{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Jeres mål? {{forumTopicSubject}}

Syntes altid at det er sjovt at læse andres mål med deres heste smiley
Mine mål er at få Cabaret til at slappe af under rytter (så jeg endelig kan træne hende mere). Og så komme til at springe noget mere. Til sidst vil jeg have hende med til et stævne, når de første mål er passeret. Ikke at jeg ikke er stævnerytter, har været aktiv på banerne siden jeg var to år, men har stået stille et års tid siden jeg fik Cara, fordi hun ikke slappede af (takket være en måned på Vilhemsborg :| ..)
Så hvad er jeres mål ?? x)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres mål?
  • #2   2. jul 2013 Humle og mit mål, er DM i dressur for junior 2014 smiley

  • #3   2. jul 2013 Mit mål er at få hesten i lækker fed form inden efterskole, men er ramt at kyssesyge, så nu håber jeg bare på at jeg kan ride inden efterskole .. smiley

  • #4   2. jul 2013 Åhh jamen jeg har lige nået mit størreste mål overhovedet..

    For 3 år siden røg jeg af min dejlige vallak Anton, og slog mig temmelig voldsomt desværre, siden da har jeg været nervøs og utryg ved at ride ham, og havde ofte en undskyldning for ikke lige at ride ham den dag..

    Han har de sidste 2måneder været udlånt, og det har givet mig et spark, så de sidste 2,5uge jeg har haft ham hjemme har jeg redet ham omkring 6 gange, både alene, og sammen med andre, og jeg er ikke hverken nervøs eller bange mere..
    Jeg nyder endelig at ride igen os selvom han driller eller er opmærksom jeg slapper endelig af smiley

    Så nu tager vi ringridning med storm på lørdag og derfra skal vi bare arbejde videre med at jeg har det godt på ryggen af ham, bar nyde ridningen og min dejlige dreng, så ikke så mange mål jeg har pt..


  • #5   2. jul 2013 Lige nu er mit mål bare at få tøsen hjem... smiley
    Men på længere sigt, skal jeg træne hende op til en masse stævner. Både de lidt større dressur, så langt vi kan i spring (regner med langt!), vi skal starte jagt og militæry. Jeg vil også lære hende et par tricks, og selvfølgelig skal vi have os et godt forhold ;). Hun skal gøres trafiksikker og ja... Der er nok at tage fat på!


  • #6   2. jul 2013 Jeg elsker at øve dressur øvelser også selvom jeg overhovedet ikke er stævnerytter, mit ene mål at vi skal lære og changere, det skal nok komme en dag! smiley

  • #7   2. jul 2013 min drøm/ mit mål er at ride noget la4 - la5 og springe en lc. Og så har jeg altid ønsket mig at kunne changere smiley

  • #9   2. jul 2013 Vores langsigtede mål er at vi skal ud at starte jagter..:-D Vores kortsigtede (håber jeg) er at han skal ud at køre trailer og acceptere dette. Han skal startes op til August i longering for at træne op rygmusklerne frem til tilridningen August næste år:-) Når vi mestrer gangearterne og får god nok balance skal vi starte at springe smiley Det ultimative ville være 130cm løsspring men det er også meget Langsigtet. Først teknikken da han skal holde til han er 30år smiley

  • #15   2. jul 2013 Starte en MB spring på både Greyhound og Flicka hvilket jeg snart kan, og så gøre dem begge til "B-ponyer" i military af 2 runder i tærrenet i CNCP90 uden stop, hviket vi sagtens kan. Og nå ja, 2013 er mit sidste ponyår, så bare at give den gas smiley

    Og med de andre har jeg ikke rigtig nogen mål. Med Ram a Dean skal jeg bare overleve miitarystævnet her i næste uge, som er hendes første stævne nogensinde smiley


  • #16   2. jul 2013
    Ikke rigtigt nogen, vi tager det bare som det kommer - nok derfor jeg ikke er den store dressurrytter, fordi jeg ikke går op i procenten, men op i at hesten er afslappet og hellere opgiver end forsætter rundt på en hest der skider grønne grise :o)


  • #17   2. jul 2013 Når engang hesten finder ud af at traileren ikke er farlig, og ikke behøver at ødelægge sin ryg på at gå under bommen, har jeg et mål, om at tage ud til stævner igen.. smiley

  • #18   2. jul 2013 Mit mål var et par c-stævner i år på min hoppe inden det skulle gå løs for alvor til næste år, men nu står vi med en skade så stilstand 2måneder endnu:(

  • #20   2. jul 2013 Mit mål for i år er at få styr på kontragalop og bagpartsvendingerne, så jeg kan starte højere klasser i dressur.
    Mit mål med Satchmo er, at vi skal starte m-klasser engang smiley


  • #21   2. jul 2013 Mit mål med Chanel er, at kunne træne hende uden udstyr på alle overflader (græs, vand osv.) - både akademisk, agility og alle div. Øvelser og tricks fra jorden.
    Det har været vores mål i mange år, men det har været sat på pause grundet uddannelse, men jeg har netop genfundet lysten og viljen, og desuden fundet to dygtige undervisere, som kan motivere mig og sørge for, at jeg ikke sidder fast, så jeg tror på, at det en dag vil lykkes! smiley


  • #22   2. jul 2013 mit mål med major er klart at kunne starte bare et stævne på ham, han er klart den hest jeg helst vil starte mit allerførste stævne på smiley

  • #23   2. jul 2013 Min lidt kortsigtede mål er at mig og Ronato snart får vores stævne debut, da han aldrig har startet stævner før, er det bare med at håb om at få en godt tur på banen smiley

    Og så selvfølgelig at finde en ny underviser, da hende jeg helst vil ride ved desværre ikke vil køre fra næstved til Holbæk for at undervise mig, så er lidt på jagt efter en som jeg vil mene er den næst bedste underviser for mig og hesten.

    Vores lidt mere langsigtede mål, er at vi gerne skal ud at ride middelsvær dressur smiley Men nu er Ronato kun 6 år og det er begrænset hvad han har prøvet så vi tager den tid det tager smiley


  • #24   2. jul 2013 mit mål er at blive tryk ved at ride igen, jeg har tre parter og min mors hest som er de eneste heste jeg kan sætte mig op på uden at være nervøs. min nervøsitet kom da jeg for ca et halvt år siden mistede min pony, som har betydet alt for mig, i en bil ulykke, lige siden da har jeg været nervøs når jeg sætter mig op på fremmede heste smiley jeg har redet siden jeg kunne kravle og har altid redet de heste som andre ikke kunne, men efter ulykken har jeg kun redet de rolige heste som jeg ved intet gør. jeg skal på ridelejr i næste uge, der skal jeg jo ride en jeg overhovedet ikke kender, såi næste uge håber jeg at jeg kan opnå bare lidt af mit mål og få lidt af min frygt til at forsvinde smiley krydser i hvert fald fingre for det smiley

Kommentér på:
Jeres mål?

Annonce