{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Ville i finde det påtrængende? {{forumTopicSubject}}

Kære HG

Jeg vil gerne have jeres mening om følgende scenarier inden jeg kaster mig ud i noget, andre måske ville finde påtrængende eller provokerende i et eller andet omfang.

Sagen er den, at jeg mangler øveheste i hovedstads området i forbindelse med min uddannelse. Jeg har prøvet at dele på facebook, spurgt diverse heste-relaterede salgsgrupper om jeg må dele det der (det opfattes som kommercielt, så nej) og har en annonce her på HG. Det er super vigtigt for mig og min uddannelse at jeg får de x-antal øveheste og jeg ville personligt synes det var fedt at have "foden indenfor" i flere stalde når jeg er færdiguddannet.
(Jeg har også forsøgt at kontakte rideskoler i området, men jeg har ikke hørt noget tilbage)

En facebook gruppe / side er ikke en mulighed lige nu.

Jeg ville høre ad om i synes man kan tillade sig:

- At printe en lille folder ud om mig, hvad jeg øver mig i (og derfor kan tilbyde), om hvad der adskiller et elev-besøg fra et uddannet besøg og så fremdeles og dele den ud på adresser, hvor jeg kan se der står en del heste og derfor nok er et opstaldningssted eller i hvert fald et sted der kunne have interesse i det.

- Skrive til opstaldningsteder og høre dem ad om de tænker at det er noget der kunne have interesse, for så kommer jeg gerne ud og enten fortæller mere eller afbalancerer et par heste.

Den første synes jeg selv er lidt grænseoverskridende at gøre, og er derfor især med den i tvivl.

Men hvad tænker i? Hvordan ville i opfatte det hvis i havde en hjemmegjort flyer i jeres postkasse en morgen?

PS. Det er massage/kst/ledmobilisering jeg øver mig på og derfor søger heste til hvis det har en betydning for jeres tanker smiley


Spar penge på din forsikring