{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.691 visninger | Oprettet:

Så frustreret! "Part" ... {{forumTopicSubject}}

Hej...
Ved egentlig ikke helt, hvorfor jeg laver det her emne..... jeg er bare så frustreret, og vil egentlig bare gerne ud med det til nogle, der måske kender det... smiley

Det er sådan, at jeg laaaang tid har søgt efter en halvpart til min pony. Annoncen lød på, at kommende part ville have mulighed for at have min hest 4-5 dage i ugen og lave lige det, hun ville. (pony er dog kun 4 år, så jeg regnede jo med, at der selvfølgelig blev taget hensyn til dette, og jeg havde også skrevet, at man skulle lave andet end at ride). Der er masser af muligheder, og alt dette til kun 400 kroner pr. måned, fordi jeg ikke har tid til ponyen lige for tiden..

Jeg fik nogle henvendelser, folk der ville komme og prøve, men så pludselig sprang fra, men jeg søgte stadigvæk videre..

Pludselig en dag for en 4 uger siden nu, fik jeg en besked fra en pige i starten af tyverne, der gerne ville komme.
Hun skriver dog noget i stil med: "Hvad i forhold til prisen?" og jeg skriver, at det ikke er vigtigt, at det lige præcis bliver 400 kroner.

Pigen kommer ud og kigger, og hun er faktisk rigtig tilfreds. Føler vi har lavet en aftale på nuværende tidspunkt, for hun ville i hvert fald komme igen dagen efter.
Vi aftaler ikke 100%, at nu har hun halvpart, for i mit hoved er det sådan, at hun jo ikke skal betale for en hel måned, når vi nu er ovre den første. Derfor tænker jeg, at hun får en form for prøveperiode, men dette er ikke aftalt...

Det skal lige siges, at jeg rider bomløst (lammeskindssadel) og uden bid, fordi jeg synes bedst om dette. Det er jo også mit valg, fordi jeg er ejer.

Pigen skriver så til mig cirka en uge efter, om hun må bruge sin egen sadel, en bomsadel. Eller, hun skriver ikke, at det er en bomsadel, men det kan jeg regne mig til. Jeg skriver, at pony har en kort ryg, og derfor bruger en lille størrelse sadel.. Hører derefter ikke rigtig mere til det.

På ponys fødselsdag den 15. april har jeg påskeferie og kommer tidligt ned for at "fejre" hende. Desværre er pigen der allerede, da det jo er i en hverdag. Ender derfor med at sidde og kigge på hun rider.

Nogle dage efter er jeg dernede igen, da pigen pludselig kommer. Hun får lov at overtage pony, selvom jeg næsten først lige var kommet, og faktisk var i gang med noget. Denne gang lægger hun sin egen sadel på pony, en bomsadel, men jeg kommenterer ikke på det.

For en uge siden i dag, vælger jeg så at sende pigen en sms, for at spørge, om hun er interesseret i at have halvpart, idet jeg så vil høre, hvad hun vil give for det.
Og hvis hun vil have part, så kunne vi også få en lidt klarere aftale ift. hvem der har pony hvornår.

Denne får jeg ikke svar på, og skriver igen fredag klokken 13:30, om hun har fået min sms. Igen ikke noget svar.
Jeg skriver til hende søndag aften omkring klokken 18, hvor jeg fortæller at jeg undrer mig, og hvis jeg ikke hører fra hende, så vil jeg lede videre efter en anden part.....

Oven i dette har hun været der næsten hver dag med undtagelse af sidste uge, hvor hun pludselig stoppede med at komme, efter jeg sendte sms'en. Og det eneste hun har lavet, er at ride?! Altså, hun har slet ikke taget hensyn til min hests alder. Det er jeg virkelig også chokeret over. Det giver jo sig selv, at hesten ikke skal rides 5 dage i ugen, når den er vant til 1-2 dage i ugen og endda kun er 4 år....

Jeg er simpelthen så frustreret over, at jeg igen kun bliver mødt af useriøse folk, når jeg laver en annonce. Det er så irriterende!!! Det er jo klart, at man ikke får gratis part, når annoncen siger 400 kroner?!
Er det virkelig sådan, det er, når man laver annoncer på nettet? Folk der skriver vil have alt til ingen penge og når man så får lavet en aftale, så løber de bare fra den?!
Jeg er så træt af det altså...... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så frustreret! "Part" ...
  • #1   5. maj 2014 wow det blev langt........ jeg er bare så irriteret. smiley

  • #2   5. maj 2014 årh folk er simpelthen for meget. Jeg arbejder på et ridecenter hvor jeg står for aftaler med folk mht til undervisning, opstaldning, udlån af ridehus mm. Har flere gange lavet aftaler med folk, står og venter på dem, men de dukker bare ikke op. Det er så irriterende..

  • #3   5. maj 2014 Det er virkelig pisse irriterende....
    Havde også en aftale med en pige, der skulle komme og prøve. Hun sendte mig utallige sms'er om, hvor meget hun glædede sig, hun ringede nærmest 2 gange om dagen, og så dukkede hun ikke op, men sendte en besked en uge efter om, at hun desværre ikke kom alligevel. Øh, ja det fandt jeg jo så ud af..... like, for en uge siden?!?

    De piger har jeg faktisk haft to af. Den anden sendte mig sååååååå mange sms'er, bad om billeder hele tiden, hvis jeg ikke svarede skrev hun "søde??" eller "hvad laver du nu, søde?". Hun skrev så et par dage inden vores aftale, at hun ikke kom alligevel.....


  • #4   5. maj 2014 Allerede der hvor hun skifter sadel uden at have fået lov (som jeg forstår det?) havde jeg sagt farvel og tak.

    Forstår godt din frustration /:.


  • #5   5. maj 2014 Jeg forstår så generelt bare ikke folk, der tager penge for at få nogen til at ride deres hest, men ja det er så en anden side ad sagen..

    Desværre bliver man bare mødt af super mange useriøse for tiden, men at en voksen kvinde rent faktisk er så barnlig at man skulle tro hun var 14.. Altså helt ærligt!
    Håber du finder den rette part! smiley

    Hvis jeg var dig ville jeg dog kræve, hvis omtalte person ender med at blive part alligevel, at hun får sin sadel tilpasset din hest, så du ikke pludselig står med en uridelig hest, fordi hun ikke gad ride i bomløs! smiley


  • #6   5. maj 2014 Ja, jeg var også ret forarget over, at hun pludselig rider med en gammel, utilpasset sadel på min pony, DER ER TILREDET UDEN SADEL, OG ALDRIG HAR PRØVET EN BOMSADEL FØR....... jeg er så vred. smiley

    Men hun stod der med sine to små børn og sin mand. Og jeg vil jo ikke stå og være sur og tvær, for hun havde nok redet med den før det. Det var bare første gang jeg så det..


  • #7   5. maj 2014 Hun var røget ud til højre her, for det gør man altså ikke når det ikke er ens egen hest /:.
    Synes godt du kunne have tilladt dig at sige det til hende, når nu du ejer Madsen og ved hvad der er bedst for hende.


  • #8   5. maj 2014 Nikoline
    Det er jo ikke gratis at have hest... Hun sled på udstyret (lige udover sadlen....), hovene og hesten i særdeleshed. Og så koster det i øvrigt meget mere at have halvpart på den rideskole, der ligger her i omegnen. Så det er faktisk et rigtig godt tilbud... Men nok om det!

    Ja, det er så irriterende, at der næsten kun er useriøse mennesker at finde på markedet. Øv altså!

    Sadlen burde være tilpasset, det ved jeg... jeg er også ret irriteret over det, men sådanne konflikter er jeg dårlig til at tage op.


  • #9   5. maj 2014 Ja, jeg burde virkelig have sagt noget til hende. Hun havde overhovedet ikke fået lov til at ride med den, og hun vidste godt, at pony slet ikke er vant til det....
    Jeg er bare enormt konfliktsky.. Allerede at jeg skulle sende sms'en til hende om hun var interesseret og hvad hun ville give, havde jeg taget mig flere uger om fordi jeg ikke turde spørge.... Så ja... smiley


  • #10   5. maj 2014 Hvor er det da flabet gjort af hende. :o(

    Det vrimler med den slags mennesker, der åbenbart ikke kan tage tingene seriøst og som mere eller mindre pisser sine medmennesker op og ned ad ryggen. Jeg har været præcis det samme igennem flere gange, indtil jeg til sidst gav op.

