{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.290 visninger | Oprettet:

Jeg er så træt af mit liv {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig træt af det hele lige nu.

Jeg prøver at gøre en lang historie kort.

I april banker en hest hovedet op i mig så min fortand bliver slået ud. Det tager jeg rimelig cool, og tager bare lidt tingene spm de kommer. Jeg får en ganebøjle med en tand på så man på ingen måder kan se at der er sket mine tænder noget.
Idag var jeg så ude på sygehuset, hvir der kommer tre læger ind og undersøger mig. De godkender så en anden læges anbefaling. Den anbefaling har jeg absolut ikke hørt noget om. Det jeg havde hørt var at jeg skulle gå med denne ganebøjle, som man ikke kan se til jeg var 20 år, hvorefter jeg ville få sat en stifttand i. Nu fortæller lægerne mig at jeg skal have revet i hvert fald 1 tand ud, samt gå med togskinner, hvir efter jeg skal have sat en stifttand i når jeg er 20 år. Altså ind til da jeg skal gå med togskinner.
Ikke for at støde nogle af her der har togskinner, men jeg afskyr virkelig bøjler. Det er det mest ulækre og uhygiejniske jeg ved, og nu skal jeg have sådan en på.
Og ikke nok med det, de vil ikke ligge mig i fuld narkose, hvilket er det eneste jeg forlanger da jeg har haft nogle tragiske nåle oplevelser.

Det skal siges at jeg snart fylder 17 år, så hele min ungdom er nu fuldstændig ødelagt.

//RideAhorseDK

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er så træt af mit liv
  • #1   4. jul 2013 Og nej jeg søger ikke medlidenhed, jeg skulle bare ud med det. Og hører om der var andre der står i lignede situation.

• #2   4. jul 2013 Hvis det er dit største problem og en grund til at være træt af livet, så undskyld mig, men det er for åndsvagt og pivet, i mine øjne. Tro mig, hvis ikke du havde fået den bøjle på, så havde du været endnu mere utilfreds.

• #4   4. jul 2013 Man kan klare flere ting end man tror, osse selvom man er træt af livet. Tænk hvis beskeden havde været at ingen kunne hjælpe dig? Så kunne du have levet resten af livet uden en fortand (-;

• #6   4. jul 2013 ''Jeg er så træt af mit liv'' - jeg synes det er at overdrive meget og det har INTET at gøre med, at være negativ. Men jeg synes, at det er et lille problem i forhold til hvad andre har. Synes hun gør det værre end det er.

• #7   4. jul 2013 Det sucks at have bøjle på, virkelig! Men man bliver så glad for resultatet. Kan godt forstå du er rigtig ked af, at lægerne går bag din ryg på den måde. Men hvis bøjlen kan give dig det bedste resultat, så er den helt klart besværet værd smiley

• #8   4. jul 2013 Og nej, jeg ved udemærket godt, at det ikke er fedt. Jeg skulle også selv have haft bøjle på. Men det er altså ikke jordens undergang og tro det eller lad være, hun bliver glad for, at have haft den på i sidste ende. Heller at gå rundt med den og være ''ucharmende'' i længe, som hun kalder det - end at have, rent ud sagt, grimme tænder resten af livet.

• #10   4. jul 2013 Hvordan kan hele din ungdom blive ødelagt af en bøjle?
    Så alle der går rundt med bøjle nu, deres ungdom er simpelthen ødelagt? Det er noget pjat!

Jo, ganske vist er det da træls, det tvivler jeg ikke på.. Men der er <b>så</b> mange andre ting i livet der er værre smiley

Jeg skulle selv have haft bøjle på, men det ville kræve en operation af min kæbe og også en 3-4 år med bøjle. Jeg takkede nej til det, men nu overvejer jeg helt om jeg skal gøre det.. Jeg er 19 nu, så jeg ville først få den af når jeg er minimum 23...

• #11   4. jul 2013 Strømpen: Præcis.

• #13   4. jul 2013 Nej, det var jeg ikke. Men jeg var da i hvert fald ikke træt af mit liv, fordi jeg fik det afvide.

Men når du læser overskriften, så tænker jeg automatisk alvorlige og sådanne ting og så læser man hendes tekst og tænker ''Er det bare dét?''.

