{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.400 visninger | Oprettet:

Er din hest også røget på Instagram, uden du ved det? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg har på det seneste bemærket en pige på Instagram, som har taget billeder fra heste galleri og lagt ud. Hun skriver deri at det er hendes hest, hvilket tilfældet næppe er. Hun har mange profiler og ergo, mange heste profiler. F.eks. Er det gået udover Marianne Eibys hest, og andre herpå.

(Hun skriver dog, at hun har en relation til en af hestene, hvilket jo self er fair)

Jeg skriver kun dette i indlæg for at oplyse det, da det jo teknisk set er ulovligt.

(Profilerne på billedet er ikke de eneste)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er din hest også røget på Instagram, uden du ved det?
  • #2   18. sep 2018 I må meget gerne sige til hvis der er nogle der opdager mine heste ude omkring i cyberspace.. Jeg er kun her på Hg, og så låner jeg min mand sin Fb til foreningens side. Hvis I opdager de andre steder end ifb med FHF eller Hg så giv endelig besked smiley

    Mvh TT


  • #3   18. sep 2018 Gad vide om det er hende som i vinters forsøgte op til flere gange at oprette andres heste herind som hendes og endda blandede flere racer i en hesteprofil som ik var ejet af hende. Mener også hun kaldte sig Maja herinde.


  • #5   18. sep 2018 Hun er 13 år, og har forgæves prøvet at skrive til faren omkring dette. Jeg skrev til hende privat at det hun gjorde var ulovligt, og at det var en god ide at slette profilerne. Da jeg så påpeger at Syvagergårds Amigos aftegn ikke stemmer overens skriver hun: HOLD DIN FEDE KÆFT... så tænkte jeg at jeg hellere på gære folk opmærksomme herinde smiley

  • #7   18. sep 2018 Ikke endnu nej smiley

  • #9   18. sep 2018 Udmiddelbart kunne det godt lyde som hende der var herinde eller måske stadig er..
    Men hvis det er, så er hun blevet informeret stolpe op og ned at det er dybt ulovligt. man kunne jo skrive til Instagram, hvis man er ejer af sin hest og informere om situationen at ens billeder bliver misbrugt og bede dem om at slette hendes profil eller give hende en advarsel for ulovlig brug af andres billeder med sletning til følge af hestebillederne


  • #12   18. sep 2018 Nu er det mine heste hun har taget billeder af (Marianne Eiby) og jeg har haft fat i hende, hvor hun blev busted. Hun har ikke nogen relation eller overhovedet det mindste med mine heste at gøre. Hun har endda nakket billeder af to af mine heste (Casper og Peter) og kaldt dem andre navne; Kasmir og Carpino eller noget i den stil. Og da jeg skrev til hende fik hun tydeligvis kolde fødder og gik i gang med at slette billeder. Jeg kan heldigvis sige at vi alle er opmærksomme på hende og arbejder på at få hende stoppet. Men tusind tak for at dette indlæg er blevet lavet. Er virkelig glad for at nogle holder øjnene åbne og hjælper med at stoppe disse personer smiley

  • #13   18. sep 2018 Heldigvis ikke. Men hvis nogen ser at folk gør det med min palomino hoppe, må i gerne sige til smiley

  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #14   19. sep 2018 Den unge er da helt blæst

  • #15   19. sep 2018 Ikke fordi at jeg synes, at det er i orden det hun gør - overhovedet ikke, men er det ikke også ulovligt at hænge andre folk ud med navn på nettet? smiley

  • #16   19. sep 2018 håber hun bliver lidt klogere og får en ordenlig røvfuld! var lige inde og se at Peter Pan (som hun kalder Carnpino) stadig er der inde -_- hvis nogle falder over nogle af mine så må i gerne lige sige til, så skal jeg nok selv sørge for den røvfuld!

  • #17   19. sep 2018 Jeg prøvede det flere gange, både en der havde oprettet min hest som værende hendes. Efter lang tid, hvor hun nægtede at det var mine billeder og min hest, var hendes undskyldning at min hest lignede hendes så meget, at hun lige så godt kunne bruge mine billeder end selv tage nogen ??

    og så har jeg prøvet, at en havde taget flere af mine billeder af forskellige heste og lavet en fotoside, hvor hun skrev det var hende der havde taget dem .


  • #18   19. sep 2018 Guldhesten: har prøvet at en 13 årig her inde snuppede billeder af min pony hvor der ikke var personer rundt om så kun ponyen (stod som hendes egen, hun oprettede den kort efter jeg havde solgt ponyen). Jeg fandt så ud af at hun havde gjort det nummer en del gange... problemet for hende er at jeg kender ejeren og de har ham endnu, så hun blev pænt bedt om at slette hendes galleri og ikke lave det nummer igen smiley hun blev slettet kort efter det..