    Der var bl.a. en kvinde midt i 40'erne (hun havde en voksen datter), der var ude et par gange lige inden sommerferien. Hun virkede rigtig flink og ville gerne have halvpart på Jolly, så vi aftalte at når hun kom hjem fra sommerferie, ville hun gerne have part. Så jeg stoppede med at søge part, og måtte sige nej til en hel del, der var interesserede i at få part på hende. Der gik et par uger, og jeg begyndte at forvente at hun snart ville komme hjem. Jeg skrev og spurgte hvornår hun kom hjem, og hun skrev at de havde forlænget ferien, så der ville gå et par uger endnu. Fair nok, men jeg var ret irriteret over det. Da der var gået et par uger, skrev jeg igen, men fik ikke svar. Efter endnu en uges tid skrev jeg igen - og nu var jeg begyndt i skole igen - og hun svarede, at hun desværre ikke havde tid alligevel, fordi hun lige var begyndt på ny uddannelse (som hun havde informeret mig om), og ville have for mange lektier. På dette tidspunkt er hun ikke startet på uddannelsen endnu. Det gad jeg ikke engang svare på. Synes det var så flabet gjort af hende, for hun har helt sikkert vidst længe, at hun ikke ville have tid. Så jeg havde holdt parten til hende i et par måneder, og måtte afslå flere i mellemtiden - til ingen nytte!

    Har også mange andre eksempler på folk der ikke svarer tilbage, og endda en pige der slet ikke mødte op den dag vi havde aftalt, og hverken svarede på sms'er eller opkald. Hende hørte jeg aldrig fra igen. Eddermanme dårlig stil!


  • #11   5. maj 2014 Kender det godt, er selv rigtig konfliktsky.. Og det er jo nemt at sidde og sige, at man da bare skulle have banket i bordet og sagt HEY! smiley

  • #12   5. maj 2014 Vil næsten ikke like din kommentar, CTS.... Det lyder virkelig, virkelig irriterende. Eller ja, det er helt vildt flabet gjort.
    Jeg kan ikke begribe, at voksne mennesker ikke lige kan tage sig lidt mere sammen. Det er en øv-kultur! Gad vide hvordan Danmark ser ud, når de bliver ældre.... øjh, det er til at blive helt vildt vred over!

    Du opgav at finde en part til Jolly? :s


    Sacha
    Ja, det er det nemlig. Sådan har jeg også flere eksempler på, at jeg skulle være grebet ind i flere situationer, men hvor jeg bare lod stå til... Desværre... Må vende mig af med det!


  • #13   5. maj 2014 Lige netop pga. folk som disse, ville jeg også tage penge for en part. Lige til trods for eksemplet heri tråden, så burde det udelukke en del useriøse. Desværre vil det dog aldrig udryde dem alle.

    Kan godt forstå det går dig på, og jeg synes også godt du kunne have sagt noget til hende. Det havde jeg gjort.


  • #14   5. maj 2014 Ja, jeg var også meget vred over det!
    Jeg endte med at opgive, ja... Jeg havde på det tidspunkt søgt i omkring 1½ år, og haft lidt on/off, men ingen der oprigtigt ville have part. Jeg havde jo 'holdt' parten til hende hen over sommeren, og jeg vidste allerede der, at hesten skulle flyttes til jul, så jeg syntes ikke der var grund til at søge længere, når parten kun ville kunne være der max. 4 mdr. :o) Og så gjorde det mig også bare så sur og negativ, med alle de dårlige oplevelse. Det trak al energien ud af mig, så jeg ikke kunne fokusere ordentligt på Jolly.


  • #15   5. maj 2014 Jep, vil man ændre noget i verden kræver det at man tør banke i bordet.. Jeg er bare bange for at mine argumenter ikke er gode nok og hvis jeg begynder at prøve på at debattere, ender det næsten altid med at jeg begynder at stamme, tude, eller ikke kan få sagt hvad jeg vil. Og så er den ligesom lidt tabt på forhånd -.-

  • #16   5. maj 2014 Det er faktisk også en del af grunden til, at jeg satte prisen ind, for egentlig vil jeg hellere snakke om den. Høre hvad parten er interesseret i at give eller hvad hun har mulighed for at give, så begge parter bliver tilfredse...

    Det er så mega irriterende, at det er fyldt med useriøse folk. Jeg har også haft ledt efter nogle, der ville låne hende. Én, der vejede nærmere 200 kg end 100 kg., og som ville bruge hende til ridehest. Én, der mente at bidløs og bomløs ikke er vejen frem - ponyen skulle selvfølgelig sættes ud på en rideskole i nogle år, så hun kunne lære det på den hårde måde. Én, der kom flere gange, men pludselig ikke længere var til at få kontakt til........ Jeg opgav til sidst.


