{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Hvorfor er folk så sure? {{forumTopicSubject}}

Her hvor jeg bor er de fleste naboer rigtig søde, og så er der lige den der ene. Omtalte nabo bor sådan at der gennem hans gårdsplads løber en helt almindelig vej, ikke så smart, men manden har selv valgt at bo der. Den anden dag kom jeg så ridende gennem hans gårdsplads på vej til ridebanen. Så kom den usympatiske mand ud og sagde at jeg ikke måtte glo ind ad hans vinduer og at jeg nærmest hang ind af dem. Nu var det ikke sådan at jeg hang med sugekopper uden på ruden med min næse presset mod den, men det kan ikke udelukkes at jeg kastede et blik til højre. jeg sagde så til manden at jeg ikke synes jeg gloede og det gjorde ha ikke i bedre humør. Jeg har det også lidt sådan at gardinerne er altså opfundet for en grund og jeg rider forbi 2 gange dagligt i skridt, så kan det ikke være så slemt. Nå det var en lille hyggelig morgenhistorie, har i søde naboer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er folk så sure?
  • #1   30. sep 2008 Jeg har også rigtig søde naboer... Men sjovt nok har vi også liige den der ene nabo som bare er sure og simpelthen beskylder os for alt muligt... - at vi f.eks har en agressiv hund....- trods dét at politiet har været herude 2 gange og hilse på den og den ene politimand var så imponeret over hvor lydig vores hund er så han har skrevet et "notits" på vores bopæl omkring at der er en nabo som ringer og vil ha politiet herud men at de skal overhøre denne nabo da det er chikane, da hunden er venlig og adlyder ejers kommando og at der absolut ingen problemer er herude.

    Vores søde naboer har til gengæld tilbudt os vores drømmegård en 4 længet gård lige overfor vores eget lille hus, til fordelagtig pris fordi hun gerne vil på plejehjem.. Så vi er dem der får tilbuddet først når hun finder en pjelehjemsplads.. Dét er SØDE naboer.


  • #2   30. sep 2008 har heldigvis 500 meter til bærmeste nabo så er over det problem

  • #3   30. sep 2008 - stald albrekt............... Det har jeg skam også......

  • #4   30. sep 2008 Jeg bor i et lille rækkehus og har også gode naboer,men har også den der sure nabo (mand).Han kan ikke li min ene hund,når han ser den ude i min have råber han op og selvfølig gør min hund så af ham. Han har truet mig mange gange at han vil gøre dit og dat v.min hund hvis den ikke snart holder kæft.
    Det sidste den sure mand har fundet på er,at hvis der er en hund der gør i vores kvater,ja så er det min hund der gør også selvom den slet ikke er hjemme.


  • #5   30. sep 2008 Vi bor på en lille gård i et lillebitte landsbysamfund og har rigtig søde naboer, omend der ikke er så mange af dem. smiley

    Der er MANGE folk her i nabolaget, som er uforbederligt nysgerrige, og ind imellem kan jeg også godt irritere mig lidt over folk, der næsten er ved at falde igennem ruden for at glo ind ad vores vinduer (som de "nye" i byen er vi jo stadig ret interessante), men omvendt er det noget af det, man må acceptere, hvis man vil bo i et lille lokalsamfund som vores. smiley

    Og jeg vil trods alt hellere have, at folk glor lidt ind ad vinduerne, end at de smadrer dem, øver hærværk, begår indbrud og hvad man nu ellers så ofte hører om inde fra storbyen. smiley


  • #6   30. sep 2008 jeg havde også en sur nabo, men heldigvis er han tøet op overfor os nu og vi har et udemærket forhold.
    han er lidt speciel, så man skal lige lære ham at kende og lære hvordan man skal håndtere ham, og så det vigtigste, ikke at tage ham alt for alvorlig når han galer op om et eller andet.
    jeg har så lært at svare ham igen, uden han bliver sur. og nu efter snart 4 år er han begyndt at kunne huske hvad jeg hedder (når han altså ikke har været på besøg på den lokale bistro og skal bruge hele vejen at gå på med hækkene som støtte *G*)


Kommentér på:
Hvorfor er folk så sure?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce