen af dem havde hørt mere fra sælger..
    Skuffende...


  • #21   14. jan 2011 jeg vasker også alting inden det bliver sendt men nogle mærker er bare ikke til at få af og det bliver køberen også oplyst om!

  • #22   14. jan 2011 jeg plejer at skrive hvis jeg rengør det..

  • L S
    L S Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #23   14. jan 2011 Burde da være en selvfølge, at tingene er rengjort. Det er da det mindste man kan gøre, når man sælger brugt.
    Forstår heller ikke dem sætter billeder på, at mudret og beskidte støvede ting!


  • #25   15. jan 2011 Suzy JA hvis det står i annoncen, men ser du en annnonce på noget der er rent og pænt og modtager noget klamt og beskidt, så er det noget andet..

Kommentér på:
Når du sender en solgt vare....

Annonce