{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Intet depositum tilbage endnu :( {{forumTopicSubject}}

Den 30. september måtte jeg flytte min hest fra en gård da de andre havde angrebet ham. Desværre var der uenighed om hvorvidt der var en eller halvanden måneds opsigelse, men måtte så betale for både oktober og november selvom der faktisk stod en anden hest i min boks i den periode. Ville ikke løbe fra regningen da det så ville betyde jeg ikke ville få mit depositum tilbage, som var på 200 kr mere end en måneds staldleje. Samt jeg kender en anden der står derude, som jeg gerne vil komme og besøge.
Jeg burde jo så få mit depositum her i slutningen af november / starten af december. Men har stadig ikke fået det. Min mor har skrevet mails til dem og er hele tiden blevet sendt videre til en anden osv. Sagen er bare den at nu skal jeg flytte ham igen, og ville virkelig gerne have de 2500 til depositum det nye sted. Er der nogle regler om hvor længe der må gå før de udbetaler det?
Har måtte bruge MANGE penge på dyrlæge efter den episode på folden, så det ville være lidt rart snart at få så man ikke skal bruge af sin opsparing.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intet depositum tilbage endnu :(
  • #1   18. dec 2011 Jeg er før blevet snydt for et depositum. Det er bare så ærgerligt.

  • #2   18. dec 2011 Kigger den lige igennem når jeg kommer hjem smiley
    Håber så sandelig ikke jeg bliver snydt, for jeg vil have mine penge igen, lige meget hvad. Som studerende har man jo ikke ret mange. Jeg skulle have ordnet min boks ved at tømme den og vaske den ren, ellers ville de trække 500 af depositummet. Men har modtaget en mail om at det skulle jeg ikke alligevel, da boksen blev brugt af en anden. Så det har jeg i hvert fald på skrift at jeg var fritaget for at gøre.


Kommentér på:
Intet depositum tilbage endnu :(

Annonce