• #15   4. jul 2013 Sandie

Det kunne jeg da aldrig finde på at sige til en kræftpatient! Men nu kan du heller ikke dø af at få bøjle på.. Ikke noget jeg har hørt om i hvert fald smiley

Jeg ved ikke hvordan det ville være, det har du fuldstændig ret i.. Men jeg kender utallige mennesker der enten har eller har haft, og ingen af dem har fortrudt smiley

• #16   4. jul 2013 Og jo, jeg kan udmærket godt sætte mig ind i, hvordan det er. Og jeg ved, at det er IKKE jordens undergang og IKKE noget der ødelægger ens ungdom.

• #17   4. jul 2013 Må indrømme jeg ikke kunne lade vær med at trække lidt på smilebåndet over din tråd.. Vidst er det da træls, men pris du dig bare lykkelig for at du tilsyneladende ikke har været ude for nogle nævneværdige ting der har givet dig et større perspektiv her i livet.

Mvh. Line, som havde bøjle på og fik konstateret sclerose som 16årig (det er en under jeg lever endnu..)

• #18   4. jul 2013 Og i øvrigt, så gider jeg ikke høre på den der med, at det er negativt og ikke støttende. Nu fraskrev hun selv at få medlidenhed. Bare fordi jeg har en anden mening om tingene, er jeg ikke negativ. Tænk lige over det, tak. Du kender mig ikke og kan ikke udtale dig om mig.

• #19   4. jul 2013 Hvis der ikke skal mere til for at vælte din verden, så bliver voksen livet da umuligt for dig...... smiley

• #20   4. jul 2013 Ja, jeg skulle jo gøre en lang historie kort, og derfor undlod jeg også en del ting dom jeg har måttet være igennem med den manglende tand, samt alting lige pt går skævt lige nu. Bl.a er jeg meget stresset som ikke hjælper på humøret, og så når man får sådan en i hovedet, bliver man ramt. Hårdt, rigtig hårdt. Jeg havde glædet mig til fest og farver når jeg starter på HF næste år, måske jeg kunne finde mig en kæreste og gå til en masse fester, du ved rigtig give den gas. Men nu har jeg sket ikke lyst. Jeg er sikker på folk vil føle mig frastødende osv, da jeg selv aldrig kunne finde på at være sammen med en der har bøjle på.
    Nogle har en pæn krop, og en knap så flot ansigt. Mens nogle har en flot ansigt, men knap så lækker krop. Jeg er en af dem med et pænt ansigt og en knap så flot krop. Og når jeg får togskinner på er der intet der er pænt.

I stynes nok det lyder latterligt, men det betyder enormt meget for mig, og det er noget jeg tænker rigtig meget på.

• #21   4. jul 2013 Hvor er i opbakkende at høre på!
    Bare tænk på at når du for den af, for du de sygeste flotte tænder, der sidder mega lige, og som bliver pudser!
    Jeg gad godt at have togskinder! Min ene bror har haft det, og de er bare så flotte nu!

Kan godt forstå dig, men det kommer til at gå hurtigt! smiley

• #23   4. jul 2013 Mathilde: Som før sagt, så bad hun selv om ikke at få medlidenhed. Man kan ikke regne med, at få udelukkede støttende kommentare, når man disker op med sådan en overskrift, hvor man tror det gælder liv og død.

• #24   4. jul 2013 Jeg tramper heller ikke på hende.

• #25   4. jul 2013 Jeg synes folk med bøjle ser så forfærdeligt charmerende ud. Jeg har nok også en mærkelig smag, men jeg havde en veninde der havde bøjle på. Og det klædte hende så meget at jeg næsten syntes det var synd at hun skulle have den af smiley

Hilsen hende der har lige tænder og et lorteliv på en del andre punkter x)

• #26   4. jul 2013 Det skal siges at min verden ikke er væltet, men jeg blot er rigtig træt af det hele generelt lige pt, måske homonerne også spiller lidt ind her?

Og det skal diges at jeg have pæne tænder før jeg fik den slået ud smiley

• #28   4. jul 2013 Sandra:
    Nej men hun bad heller ikke om at få nogle negative kommentarer!
    Tror at hun hellere vil have nogle positive ting! smiley

Og hun sagde netop ikke at det gjaldt liv og død!

• #29   4. jul 2013 Sandie

Nå for pokker.. Jamen så beklager jeg at jeg fik svaret ;D

Til TS

Det er ikke fordi jeg vil være negativ, men der er da garanteret nogle der vil finde det frastødende at du har togskinner på, men der er da garanteret også nogen der vil være ligeglade!
    Selvom du ikke vil være sammen med en der har bøjle på, kan det jo godt være muligt at folk har et anderledes syn på det..