  • #17   5. maj 2014 Sådan havde jeg det også, da jeg var ved at sælge/udlåne min pony, CTS. Jeg var faktisk ude i tanker som "skal jeg måske i stedet bare få hende aflivet?" For ud til en dame på 200 kg, der ville ride, skulle hun ikke... Og heller ikke nogle af de andre da..
    Også lang tid du havde søgt så.. Utroligt der er så få, der reelt er interesserede.

    Kender godt det der med, at man bare lader være med at komme med argumenter. Jeg får heller aldrig sagt det, jeg gerne ville, før nogle minutter efter samtalen er slut. Og så kan jeg pludselig komme på alle de gode argumenter, der virkelig havde gjort en forskel. Det er så træls smiley


  • #18   5. maj 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Y-OTZupRhVs

    kom lige i tanke om dette klip, da jeg læste jeres kommentar:)


  • #19   5. maj 2014 Hahahahahaha, det er bare så rigtigt!

  • #20   5. maj 2014 Åh ja, går også bare rundt og frygter den dag jeg engang skal have part til MIN pony, for han er min første hest, og efter at have ejet ham, og været den eneste der har redet ham(Med undtagelsen af et par gange der kan tælles på to hænder), er han lidt af en særling på visse punkter. Skal heller ikke have nogen voksne op på ham, hvis de bare er til den normale side, for personligt synes jeg at jeg selv er på grænsen af hvad jeg vil byde ham af vægt og højde - så vi skal have fat i en yngre... Hvor i alverden finder man en pige på 12, der har lyst til at ride en trick hest, der er god som dagen er lang, men djævelsk hvis man ikke konstant er efter ham, hvis han gør mine til at lave noget han ikke bliver bedt om? Hmmh, hesten kan spanske skridt, neje, sparke bagud(et trick der gik galt - det var ikke det jeg bad om, men det det udviklede sig til. Er ved at få det 'installeret' tilbage til bare at løfte bagben, men han losser bagud engang imellem T.T), ligge sig, og derudover har 5 års erfaringer med at snyde rideskoleryttere? Well, han er skide sød... Næsten altid. Men det kan eddermame også gå galt. Personligt har jeg aldrig haft problemer med ham - og begyndte at få part på ham da jeg var 11, men det er ikke alle der har lige såmeget gå på mod som mig, og kan le når ponyen bliver fuldkommen hysterisk over et stykke plastik der ikke var der i går. Puuhaa, glæder mig ikke, og krydser fingre for at jeg ikke kommer til at behøve en part.
    Han bliver nemlig også redet bidløst og bomløst for lette signaler - pt. har jeg dog ikke set en anden der kunne vedligeholde de signaler igennem flere dage, hvor han stadig lystrede dem derefter. Den første dag er gået fint - og så er han bare gået i sort. Kom engang hjem fra en 5 dages ferie, hvor en erfaren pige på 14 havde redet ham - til en hest der ikke længere kunne lave galopanspring, og derudover stak af når man red ham på tur, for han skulle da have græs. Gawd.

    Well, tror jeg er kørt lidt af sporet, men forstår tydeligt jeres frustration, jeg har heldgivis endnu ikke oplevet den, for har ikke haft brug for en part endnu. Men jeg frygter at jeg kommer til at stå i samme situation - og måske en endnu værre, med en pony der skal oplæres i galopanspring igen(tog 2 uger at få det på plads uden at løbe ham igang, seriøst, hvad i alverden skete der?!), være ekstra obs. på alle de små tegn på at han kan finde på at tage græs, og alt det igen... Ville ønske man bare kunne lave en lille kopi af sig selv, og sætte den på som part xD


  • #22   6. maj 2014 Og det er derfor jeg godt forstår at folk tager penge for part. Folk gider jo ikke betale for noget de ikke får. At der så findes en del mennesker der har røv i begge ender, er ærgerligt. Forstår slet ikke at man henvender sig på en part annonce hvis man ikke helt gider alligevel, det er spild af folks tid.