  • #19   19. sep 2018 Hvis man dog kunne finde adressen til hvor hun bor, så kunne man møde personligt op på adressen og tage en alvor snak med forældrene om hvad hun har gang i. smiley

  • #20   19. sep 2018 Har i lagt mærke til at i et af opslagene skriver hun at at de sprang 140 og 160 til træning..

    og et andet opslag skriver hun at det var dens første dressur time nogensinde..

    Såden en hest vil jeg også gerne ha haha smiley


  • #21   19. sep 2018 Hun har os en instagram til en fjordhest, men det meget tydeligt at det ikke er den samme hest på billederne.

  • #24   19. sep 2018 Anmeld profilerne, og tryk på at hun udgiver sig for at være en anden.

    Det er ulovligt at stjæle billeder, så ejerne af billederne kan også bare sende regningen for billederne. smiley
    Meget dumt af hende.


  • #26   19. sep 2018 Jeg tænker at hun nok er en smule ensom og gerne vil 'passe ind' og have at folk skal synes hun er 'sej' fordi hun har hest. Egentligt er det jo lidt trist. Det svært at være ung teenager og hvis hun ikke har det så godt, så det måske hendes måde at komme væk fra det hele på. Det er selvfølgelig ikke i orden og jeg forstår godt at ejer af diverse heste bliver irriteret, men synes altså også at nogle af kommentarerne inde på instagram er ret grove. Anmeld profilerne og kom videre i livet. Værre er det jo virkelig ikke.

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #36   19. sep 2018 Tror godt nok ikke jeg kunne hidse mig den mindste smule op hvis der var nogen der brugte billed af min hest.

  • #38   19. sep 2018 Sofie og Silla:
    Jeg regner ikke med det er ulovligt da det er falske profiler smiley


  • #39   19. sep 2018 Jeg har igennem årene ofte fået stjålet min identitet og billeder. Har haft en sagt der endte med at jeg fik udbetalt skade (y)

  • #40   19. sep 2018 Skuffende Bette ikke engang er blevet udvalgt smiley

    Det er da et kompliment der siger spar to når andre vælger at "eje" netop ens hest smiley


  • #48   20. sep 2018 Jeg havde fundet frem til adressen, og sendt en regning hvis hun snuppede mine billeder.

    Ligegyldigt hvad hun kalder hestene osv. er det ulovligt at stjæle andres billeder. Om så det er et Iphone billede. Det er copyright der træder i kraft.

    Vildt at hun ikke stopper.


  • #49   20. sep 2018 Rosa, det opslag du taler om var det samme. Har ik tjekket fjordhesteprofilen endnu.

    Men gad da godt ha en hest der kunne gå baglæns trav.. ahaha


  • #51   20. sep 2018 Har fundet et sjovt Screenshot i bør se men kan ikke sætte billede ind i kommentaren

    Men kort sagt har hun lavet de der spørgsmål på insta
    Hvor man kan skrive.

    "En skriver, det du gør er alvorlig og du kan politi anmeldes"

    Hvortil hun svarer

    "Ved jeg"

    Så hun er vel klar over hvad det er hun laver et eller andet sted..?


  • #54   20. sep 2018 Prøv a finde frem til evt et nr.
    Hvis det er muligt.


  • #55   20. sep 2018 Jeg er virkelig imponeret over hvor meget i gør ud af det smiley

    Der er hverken økonomi eller liv på spil i det her.

    Syntes i blæser det lidt op.
    Hvis hun stjal et billede af Bette og lod som om det var hendes hest, hvordan kunne det så på nogen måde skade mig?
    Jeg mister ikke penge på det, jeg er ikke i fare, min hest er ikke i fare, mit ry er ikke i fare.
    Kan virkelig ikke forstå det skal blæses sådan op.


  • #57   20. sep 2018 Bette - har tænkt lidt i de samme baner.

    Men nu er din hest måske heller ik lige den man typisk ville stjæle billeder af, selvom dine billeder er super flotte.

    Men kan tildels godt se det kan ødelægge ry, hvis nogen tror på det pigen skriver og hvordan hun rider på dem.

    Ville nødigt ha nogen troede på jeg ku finde på at udlåne en ung hest også Springe 160 på den.


  • #58   20. sep 2018 taget vi nu sidst en snuppede mine billeder. hun fortalte dårlige ting om ponyen som giver et dårligt ry. bestemt fordi jeg var ved at sælge ham.

    måske det ikke betyder noget for dem der ikke har prøvet men det er for det første ulovligt at snuppe andres billeder. men også pisse træls at folk opdigter historier omkring ens kæreste eje


  • #61   20. sep 2018 Anette:
    Bette har været kendt så det kunne lige så godt have været hende. Og ja ærlig talt. Hvis det gav hende glæde i hverdagen at have en hest at dele med verden. Så måtte hun hjertens gerne tage Bette. Det ville aldrig kunne genere mig. Og det på trods af at jeg har betalt for fotograf ved flere af mine billeder.
    Jeg kan absolut ikke se hvad jeg mister på den glæde af hendes smiley


  • #62   20. sep 2018 Nikoline:
    Kan folk ikke lidt tænke hvad de vil?

