{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Bekymret for veninde... pjat..?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en rigtig god veninde som har nogle helbredsmæssige udfordringer med hjertet. Hun har før vi blev kendt røget ud/ind af sygehuset og har været "død". Dette er dog nogle år siden. Hun spiser mange piller dagligt. Hun plejer at svare på SMS og tage tlf/ringe tilbage når jeg har haft ringet. Jeg skrev til hende i lørdags men kom i tanke om at hun jo nok var til stævne hun skulle weekenden over. Hun svarede ikke. Så skrev jeg i går (hun burde have kommet hjem) intet svar, ej hellere i dag. Og når jeg ringer så går tlf. direkte på tlf. svar smiley
Jeg valgte så at skrive til hendes mand (fandt hans tlf nr. på nettet) og skrev om alt var ok.. Har intet hørt.. smiley
Er nu ved at være så bekymret.. Jeg kommer til at tage der over i morgen eftermiddag hvis jeg intet hører...
Overreagerer jeg?? smiley
Føler mig lidt dum da jeg skrev til hendes mand. Men hun betyder så meget for mig og det ligner ikke hende at ikke lade høre fra sig... smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bekymret for veninde... pjat..??
  • #2   12. aug 2014 Jeg synes ikke du overreagerer. Det er ikke så rart at gå med mistanker. Hvis der nu ikke er sket noget, så bliver hun jo bare glad for din omsorg! Det er altid rart, at nogle bekymrer sig for en.

• #3   12. aug 2014 Måske er telefonen i stykker?

Synes ikke du overreagerer, bliver selv bekymret for mine veninder, hvis de ikke har svaret mig i noget tid smiley

• #4   12. aug 2014 Du er "bare" en bekymret veninde, og det er da kun rart at have en veninde som har så stor betydning.
    Jeg forstår godt din reaktion og sys ikk du overreagere! smiley
    Håber du hører noget snart og der intet er sket smiley

• #5   12. aug 2014 Føler mig bare lidt dum ovenfor hendes mand hvis intet har sket smiley Han har levet i frygten for at miste sin kone i mange år. De har tre voksne børn. Han har distanceret sig fra hende psykisk fordi han er bange Og så sender jeg en sms "bare" fordi hun ikke har svaret mig i nogle dage... Jeg håber virkelig det bare er tlf. Men hvorfor svarer han ikke??!! Han er måske på arb. men han må da kikke på den en gang i mellem.. Det er 2 timer siden jeg sendte ham sms en. Bliver også lidt vred...fordi jeg er bekymret.. hmm. får lyst til at skælde hende ud hvis hun er ok! smiley smiley

• #6   12. aug 2014 Jeg havde ringet til hendes mand, må jeg indrømme- Nok før jeg sendte smsen smiley

• #7   12. aug 2014 Måske han afbejder på aftenhold, eller kun bruger sin mobil ved vigtige ting, og måske ellers er typen som bare har den liggende i vindueskarmen? smiley
    Jeg ville være lykkelig at have en veninde som dig, som bekymre sig for en, det ville varme om mit hjerte smiley
    Sæt dig ned med en kop the og slå koldt vand i blodet. Mon ikk de har haft travlt og ikke fået svaret tilbage?
    Kan de være på ferie og glemt at sige det. ?

• #8   12. aug 2014 jeg forstår dig skam godt. Og nej du skal bestemt ikke føle dig dum fordi du skriver til hendes mand. Det er da dejligt at have en veninde der bekymrer sig sådan for en.

