{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Ville i finde det påtrængende? {{forumTopicSubject}}

Kære HG

Jeg vil gerne have jeres mening om følgende scenarier inden jeg kaster mig ud i noget, andre måske ville finde påtrængende eller provokerende i et eller andet omfang.

Sagen er den, at jeg mangler øveheste i hovedstads området i forbindelse med min uddannelse. Jeg har prøvet at dele på facebook, spurgt diverse heste-relaterede salgsgrupper om jeg må dele det der (det opfattes som kommercielt, så nej) og har en annonce her på HG. Det er super vigtigt for mig og min uddannelse at jeg får de x-antal øveheste og jeg ville personligt synes det var fedt at have "foden indenfor" i flere stalde når jeg er færdiguddannet.
(Jeg har også forsøgt at kontakte rideskoler i området, men jeg har ikke hørt noget tilbage)

En facebook gruppe / side er ikke en mulighed lige nu.

Jeg ville høre ad om i synes man kan tillade sig:

- At printe en lille folder ud om mig, hvad jeg øver mig i (og derfor kan tilbyde), om hvad der adskiller et elev-besøg fra et uddannet besøg og så fremdeles og dele den ud på adresser, hvor jeg kan se der står en del heste og derfor nok er et opstaldningssted eller i hvert fald et sted der kunne have interesse i det.

- Skrive til opstaldningsteder og høre dem ad om de tænker at det er noget der kunne have interesse, for så kommer jeg gerne ud og enten fortæller mere eller afbalancerer et par heste.

Den første synes jeg selv er lidt grænseoverskridende at gøre, og er derfor især med den i tvivl.

Men hvad tænker i? Hvordan ville i opfatte det hvis i havde en hjemmegjort flyer i jeres postkasse en morgen?

PS. Det er massage/kst/ledmobilisering jeg øver mig på og derfor søger heste til hvis det har en betydning for jeres tanker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville i finde det påtrængende?
  • #1   22. okt 2018 Ville tænkte det var sejr gjort, og helt klart overveje det.

    Og lød du som noget for mig havde jeg helt klart ringet og inviteret dig til en snak.
    Og hvis det var noget så ville jeg da vise dig hesten og spørge om du troede det ville være noget for dig.

    Og kom det så langt vi begge syntes om hinanden så ville jeg lade dig ride hesten et par gange og se om det kunne udvikle sig til et samarbejde.

    Held og lykke
    Håber du finder hesten!


  • #3   22. okt 2018 Hej Nikoline, det er heste til massage og ikke part / ridning jeg søger, men kan godt se at mit emne overhovedet ikke gør det klar smiley Tak for buddet i hvert fald, det lyder som om du ville synes det var helt ok med en flyer!

    Rosa
    Nej, det er også lidt det jeg tænker og så kommer den der lille stemme med "virker det uprofessionelt, hvad nu hvis de tænker xx" og så bliver jeg pludselig helt i tvivl smiley


  • #4   22. okt 2018 Det var sådan jeg fandt massør til min gamle hest, før facebook, insta og hvad det nu hedder. Så jeg vil sige “go for it” smiley

  • #5   22. okt 2018 Synes kun det ville være fedt! og jeg ville være langt mere tryg ved at have en ud, som selv tager initiativ og finder kunder, end dem hvor jeg skal læse en masse om dem på facebook først. smiley

  • #6   22. okt 2018 Jeg synes også at det er helt i orden! Jeg synes bare at du skal gøre det smiley
    Jeg ville synes det var fedt med sådan et tilbud i postkasssen!


  • #7   22. okt 2018 ja havde læst det som en lånehest aka ridehest.

    Ville være endnu mere vild i varmen når nu du søger en hest til massage.
    Det ville vre fedt hvis min hest blev prøvehest for det.


  • #9   22. okt 2018 Tusinde tak alle sammen, jeg kan høre at jeg bare må igang med at skrive og ud til stederne i området med en lille flyer. Worst case scenario er jo at have spildt lidt tid og papir på at køre omkring på min cykel, og så er det vidst heller ikke værre end det smiley

  • #10   22. okt 2018 Synes ikke folderen er en god idé.. Sådan nogen ender desværre ofte i skraldespanden.

    Du kunne prøve at kontakte rideskoler og give dem et tilbud på at tage deres elevheste. Det er et punkt mange rideskoler ikke bruger penge på, men det kunne jo være hvis du kunne give en RIGTIG god pris.. Det er trods alt mange øveheste samme sted, og du gør i den grad en god tjeneste for hestene.
    Det er også en god reklamesøjle overfor brugerne i klubben og også de private på stedet.


  • #11   22. okt 2018 Enten grib knoglen og ring ud til din målgruppe, insister på et besøg, hvor du kan præsentere din sag. Eller som du selv foreslår, at stemme dørklokker.