Hvis nu du møder <i>drømmefyren</i>, MEN! Han har bøjle på.. Ville du så ikke i sidste ende være ligeglad? smiley

• #30   4. jul 2013 Trine

"hverken flot krop eller ansigt" LØGN! HAHA!

• #32   4. jul 2013 Strømpen... Det er jeg virkelig meget i tvivl om jeg ville, da jeg finder det direkte ulækkert med bøjle....

• #33   4. jul 2013 Jeg elsker bøjler på folk, det er simpelthen noget af det mest charmerende overhovedet.
    Men ærligt.. så må jeg altså være enig med mange af de andre. At være træt af livet pga. en bøjle... Hvis der ikke skal mere til, så har du virkelig haft det nemt, no offence.

• #34   4. jul 2013 Well, så er det jo også dit eget valg at gå glip af drømmefyren hvis han bærer bøjle. Jeg håber for dig, at den fyr der kunne have været din drømmefyr, ikke er lige så overfladisk smiley

• #36   4. jul 2013 Her er jeg så enig med Rynkerosinen..
    At gå glip af en eventuel drømmefyr bare fordi han har lidt metal i munden.. Det kommer jo ud igen smiley

Jeg synes også bøjle er så super charmerende!

• #37   4. jul 2013 Trine

Babe :o?
    Nu rødmer jeg :i

• #38   4. jul 2013 Det skal nok gå alt sammen smiley Hvis en fyr sorterer dig fra pga bøjle, så er han da vist heller ikke det værd. Når først du begynder på din uddannelse, er jeg overbevist om, at du kommer til at synes, at det slet ikke er så slemt. Du skal nok komme til at få det sjovt selvom du har en åndssvag bøjle på.

• #40   4. jul 2013 PS
    Jeg vil gerne bytte liv hvis det er det abselut værste du kan komme på. Jeg vil hjertens gerne bære din bøjle til jeg bliver 50 og have det som det værste jeg kunne komme ud for.. smiley

• #41   4. jul 2013 Helt enig med Nullerdut her.

• #42   4. jul 2013 Du er jo så netop selv med til at legalisere fyre må vælge dig fra pga. bøjle. Snæversynet. Hvis det kan hjælpe så lad mig fortælle et par muntre punkter i mit liv, så kan det være du kan se at problemets størrelse af ligegyldigt, det er hvad du VÆLGER at gøre det til, der er problemet. Jeg er opereret i begge knæ(for 6. gang sidste uge). Jeg kan ikke få i fancy sko, jeg må ikke spille bold med vennerne, går dårligt på trapper, kan ikke bære ting uden at få ondt. Derudover er jeg alene 5 dage i ugen, da min drømme fyr, tager hade uddannelsen, han er nemlig soldat(har valgt ham, på trods af han havde en af de ting som jeg ikke bryder mig om(som dig med bøjle). Derudover mistede jeg min far i en alder af 15 år og måtte tackle det. MEN nu kommer det vigtige. Er du KLAR?! JEG ER FANME LYKKELIG OG JEG EEEEEEEEEELSKER MIT LIV!!!!
    Hiv dig selv i nakken og beslut dig for at livet skal nydes! Stå ved at du har bøjle og bær dem med selvsikkerhed. De ting du er utilfreds med kan kun DU ændre eller ERKENDE. Jeg kan ikke hjælpe dig og vil bestemt ikke ynke dig, men vil gerne vise dig at livet er hvad du gør det til. Kender du ikke modgang, kender du så medgang? smiley

• #44   4. jul 2013 Hej Stine, velkommen i en klub der ikke burde have medlemmer. Jeg mangler også min far og ville sku gerne bære bøjle i 50 år for at få 1 dag sammen med ham mere. Men ja, sådan noget vælger man desværre ikke selv. smiley

• #45   4. jul 2013 Hej Runkerosinen! Tak for velkomsten, bukker og nejer smiley Ja jeg gik gerne med bøjle resten af livet for én dag med min daddy, so i'm feeling you. Men enig, vi har ikke selv valgt det, men derfor kan man godt være herre over eget liv og vælge at elske det som det er trods mangler og modgang smiley

• #46   4. jul 2013 Okay i har misforstået det lidt.

I får mig til at lyde som om jeg er en forkælet unge der ikke værdsætter det jeg har og at få bøjle på er det værste der kunne ske for mig.

