{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Dig og din ridelærer? {{forumTopicSubject}}

Hvordan er dit forhold til din ridelærer?
Er han/hun en du kun for undervisning af, og så er det dét? Eller snakker I sammen regelmæssigt, udenfor ridning? Hvor tit får du undervisning, og snakker I imens?

Mig:
Min ridelærer ejer Hobit, som jeg passer dagligt som min egen. Vi snakker sammen hver dag. Jeg snakker tit med hende om ting, som jeg ikke kan/vil snakke med mine forældre om, fordi det nogle gange kan være dejligt at have en anden at fortælle tingene til. Vi er faktisk på en måde veninder, selvom det virker underligt at sige når hun er sidst i 40'erne og jeg er 15 xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hul i udhæng 3.500 kr.
  • Efter rengøring af ovnen slår sikringen fra, når man forsøger at tænde den. 910 kr.
  • Ophængning af lampe 590 kr.
  • Rengøring af tom lejlighed 1.200 kr.
  • Beskæring af efeu 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dig og din ridelærer?
  • #1   4. jun 2008 Nu har jeg kun fået undervisning af ham 2 gange smiley så han er bare underviser for mig. Jeg har et brud i min ankel, derfor jeg ikke har fået mere undervisning. Men skal nok have om 2 uger igen smiley

• #3   4. jun 2008 Det har altid bare været en underviser for mig.

• #4   4. jun 2008 Min underviser snakker jeg med i stalden - helt ligesom jeg snakker med de andre i stalden. Vi snakker dog ikke specielt meget til undervisning udover det der er relevant for undervisningen - hehe, jeg er lidt for fokuseret der til at tænke på andet end det.

• #5   4. jun 2008 Jeg har et rigtig godt forhold til min ridelære, jeg er tit hjemme hos ham og hans kæreste og bare snakke. Vi driller også hinanden og slår hinanden. det er meget sjovere og få undervisning, hvis man kan sammen med sin ridelærer (:

• #7   4. jun 2008 Min ridelære pt er en pige på min egen alder så selvfølgelig snakker vi sammen, jeg skal snart op og besøge hende og alle hendes dejlige heste/ponyer osv.

Men min gamle ridelære snakkede jeg med på et alm. plan, han ejede stalden hvor vi stod opstaldet så der hjalp min x og jeg en del og vi havde et ok forhold med ham og hans familie og passede stalden når de var ude til stævne osv. "passede" datteren når hun var alene hjemme og sådan. Men efter jeg solgte hesten og der opstod lidt uenigheder er det faldet helt til jorden.

• #8   4. jun 2008 hej

anders snakker jeg sådan set kun ridning med, tidligere har jeg udenfor ridningen, men det gør jeg ikke fortiden xD

søren er også udenfor ridningen, dog bliver der stadig diskuteret heste xD

jørgen, også uden for ridningen

karin, også udenfor ridningen, det samme med henrik. må indrømme at jeg faktisk taler med dem, om meget andet xD

• #9   4. jun 2008 Min ridelære er den sejste i verden !
    hun er bare kanon dygtig og så har hun den sygeste humor ever ! hun er simpelthen herlig smiley

• #10   4. jun 2008 Med min dressur snakker vi meget til undervsining, men mest om hvordan det går osv..

I spring snakker jeg meget med min træner. Han er rigtig dygtig og er tit med til stævne smiley Han har os hjulpet mig da hyppen blev halt og er generelt sød at snakke med smiley !

• #11   4. jun 2008 rigtig fint forhold
    min hest kommer ud til hende til sommerferien :-))

• #13   4. jun 2008 Jamen, Min 'hoved' underviser, er som en slags familie for mig smiley
    jeg har boet ved ham /dem, fordi jeg arbejdede der, men det er lidt som en ekstra familie,
    og så er der min far, som jeg sjovt nok er i familie med xD ?

• #14   4. jun 2008 Jeg får kun undervisning en gang om ugen, så det er kun der vi snakker sammen (:

• #15   4. jun 2008 Mit forhold til min underviser?

Tjae, hun er jo bare den bedste smiley Hun har udrettet så meget med Humle og mig, og jeg ved at jeg kan snakke med hende om alt. Selvom hun er i 20'erne og jeg kun 15, er hun stadig en af dem der betyder en hel del for mig, for vi snakker om alt sammen. Jeg er til stævner med hende og omvendt, og vi har det virkelig sjovt :D<3
    Hendes forældre og hende er som en ekstra familie for mig smiley Den familie er virkelig guld værd smiley

• #16   4. jun 2008 Vi snakker løbende med vores underviser, efter stævner osv. over sms.
    Vi snakker altid sammen i starten af timen, hvor vi gennemgår kritikker, og snakker om kommende stævner & hvad vi skal starte (:
    Får undervisning en gang i ugen.

- Jette

• #17   4. jun 2008 Vi snakker/skriver sammen hver dag smiley hun er rigtig flink og nem at snakke med. hun rider en pony for nogle som er flyttet. den rider jeg engang i mellem når hun ikk har tid og så får jeg undervisning for det... hun er den bedste ridelære jeg har haft og vi snakker da også lidt under undervisningen, men mest i opvarmningen :b hun underviser mig både i spring og dressur. spring er hver tirsdag og dressur er når vi begge to har tid smiley

• #18   4. jun 2008 Til undervisning er det undervisning smiley Han spørger dog altid hvordan det går.. Da han kører forholdsvis langt for at undervise de privatryttere vi er (enetimer) så snakker vi ikk sammen face 2 face, men snakker ofte i telefon med ham smiley Efter hvert eneste stævne og nogen gange til hverdag, hvis jeg har nogen problemer med Malido..

• #19   4. jun 2008 + Min ridelærer og jeg snakker og 'pjatter' mens jeg får undervisning, fordi det næsten altid hjælpåer én til at slappe af, hvis man tænker og snakker om noget andet, og så kommer man automatisk til at sidde dybt i sadlen, og sidde naturligt xD

• #20   4. jun 2008 Min ridelærer er beridder, og min aller bedste ven hvad sådan noget angår, og når han undefviser, kan vi bar gå rundt i cirkler og snakke i evigheder, han e´r bare super..

• #21   4. jun 2008 Snakker som regel kun med ham, når jeg er til undervisning. Men så snakker vi så også om lidt forskelligt.
    Men så møder jeg ham også sommetider ude til stævner, og så snakker jeg da også lige med ham..

• #22   4. jun 2008 Hun ejer stedet hvor min hest står og jo snakker da også mere personligt med hende da vi jo kender meget til hinanden:)

• #23   4. jun 2008 min ridelærer ejer stedet, og jah vi snakker self sammen når vi ikke får undervisning.....

• #24   4. jun 2008 Både min spring og dresurundeviser snakker jeg rigitg godt med, vi driller hinanden og den slags, men i reglen kun når der er undervisning, men begge støtter mig i alt og det er lækkert.

• #25   4. jun 2008 Mit forhold til min ridelærer er godt mig og nogen andre da får undervisning hos hende tag op til hende om sommeren på en slags ridelejr det er dejligt når man har en ridelærer man er glad for smiley

Vi snakker også sammen udenfor undervisningen smiley

2 gange om ugen en gang i spring og en gang i dressur jeg kan mest lide at man har den samme person i dressur som man har i spring for så kender hun bedre hesten ja under undervisningen snakker vi om de ting hun siger så jeg fostår det men ellers ikke så snakker vi mere efter undervisningen igen smiley

• #26   4. jun 2008 f.eks. bliver min dressurunderviser ved med at drille mig med at jeg er mest springrytter med forskellige kommentarer, som f.eks. forrige mandag da jeg skulle øve schenkelvigninger og kommer til at sidde og kigge ud til siden (normalt når jeg gør det siger jeg til ham at det er fordi jeg kigger efter springet) straks lyder der fra hjørnet "øhhh Carina er du ved at overveje om du kan springe over barrieren eller hvad??"

• #28   5. jun 2008 Min ridelærer er min rigtig gode ven.
    Han og han kone er nogle af de sødeste mennesker jeg kender.
    Da de købte vores rideskole, blev den et endnu bedre sted at være.

• #29   5. jun 2008 min ridelærer og jeg fungere super godt sammen.
    hun er ung, så det gør også det hele nemmere(:.
    hun er den bedste, super undervisning, snakker med hende hver dag.

• #30   5. jun 2008 hun kommer ud til mig hver dag, og vi tager nogle gange til heste opvisninger sammen Herning og sådan noget(: får undervisning ca. en gang i ugen(: men hun er ved at ride en af mine forældres ungheste til hjemme ved os(:

• #31   5. jun 2008 Har siddet i hver sin papkasse med min gamle underviser og spist slik xD Havde et rimeligt godt forhold til hende... Hun var virkeligt bare kanon...

• #32   5. jun 2008 min underviser er en af mine gode veninder.. vi snakke om alt og kan virkelig få de største grineflip.. nogle gange når der er noget der er det mindste humor i kan vi bare kigge på hinanden og så bryder vi sammen af grin..

hun er 9 måneder ældre end mig men når dte er undervisning så er hun dybt seriøs og meget proff..

bagefter kan hun godt gå ved siden af Jupiter i en halv time og bare snakke.. det er herligt at have et godt forhold til den der skal lære en noget..

• #33   5. jun 2008 jamen jeg kender min ridelærer privat... både mig og min kæreste rider undervisning ved hende.... og min hest er opstaldet ved hende.... hjælper os tit i stalden-.... men det hænger mest sammen med at jeg kun bor 300 meter fra stalden.,..

• #35   7. jun 2008 svend er den bedste underviser jeg har haft udover min mor. han er utrolig meget nede på jorden , men forventer en seriøs og engerceret elev , men det er han tilgengæl osse selv. han er afslappet og har et utrolig sødt smil smiley han er ca 28 år og udannet træner. min mor er den bedste og har en utrolig evne til at hjælper når det bliver helt sort for mig. :d og så svends kæreste dorthe. hun er bare så sød :d

Kommentér på:
Dig og din ridelærer?

Annonce