    Velkommen i sælgerbranchen, her skal du få 100 nej'er før du får et ja smiley


  • #12   22. okt 2018 Jeg ville tage ud, hænge flyeren op i stalden når jeg alligevel ledte efter den person jeg skulle tale med (daglig leder, ejer etc.) også tage snakken med denne også smiley jeg er enig med de fleste andre, det er en god og positiv tilgang. Jeg ville ikke blive sur, hvis jeg ikke allerede havde en behandler, kunne jeg bestemt have overvejet en person der henvendte sig på den måde smiley
    Jeg ville bestemt IKKE ringe.. Hader at folk ringer, det har jeg ikke tid til, har mere tid til at tale face to face og få en føling af personen smiley

    Mvh TT


  • #13   22. okt 2018 Sanne, jeg har kontaktet rideskolerne i området, desværre uden nogen reel succes. Jeg gør det mod at få kørsel dækket fordi jeg er under uddannelse, så bedre pris fåes vidst ikke smiley

    Ann, tak for det, jeg må ud i området smiley


  • #14   22. okt 2018 Jeg er ikke faldet over nogen annonce, og jeg synes da det er en fed mulighed. Ærgerligt hvis man går glip af sådanne muligheder. Måske jeg sender dig en besked en dag, det lyder da som noget mig og min hest gerne vil prøve - vi bor i Herlev smiley

    Mht. Facebook, skal det så forstås sådan at du ikke må slå annoncen op i "heste-udstyrs-salgsgrupper"? For jeg synes ofte jeg ser lignende annoncer, og det er jo trods alt på facebook man bliver set.

    De fleste rideskoler og større opstaldningsteder må da have opslagstavler man kan hænge opslag op på, det må da være den bedste måde at nå ud til hestefolket på smiley
    Der må helt sikkert være andre end mig, der synes det er en god mulighed for at få prøvet noget af, uden at skulle betale flere 1000 kr for det smiley


  • #15   22. okt 2018 Isaraberen - jeg bor også i Herlev, så det er helt 100 en mulighed at jeg kommer forbi dig og din hest smiley

    Jeg har spurgt admin af den gruppe du nævner, og det betragtes som et kommercielt opslag og er derfor ikke tilladt. Ellers havde det været en super nem måde at gøre det på ja smiley


  • #16   22. okt 2018 Det synes jeg sagtens du kan smiley

  • #17   22. okt 2018 Jeg synes sagtens at du kan lave flyers og hænge op, på rideskoler og som andre siger, så prøv at få en snak med den ansvarlige for rideskolehestene, du kan også hænge noget op i rideudstyrsbutikker, hvis der er mulighed for det, der er fx. en opslagstavle i vindfanget i vores lokale Hööks butik smiley

    Ved private stalde ville jeg nok komme den i postkassen eller banke på og snakke ned ejeren af stedet og spørge om du må hænge den op.

    Mht. at ringe, lad være! Der er ikke nogen der gider spilde tid på telefonsælgere, hvilket du vil blive opfattet som, hvis du på den måde opsøger.

    Så igang med flyers, vær præcis med hvad du tilbyder, til hvilken pris og hvilket område. smiley

    Held og lykke!


  • #18   22. okt 2018 uh det er en skam du bor så langt væk. min frieser reagere sygt på kst så hun havde været en perfekt øvehest for dig smiley

  • #19   22. okt 2018 Det er vel lige så irriterende, hvis du omdeler reklamer, som alle andre reklamer??

    Hverken mere eller mindre?

    Jeg kan ikke se noget galt i at lægge en brochure i en postkasse.
    Men ringede du på døren for at hænge sedler op på en opslagstavle - så ville jeg vappe dig ud.

    Jeg ville heller ikke finde mig i, hvis en pizzamand ringede på dørklokken.


  • #20   22. okt 2018 Jeg ville tage ud på diverse rideskoler og snakke med personalet omkring interesse for dig. så får de sat ansigt på dig og et indtryk af dig som person.

  • #21   22. okt 2018 og er der nogle hesteforretninger i nærheden så spørg om du må hænge en seddel op hos dem.

  • #22   22. okt 2018 Jeg siger mange tak for alle idéerne - jeg har faktisk en hööks lige om hjørnet, det tænker jeg da at jeg lige må høre dem ad om ikke jeg kunne få lov at hænge et opslag op eller efterlade nogle flyers smiley

  • #23   22. okt 2018 Har du slet ikke tilknytning til bare et enkelt sted med flere heste?
    Jeg har selv været der - jeg tilbød det 100 % gratis da det var for min skyld og ikke for ejers/ponyens i starten, der er det bare for at få noget i hænderne smiley

    Jeg er startet med at tilbyde min hjælp på en rideskole, og en del af dem jeg hjalp gratis er fortsat kunder og så spreder det sig bare som ringe i vandet lige så stille smiley

    Held og lykke med det hele smiley tænker du er i gang i Hirtshals? smiley


  • #24   22. okt 2018 Synes overhovedet ikke det er påtrængende.
    At lægge en beskrivelse og bede dem kontakte dig så du kan fortælle mere, vil ikke være påtrængende, men nok have mindre effekt end folderen. Det ville jeg gøre, og så lægge en lille ting ved (mini Ritter sport eller et lille marcipanbrød) - det vil give modtageren en følelse af at du har givet dem noget, og vil give dem lyst til at gøre gengæld.
    Held og lykke smiley


  • #25   23. okt 2018 IM, det er jeg og jeg har en del stalde jeg kommer i. Men jeg kommer nok til at mangle heste inden jeg er færdig smiley

    Har dog med alle rådene skrevet rundt til et par stalde i nærheden, og har allerede fået en positiv tilbagemelding, så det er super fedt smiley


Kommentér på:
Ville i finde det påtrængende?

Annonce