Sådan er det slet ikke. Der er generelt så forfærdeligt mange ting der fylder i mit liv, jeg har utrolig meget ansvar på mine skuldre og stresser en del. At det skulle komme noget uventet som dette fin bare slået mig ud. Når man holder inde med alt for mange ting, skal der pludselig ikke meget til at slå en af pinden, og da dette var fuldstændig uventet og noget som jeg slet ikke havde regnet med skulle komme slog det mig bare fuldstændig ud. Og da jeg ikke et typen der vil vræle ved andres side og have deres medlidenhed så jeg dette som en udvej for mig. Altså at skrive herinde, bare for at komme ud med det hele.

• #47   4. jul 2013 Spunk

Stupid, det må du skam gerne kalde mig.. Det rør mig ikke det mindste..

Jeg siger bare <i>min</i> mening.. At folk så synes jeg er stupid, det er op til dem smiley

• #48   4. jul 2013 TS

Jeg tror skam ikke at du ikke værdsætter det du har. Så ville du da i hvert fald være et ondt menneske, og det tror jeg ikke du er smiley
    Jeg kender godt dét, at der kommer uventede ting, og man lige bliver vippet af pinden.
    Men igen, jeg siger bare min mening, og har jeg virket ond eller angribende, så undskylder jeg mange gange, da det på intet tidspunkt har været min hensigt smiley

• #49   4. jul 2013 Jeg havde bøjle fra da jeg var 10 til 17 næsten 18 år. Gud hvor var det vildt at se mine tænder igen da de kom af haha xD

Men tro mig, jeg vil gerne bytte så kan du få mit bøjle frie, men til gengæld alt andet vrøvl fra mit liv? Deal? smiley

Håber du overlever smiley

• #51   4. jul 2013 Spunk

Jeg er enig.. Enkelte kommentarer er ret dumme at høre på..

Og det andet... ja.. jeg ved det ikke.. Har bare oplevet så mange gange at det åbenbart er forbudt at sige sin mening smiley

• #53   4. jul 2013 Spunk

Well, så er vi enige smiley

• #54   5. jul 2013 TS: jeg kan godrt forstå dig, det er da også pisse irriterende!! men sket er jo desværre sket, og det kan jo desværre ikke laves om, æv for det... hvis jeg skal sige noget trøstende til dig i den trælse tid, så må det være, at jeg ser en meget smuk ung pige på dit profilbillede, og jeg formoder det er dig.. sådan en skide bøjle, kan ikke lave om på, at du ER en smuk pige, husk det!!!
    Folk ved det er for en periode, at man går med togskinner.. Det andet jeg vil sige er, se det positive i det.. en ting som du afskyer så meget, har du nu mulighed for at ændre holdning til, eller det bliver du jo lidt tvunget til, måske er det positivt i sig selv... pøj med det:-)

• #55   10. jul 2013 Jeg forstår udmærket godt, at det kan være ekstremt irriterende og virkelig en anledning til at ærgre sig. Som du selv siger, nogen gange er de (relativt set) små ting bare dem, der får bægeret til at flyde over.

Men ligesom en del andre vil jeg give dig et råd, som kommer af egen erfaring. Problemerne er faktisk næsten altid, hvad du gør dem til. Man kan påvirke så meget med sin egen indstilling til tingene, hvis man beslutter sig for det! Så prøv at finde en anden indgangsvinkel frem - tænk fx på alle dem, der synes, at bøjler er charmerende, eller på at du kommer stærkere ud af det (og med pænere tænder) ved at lære, at du godt kan klare den slags, eller på at du nok får neutraliseret dit ret voldsomme ubehag overfor bøjler.

Tag det som en udfordring at være hamrende ligeglad med bøjlen, og fuldføre din ungdom som planlagt. smiley

• #56   10. jul 2013 Det er virkelig maks nederen at rende rundt med togskinner! Jeg havde det selv fra 5. klasse til slutningen af 7. klasse. De sagde, at jeg skulle beholde sådan en plastikbøjle på i overmunden til jeg var mindst 22 - de tog den fra mig da jeg var 16 og nu har mine fortænder rykket sig halvvejs tilbage. DET er pisse irriterende.

Det ser måske sort ud lige nu og var dråben der fik bægret til at flyde over - men lige om lidt er det bedre og giver mere mening. Det skal nok vende smiley Livet må man leve på godt og ondt, med de problemer man nu oplever. Det er vel altid bedre at rende rundt med en bøjle i et par år end at mangle en fortand resten af livet? smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #57   10. jul 2013 Synes, det er en underlig holdning, at man ikke må være ked af noget i sit liv, fordi der er andre, der har det værre.