    Jeg har ikke selv hest, jeg er parten, så jeg har prøvet det omvendt. At jeg skriver en annonce og fortæller om mig selv, mine svagheder, mine styrker, hvad jeg søger og så hvad min økonomi siger.. Jeg har fået henvendelser om heste der ikke er tilredet eller skal have lagt grundridningen om, trods jeg har skrevet at jeg søger en hest med sin grundridning i orden. Og så dem der gerne vil have mig ud og prøve deres hest, som koster 800 kr om måneden, trods jeg har skrevet at jeg kun kan betale 400. Det informerer de mig så først om når jeg har prøvet hesten.. Spild af min tid. Ejere der forventer aaaaalt for meget af mig, selvom jeg har skrevet at jeg ikke er i form og har brug for undervisning, pga. dårlige vaner og rygskade.. Puh, det er ikke lige sådan at finde rundt i, hverken som part eller hesteejer, åbenbart..

    Har heldigvis fået en henvendelse, som lød super, så håber det bliver til noget, efter jeg har været ude og prøve hesten en gang mere..

    Håber du finder en sød og seriøs part til din pony smiley Vi er herude, selvom du har været uheldig smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #23   6. maj 2014 Hvorforsiger du ikke noget til at pigen bare smider sin egen sadel på? Og hvorfor siger du ikke noget til at pigen kun rider? -med det samme???

  • #24   6. maj 2014 Maria Tears
    Åh ja, forstår godt du frygter det lidt... Det er enormt svært at finde noget ordentligt. Jeg har søgt siden sommerferien sidste år.... smiley
    Jeg håber for dig, at du ikke får behov for en halvpart så.. Specielt med den hest du har. Til den må det jo være endnu sværere at finde en, fordi parten skal kunne håndtere din hest også.

    Åh.... det går simpelthen også den anden vej? Det er godt nok træls. Jeg har også engang været ude for at skulle finde en hest, jeg kunne have part på, men måske jeg bare var heldig. Fandt i hvert fald en næsten med det samme. smiley
    Det er godt nok ikke i orden, at du, Melanie, har været ude at prøve en hest, og først derefter fik at vide, at det var dyrere end du kunne betale. Det er jo spild af både din og andres tid.. Det er bare slet ikke i orden!!
    Tak, det håber jeg også. Og jeg håber, at du finder dig en halvpart på en hest, der passer til dig! smiley

    Astrid
    Læs lidt længere oppe - jeg er meget konfliktsky. Ganske enkelt turde jeg ikke sige noget til hende.


  • #25   6. maj 2014 Maria Tears hvis jeg ikke havde en pony og ride i forvejen og hvis vi boede tættere på hinanden så ville jeg da gerne ha part på Hugo smiley

    Kan godt forstille mig det helvede men har aldrig selv oplevet det. Jeg er så heldig at hjælpe med en pony som jeg har som min egen og jeg må næsten hvad jeg vil med ham smiley


  • #26   6. maj 2014 Der var du heldig så, Nikoline! smiley

  • #27   6. maj 2014 Mon ik! Og det fedeste er at han faktisk kun er 4 og jeg kan bare mærke udviklingen smiley jeg har redet i snart 5 år og i starten kunne jeg næsten ikke styre ham, nu ca 2 måneder efter har min veninde som har redet i ca 7 måneder, redet ham i skridt og trav selv smiley

  • #28   6. maj 2014 Det er så fedt, når man kan se, at man selv og hesten udvikler sig! Altså, ikke bare i ridningen, men også alt muligt andet, sådan muskler, træning, etc.! smiley



  • #29   6. maj 2014 Det er så fedt at se fra de første billeder til de nyeste smiley og jeg skal prøve at ride bidløst på ham i dag for første gang smiley

  • #30   6. maj 2014 Det kan jeg godt forstå! Kender det godt! smiley Jeg tilred også min selv.... det er rigtig sjovt at se, at vi har rykket os meget!
    Ej hvor fedt - så krydser jeg fingrer for, at det kommer til at gå godt!


  • #31   6. maj 2014 Kæmpe ØV situation!
    Jeg stod i næsten samme, med ALLE de useriøse købere jeg har haft ude og prøve min tidligere hest, og det var skide træls, for han var ALDRIG redet af andre end mig og en veninde, så det tog hårdt på ham med alle de forskellige og urutinerede ryttere. Og nu får jeg stadig beskeder fra de gamle useriøse købere, hvor de spørger om han stadig er tilsalg. Der var endda en der oprettede en facebook profil til ham, jeg havde ikke givet hende lov og hun havde endda ikke prøvet ham smiley


  • #32   6. maj 2014 Ej det lyder virkelig for mærkeligt, med den facebookprofil der?
    Synes godt nok der er mange her, der har prøvet noget lignende..... Det er jo mega irriterende, at det skal være sådan.
    Jeg er virkelig for, at man får en eller anden ordning herinde, så de useriøse "køber" bliver sorteret fra. Eller at man giver "stemmer" til hinanden ligesom på eBay, så andre kan se, at man er seriøs eller useriøs....


