{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.956 visninger | Oprettet:

Godt tids - undlad og smelte ting i ovnen {{forumTopicSubject}}

Smarte Maria troede da lige at jeg kunne varme et par fiskefileter på den flamingo bakke der fulgte med dem, det har jeg haft gjort før.

Hvad jeg så ikke tog med i den beregning er at de andre gange har det været meget kort tid, så da der begyndte at lugte underligt gik det op for mig at hele bakken var smeltet ned igennem den rillede rist og ned på bunden af ovnen.

Så imorgen venter rengørings arbejde af en ovn på mig -.-

Det er i forvejen besværligt og gøre en ovn rent, men så inkl. plastic. Juhu!

Andre der har dummet sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt tids - undlad og smelte ting i ovnen
  • #1   30. jun 2013 Skal du ikke være ked af, har jeg også selv haft gjort :D.

• #3   30. jun 2013 Jeg skulle engang varme croissanter til min bedste veninde og jeg. smiley Jeg læste på pakken: "Mikrobølgeovn: 6 min. 100 watt" eller noget i den stil... jeg fik på en aller anden måde, omformuleret det inde i mit hoved til: 10 min. 600 watt! Så, jeg satte dem igang og gik ind til min veninde og fortsatte vores sims spil. Efter 5 minutter begyndte der at lugte meget brændt inde på mit værelse. Jeg gik ud og der var røg i HELE kælderen! Jeg åbnede vinduerne på mit værelse, og kælderdøren plus "døren" til mikrobølgeovnen også kravlede vi op af trappen for at undgå den værste røg.. xD Fy for pokker, hvor det lugtede og næste gang læser jeg vejledningen ordenligt! smiley

• #4   30. jun 2013 Jeg har lavet den klassiske: "Brændt popcorn af!"
    Jeg brændte så også skålen af, puha hvor det stank. smiley

• #5   30. jun 2013 Hahahahaha, kender det! Har gjort det med en lasagne engang.. wuuups.
    Ps. jeg har ubeskriveligt mange tømmermænd og blev sulten igen.. grrr smiley

• #6   30. jun 2013 Har puttet de der fodvarmere 5 minutter i mikroovnen...
    De skulle bare havde været i kontakt med huden, så blev de varme. smiley

• #7   30. jun 2013
    Amen det stinker -.- Sidder og trækker vejret igennem en dyne fordi det stinker så meget selvom vinduerne er åbne.

• #8   30. jun 2013 Jeg var engang ved at svitse noget løg på en pande og dummede mig ret meget. Jeg tænkte, at imens jeg hakkede løget i fine stykker, så kunne jeg da godt lide komme noget olie i gryden og lade det varme op. Da jeg så vendte mig om, og skulle til at hælde løgene i, så kommer der røg op fra under gryden og den er fuldstændig sort nede i, fordi olien er brændt fast. Og dum som jeg var, så skyndte jeg mig at tage gryden over under koldt vand - gør aldrig det! - og bang sagde det og røgen stod op fra den og røgalarmen gik i gang. Ups.....

• #9   30. jun 2013 Det kommer så meget også til at ske for mig, ligeså snart jeg flytter hjemmefra. er SÅ dårlig til at lave mad og tilberede mad :i

• #10   30. jun 2013 Well, jeg holder mig som regel ude af køkkenet, men når jeg alligevel går derind sker dette:
    - I går skulle jeg bage småkager, og endte med at knække en grydeske
    - Jeg skulle en dag bage boller, tabte en teske ned i dejen, ville fiske den op, blev distraheret, glemte den, og endte med at bage den..
    - Jeg skulle lave pizza, og kagerullen ville ligesom ikke rigtig rulle (I know, ikke dens skyld), men jeg slog den i hvert fald ned i bordet, og ødelagde bordpladen...
    - Jeg skulle lave karamel, og smeltede skålen i mikroovnen i stedet for indholdet.
    - Jeg ville gøre min nutella lidt blødere, puttede glasset i mikroovnen i nogle få sekunder, og det endte så med, at den bogstaveligtalt eksploderede..

Suk, jeg bliver sku aldrig husmor!

• #11   30. jun 2013 Jeg smed sådan en "biograf" popcorn pakke man engang kunne købe ind i mikrobølgeovnen.. Vi har sådan en luksus(men 15 år gammel eller 20 år.. Gammelt ja!) der kan laves ALT mad såsom at lave fisk derinde, grille kød osv.

Istedet for at trykke på almen mikroovn, så trykkede jeg åbenbart på grill i 3 min.. Snak om røg og stank efter 1 min og totalt smeltet pap og sorte popcorn.. ahahaha smiley

• #12   30. jun 2013 Jeg har varmet olie i en gryde da en kammerat fortalte mig man kunne lave prommes sådan.. Fuld hammer på varmen, hvilket betød at der pludselig lød et STORT bang fra køkkenet af, og der var fuld af røg.. Gryden var helt færdig og der stank i flere dage...

• #13   30. jun 2013
    Ballonfisken - Haha, det er for morsomt, det har jeg trods alt ikke gjort smiley
    Men jeg har en gang brændt pasta på og det tager virkelig tid smiley

https://www.facebook.com/krikkenHG

• #14   30. jun 2013 Jeg eksploderede engang en skål i mikro ovnen. Lige pludselig sagde det bang, og jeg kiggede i mickroovnen og der var så en smadret skål-.-

• #15   30. jun 2013 Ja jeg holder mig sgu som regel fra køkkenet smiley
    Jeg har også præsteret at smadre min mors dyre kande. To gange for at det ikke
    skal være løgn.
    Dvs, hun købte en magen til et par dage efter, og den røg også. Nu har hun ikke købt sådan en igen smiley

• #16   30. jun 2013
    Dyre ting passer jeg dog på smiley
    Har to vaser fra Holmegaard og samler på stel fra Grand Cry/Rosendahl. Men har da formået at ødelægge en Eva Solo kande, resten jeg har ødelagt har været billige ting - men nu køber jeg også billige ting med vilje fordi jeg ødelægger det meste smiley

• #17   30. jun 2013 Ahaha, det var faktisk lige præcis en Eva Solo jeg formåede at ødelægge - den synes jeg ikke var så billig, da jeg selv skulle betale.
    Grand Cry har min mor også forfærdelig meget af - det bærer jeg sgu ikke rundt på smiley

• #18   30. jun 2013
    Heldigvis var den Eva Solo på et gavekort, så havde ikke selv betalt for den smiley
    Men jo, mit Grand Cry og mine to vaser passer jeg godt på - det er dyyyyyrt!

• #19   30. jun 2013 Jep, det synes jeg lyder som en vildt god idé smiley

• #20   30. jun 2013 Det skal du bestemt ikke være ked af!

Jeg arbejdede i en delikatesse (i 1½ år) hvor jeg så lavede det nummer.... suk

• #22   1. jul 2013 armen, i HG mennesker xD
    jeg er dog ikke helt hellig, jeg kan IKKE lave popcorn, de brænder altid på ellers er halvdelen af pakken upoppet xD
    og engang skulle jeg smelte noget chokolade i microbølgeovnen, og glemtte skeen i skålen så der gik 10-15 sek. Så sagde det "BANG"og der kom.gnister og chokolade over HELE microbølgeovnen for det kunne skeen.ikke holde til xD

Kommentér på:
Godt tids - undlad og smelte ting i ovnen

Annonce