Jeg har selv depression og post traumatisk stress, og nogle gange er det meget små og ligegyldige ting, der får mit hovede til at koge over, fordi der er så mange andre ting, der fylder. Nogle gange kan man bare ikke holde facaden og være beskedeheden længere.

Og ja, jeg har haft min gang med invalide og udviklingshæmmede, og det er da fantastisk, hvor gode og positive mange af dem er trods tilværelsen. Der er også børn i Afrika, der dør af sult, men derfor gider jeg da helt sikkert ikke høre for det, hvis jeg ikke spiser op, fordi der er nogle, der ville være lykkelige og taknemmelige for bare at få lidt mad.

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#58   10. jul 2013 Jeg har også haft bøjle fra udskolingen til næsten 2.g. Det var irriterende, men livet gpr jo ikke i stå af den grund. smiley

• #59   10. jul 2013 Jeg tror også, at jeg ville føle mig grim med bøjle, i hvert fald lige til jeg havde vænnet mig til det. Men omvendt, så tænker jeg set ikke over, når andre har det. Hos dem jeg lægger mærke til det, er det fordi, jeg faktisk synes det klæder dem smiley Og resultatet er så flot jo! Har en del veninder, der har haft bøjle på, og jeg er så misundelig på deres perfekte smil.

• #60   10. jul 2013 Synes faktisk at bøjle er ved af gå på mode. smiley
    Vi er 12 i klassen, og 3 har det, 2 skal måske.
    Og husk på, det hjælper mere, og du får de flotteste tænder ud af det! smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#61   10. jul 2013 "og være beskedenheden" - ja, mener selvfølgelig at være beskeden. smiley

• #62   11. jul 2013 Jeg har bøjlr.. Jeg føler den er grim og træls og msn lægger SÅ tydeligt mærke til den, men 3 sf mine veninder som har kendt mig i 1 til knap 2 år kom for et psr måneder siden whaaaat camilla, har du bøjle på?! Hvornår fik du det ?! De havde simpelhen ikke slgt mærke til fen, og min chef genne 2 år spirgte også for knap et halvt år siden .. smiley

Det ksn værr hygiejnisk eller u som du lyster .. I starten er det mådke dvært, for man skal lære slle gemmesteder at kende, men det går hurtgt over og tandlægrrne er sø søde at de gerne vil give dig en ugentlig rens i munden smiley

Jeg er ikke særlig køn som sådn og har den mest ufeminine krop ever - og så med bøjle .. Kunne det blive værre?
    Men jojo, har da fået kysset med flere fyre i løbet af bøjletiden ..:-)

Og du kan stsdig spise slt msd. Efter hvert måltid - smut på toilet og tjek om der siddér noget .. Og så er den ikke værre.. Og skulle du være nervøs for om man mærker den nrår msn har ganebøjle eller to låse også bag fortænderne - så gør man IKKE.. Jeg var også pisse nervøs.

Du sksl nok have det sjovt. Du skulle vide hvor msnge der dynes bøjler er chsrmerende

• #63   11. jul 2013 Du kan OGSÅ spise tyggegummi - så ingen dårlig ånde !

• #64   11. jul 2013 Har dit tastatur det godt Camilla? smiley

• #66   11. jul 2013 Squ'da nitten mæ' bøjle alligevel..

Jeg havde slået fortanden skæv på min tandlæge, så kunne hun selv få bøjle på, kunne hun!

• #67   11. jul 2013 Forfaen, det er ipaden skudø smiley kan ikke finde ud af det lort ndår jeg skal skrive hurtigt

• #68   12. jul 2013 For pokker da

Togskinner er ikke slemme, narkose er ikke slemt

Hvad piver du over?

Jeg har et ar der er synligt 24/7 og det grimt, jeg har en ekstra navle der tit er synlig, jeg har togskinner, jeg ar ar fra sår der ikke heler

Hvad piver du over?