• #9   12. aug 2014 Han er desværre ikke en man bare li ringer til... Ved ikke om du helt forstår..Til trods for at jeg har kommet hos dem i nogle år så snakker vi ikke meget sammen da de lever hvert sit liv.. Her på det sidste har han dog begyndt at tø mere op da han har fundet ud af at vi er en del ens på mange områder, og så sætter han pris på at jeg holder af hans kone uden at jeg skal "tjene" på det. Lidt indviklet. Men de andre "venner" hun har ønsker ofte noget af hende da de har stor gård +++

• #10   12. aug 2014 Hun hold ferie sidst uge + ugen før, men skulle være tilbage på arbejde i går som jeg forstod.. + at det er midt i høsten så manden tager ingen steder da han er landmand + chaufør.
    Jeg får gå i seng nu og må tage der ned i morgen eftermiddag.

• #11   13. aug 2014 Efter jeg gik i seng pibede min tlf. Jeg stod op igen... Min veninde fik et anfald med hjertet til stævnet i lørdags som var på Lolland og blev kørt til sygehuset i Nykøbing. Hun blev overflyttet til Odense i går og fik først ladet batteriet op da hun kom til Odense. Min mavefornemmelse var desværre rigtig. Men heldigvis så overlevede hun! Mange tak Gud! Og hun kommer hjem i dag.

Hilsen en meget glad men også grædefærdig TT

• #12   13. aug 2014 Orrgh, det var ikke særlig rart, håber både du og hende er okay igen smiley

• #13   13. aug 2014 Puha... Ikke rart at få bekræftet sin mistanke smiley

• #14   13. aug 2014 Puuuh.. Godt at hun klarede den!
    Forstår godt din bekymring over for hende.

Er selv mega bekymret hvis jeg ikke kan få fat i min mor, og ringer næsten land og rige rundt fordi jeg er så bange for hun er faldet om eller noget (min mor er dog ikke syg og fejler intet. Men en 18 årig pige der ikke kan få fat på sin mor bliver bekymret hehe!) og hun derfor ikke svarer. Det er så bare fordi hun er gået op for at sove og ikke har skrevet at hun slukker telefonen/ikke tager den med op :P. Så nu er ordren på at hun skriver til ni hvis hun går op og sover!:3

• #15   13. aug 2014 Jeg er selvfølgelig utrolig ked af det... Jeg får det nok bedre når jeg ser hende i morgen. Selv om hun kommer hjem i dag vil jeg ikke rende hendes dør ned da hun har brug for hvile. I dag skal jeg til møde med A-kassen så det er bedre at tage det i morgen hvor jeg intet presserende skal og kan hygge om hende i ro og mag. Når hun skriver så er hun jo så ubekymret (udadtil i hvert fald) Smileys af at det var hjertet der svigtet smiley Dette har jeg det lidt svært ved da det er alvor for mig. Men hun har stået i det så mange gange efterhånden så hun er næsten vandt til det. Dog vil det jo ikke altid blive ved med at gå godt... smiley En dag er der jo intet at gøre... smiley Og derfor tager jeg hendes smileys hårdt selv om det måske er hendes måde at forsøge at opmuntre mig på, eller at selv "klare" den..
    Mange tak for at I lyttede. smiley

Mvh TT

• #16   13. aug 2014 Øv hvor uhyggeligt smiley syntes bestemt ikke at dine bekymringer fjollet. Rigtig god bedring til din veninde og dig.

Mvh TG smiley

• #17   13. aug 2014 Det er en veninde som dig, man skal have. smiley Omsorgsfuld og betænksom. smiley Håber det bedste for jer begge fremover.

• #18   13. aug 2014 Mange tak for Jeres varme ord smiley For mig er det en selvfølge at man passer på og holder af sine veninder. Det er derfor man har de, for at dele livets glæder og sorger med og for at have nogle "udeforstående" der lytter når man møder modgang og har behov for at få udløb for frustrationerne smiley

• #19   13. aug 2014 Du må være en fantastisk veninde at have smiley

• #20   15. aug 2014 Ville også være bekymret det betyder vil betyde meget med at du ville få ro på hvis du fandt ud af hvorfor hun ikke ringer tilbage eller svare:o)

Kommentér på:
Bekymret for veninde... pjat..??

Annonce