  • #33   6. maj 2014 Orh, flabet nok alligevel! Sikke en opførsel.
    Jeg er også utrolig dårlig til at tage konflikter op, især fordi jeg bare gerne vil gøre alle glade. men skulle jeg have en part til min hest, så skulle det sku være på MINE og HESTENS præmisser. Min hest er 23 og kræver lidt lettere træning end andre. - det samme med en 4 års. Synes simpethen det er hul i hovedet at hun har gjort det på den måde hun har. - og derudover brugt egen sadel?? Jeg havde sent hende hjem med det samme med en enkeltbillet! - hun skulle ikke komme igen! smiley


  • #34   6. maj 2014 Giver dig ret! Det ville være en super ide med sådan en ordning!

  • #35   7. maj 2014 Det lyder som en rigtig træls omgang du har været i, og måske stadig er i.. Jeg har også haft nogle rigtig trælse parter på mine heste, de har dog aldrig holdt længe, så har jeg droppet det, for så hellere ingen part. Jeg var også meget konfliktsky da jeg var yngre, og det kan være rigtig svært at sige fra.

    Mit råd til dig er at være meget specifik når du søger, skriv f.eks. at hesten max må rides 3 gange om ugen og kun i bidløs/bomløs, så må de potentielle parter jo overveje om det er noget de gider. LIgesom du også kan sætte min. alder, max vægt osv. Jo mere specifik du er, jo nemmere er det måske at sortere de forkerte fra. Men jo, det er et helvede, og der er utrolig mange useriøse mennesker på markedet. Og folk der bare generelt ikke tænker sig om smiley


  • #36   7. maj 2014 Her er min annonce:
    "Part til skøn skovturspony, VOJENS, Hej!
    Jeg leder efter en halvpart i 6500 Vojens (eller omegn) til min skønne islænderblanding. Hun har tidligere vist flere gangarter, men er ikke gangsat. Hun er snart fire år gammel, men når man står med hende, mærker man ikke, at hun er en unghest. Flere har faktisk udtalt, at de ikke helt troede på alderen, da de kom og så hende.
    Hun bliver stortset aldrig bange, og hun er generelt rigtig sød og medgørlig.
    Jeg søger en halvpart der kan komme og nusse, ride og træne alt muligt med hende.
    Selvom hun rides bidløst, er hun altid til at styre, og hun giver en rigtig god tur. Hun rides ikke på ridebane, så halvparten bør ikke gå meget op i dressurridning. Mini Madsen har sprunget et par gange under rytter, og det fungerer også - så det kan man, hvis man vil.
    Hun er omkring 145 cm. høj, og jeg er ikke interesseret i større ryttere på hende. ( max 70kg)
    Ingen aldersgrænse, jeg ser bare, at du kan tage ansvar og vil behandle min pony godt. Jeg kan altid hjælpe med hende, hvis det skal være!
    "

    Som du kan se har jeg em max vægt. Jeg har også skrevet, at det er til at nusse, ride og træne alt muligt. Altså = ikke kun ridning.
    Og så har jeg skrevet, at parten skal kunne tage ansvar OG behandle min pony godt.. De fleste vil jo nok mene at sidstnævnte bland andet indeholder at tage hensyn til pony... Jeg har bare ikke mere plads i annoncen (den er på Guloggratis.dk).. Men ja, du har ret og jeg er helt enig med dig! smiley


  • #37   7. maj 2014 Måske skal du specificere hvor meget hun må rides, da folk jo kan tro at de må gøre hvad de vil, så meget de vil det og når de vil det. Når du skriver at det er til ridning og andet træning, så lyder det ikke som om, at hun max. må rides x antal gange om ugen, men at man frit kan vælge hvad man vil.

    Lige det med at behandle din pony godt, så ja, så må man gå ud fra, at det indebærer at tage hensyn. Men der er jo forskellige meninger om hvordan man tager hensyn, og hvor meget hensyn man skal tage. Så det kan du også specificere, eller skrive at det vil du fortælle mere om når I mødes. :o)


  • #38   7. maj 2014 Ja, det har du ret i.. Der er bare desværre ikke rigtig plads til noget som helst i annoncerne på guloggratis.dk smiley

Kommentér på:
Så frustreret! "Part" ...

Annonce