• #69   14. jul 2013 Jeg bad selv om at få min bøjle på, jeg var simpelthen så ked af mine tænder, først fik jeg 2 tænder rykket ud, hvilket virkelig gjorde ondt og var det mest ubehagelige ever... Og jeg synes os bøjle var virkelig addddd, men nu synes jeg slet ikke det er så slemt, jeg kan se hvordan mine tænder rykker sig, og det betyder noget for mig, skal os have den af om et halvt år, hvis de fortsætter med at rykke sig så hurtigt, så kan udemærket godt forstå dig, havde det på samme måde da jeg fik afvide at jeg skulle gå med den i 2-3 år, nogen gange går det meget hurtigere end hvad tandlægerne tror, men du er så charmerende nille, du skal nok få det godt på HF med eller uden bøjle:-)....

• #70   14. jul 2013 Okay, jeg er 13, og jeg skal også have bøjle på efter sommerferien. Ja, mine tænder er vildt skæve. Og det er da selvfølgelig lidt øv. Både fordi at jeg frygter at folk i klassen vil mobbe mig med det. Men også fordi at jeg synes det er træls, at jeg skal konfirmeres, med sådan et bøjle smil, haha! smiley

Men helt ærligt. Så synes jeg at du gør det hele meget værrer end det lige er. Du behøver skam ikke at være træt af dit liv, bare på grund af det. Bøjler kan faktisk klæ' folk. Jeg har fx en veninde med togskinner, hun ser seriøst så flot ud med dem (NO LIE)

Så bare tag det roligt smiley

• #71   14. jul 2013 TeamBPM<33 bare rolig det gør folk ikke(taler af erfaring)

• #72   24. jul 2013 Bum bum bum... Altså hvis det bare er en lille bøjle der skal til for at slå dig af pinden, så skal der ikke meget til da. Mange jeg kender skal have bøjle på i 10 år, opereres, og næsten have skråret hele kæben op pga. deres tænder. Så den der klage du har, det er altså bare et luksus problem. Og hvis du siger det er ulækkert, så vil jeg give en lille smule ret. Det er altid klamt at se når folk har mad i bøjlen. Og det værste er hvis man så nævner det, og de så tager en finger derop og fjerner det, foran alle mulige mennesker. Bagefter vasker de den måske ikke, og giver hånden til personer med den klamme "oppe i munden finger". Det er klamt. Men det kan undgås. Bare hav en tandbørste med dig hele tiden. Så går det nok. smiley
    Resten af det, er bare et luksus problem, fordi du bor i Danmark. Og Danmark forkæler os også ualmindeligt meget vil jeg indrømme. Men på samme tid vil du også blive glad for at have bøjle på. Ihvertfald når den er af. smiley
    Men smil, jeg er kun 15, og jeg har prøvet meget værre end en lille bøjle smiley OG JEG ER ALT ANDET END TRÆT AF LIVET! smiley

• #74   24. jul 2013 Jeg har hele mit liv gået og været ærgerlig over det jeg mente var forfærdelige tænder, men som tandlægen ikke ville rette! Så derfor måtte jeg og min familie gå på egen hånd til en privattandlæge, som så helt anderledes på det end den kommunale tandklinik! Så jeg skulle også leve med konsekvenser af en betydelig længere behandling i en alder af 17 år (jo yngre, jo hurtigere retter tænderne sig) som strækker sig på knap 3 år med togskinner. Så jeg har levet med disse i 1 år, som også foregik i 3.g, men har da alligevel formået at få mig en kæreste, for det er det indre der tæller!:-) jeg smiler faktisk langt mere nu end nogensinde før, foedi jeg er så glad for at jeg kan se en forskel og at jeg fik muligheden!

• #75   24. jul 2013 Desuden er togskinner PÅ INGEN MÅDE som nogle går og fortæller... de ønsker bare medlidenhed. Selvfølgelig har du lidt ømme tænder, men herregud det går jo over igen smiley

• #76   25. jul 2013 Forstår dig fuldt ud!
    Har selv bøjle og vil gøre alt for at slippe....

• #77   25. jul 2013 Jeg har psykisk diagnose så kan sagtens følge dig i at det er uoverskueligt

Men sæt dig ned og tænk.mangler du begge ben?er du dødeligt syg?er du afhængig af 16 piller ø dagen for at fungere.har du daglige kroniske smerter?er du,døv blind el lam?
    Nej?

Så tak gud;-)og husk at du kunne have det værre;-)

• Løgsovs K
    Løgsovs K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #78   26. jul 2013 Det er virkelig overfladisk skrevet det der...

• #79   21. aug 2013 Troede der stod at din forstand blev slået ud:-) ha ha

• #80   21. aug 2013 Det er den også ;-).

Kommentér på:
Jeg er så træt af mit liv

Annonce