    Hvis hun postede billede af Bette og skrev at nu havde hun galoperet i en time uden at skridte af så ville folk vel også tænke sit. Men ikke om jeg ville blæse det op på denne måde. smiley


  • #63   20. sep 2018 Lunse:
    Den del kan jeg godt følge at så er det ufedt at der bliver skrevet negative ting om hesten.

    Syntes dog stadigvæk det bliver blæst voldsomt op her i emnet med politi osv.


  • #65   20. sep 2018 Thomine:
    Kan da godt se det er ufedt specielt hvis hun skriver på en træls måde. Men ligefrem at gøre grin med pigen, de ting hun skriver og snakke om politi. Det syntes jeg er at blæse det ud af proportioner smiley


  • #66   20. sep 2018 Anette:
    Det er nemlig min mening det har du helt ret i. smiley


  • #68   20. sep 2018 Hun tager liv wedervsngs billeder af fætter og skriver at det er hendes lånehest Simba ;(. Hun er aktiv på den med at hun skal ud og fodre og nu har hun redet ham. Liv har skrevet på flere af hendes billeder at hun skal stoppe med at bruges hendes billeder.

  • #70   20. sep 2018 Altså hun har mindre end 100 følgere og af hvad jeg kan se, er det umiddelbart også ret unge piger. Det begrænset hvor langt hun når ud til andre mennesker på instagram. Ingen tvivl om at det er træls, at ens billeder bliver brugt, men det er trods alt bare billeder af en hest og jeg håber da ærlig talt at politiet har bedre ting at lave, end at gå ind i en 'sag' omkring en 13årig og lidt stjålne hestebilleder.


  • #71   20. sep 2018 Thomine:
    Syntes ikke det er politiets opgave. De har meget vigtigere arbejde at gøre f.eks at redde liv.

    At tage en snak med forældrene kan man gøre hvis man er en af de ramte men hele det emne her om hende. Det er altså for voldsomt.

    Konsekvens og handling skal passe sammen smiley


  • #72   20. sep 2018 Derudover, så synes jeg det er nogle virkelig usmagelige beskeder, der er skrevet under nogle af de billeder pigen har lagt op.
    At hun er til grin, en idiot, at hun har personlighedsforstyrrelser etc. det simpelthen ikke i orden!

    Hvis pigen i forvejen har det rigtig svært (og det kunne det godt tyde på, når hun har brug for at lyve på den måde) så kan beskeder som disse, ramme rigtig, rigtig hårdt.


  • #73   20. sep 2018 Jo - delvis enig, men det er jo sådan verden er, så jo før hun oplever virkeligheden og konsekvenser af sine handlinger, jo hurtigere kan det være hun holder op.. Kan da meget vel være at hun er anbragt, og at hendes pædagoger arbejder med at hun skal stoppe, og lære at have en realistisk virkelighedsopfattelse. Og det lærer man også ved at der er konsekvenser der rammer en. Bedre at få lort smidt verbalt end at ende med at der bliver fysiske konsekvenser senere i livet fordi ingen har stillet hende til ansvar..

    Mvh TT


  • #74   20. sep 2018 TT:
    Verbalt skæld ud af fremmede på nettet ville aldrig virke. Det avler blot dårligt selvværd og øger hendes ønske om at blive anerkendt.


  • #75   20. sep 2018 Men uden en negativ reaktion eller konsekvens, så lærer hun aldrig at det hun har gang i er forkert! Det kan selvfølgelig ikke stå alene, men det er med til at kunne skabe en dialog og holde hende op på hvad det er der sker ved sådan en adfærd.

    Mvh TT


  • #76   20. sep 2018 Jeg tror desværre at personen lever af opmærksomhed negativ som positiv og tror hvis alle lod vær med at kommentere på nogen af hendes ting, så ville det blive for kedeligt for hende i længden da hun slet ingen respons ville få. Nogen lever af opmærksomhed på den ene eller anden måde, sygdom eller ej. Det kan nok ik lade sig gøre at slet ingen mennesker vil kommentere på hendes profiler overhovedet. hvis man vil ha fjernet sine billeder og det ik hjælper at gå til røven. Så må gå til hovedet som er instergram eller hendes forældre.

    Thormine- kan dette bruges ?

    https://da-dk.facebook.com/help/instagram/192435014247952?helpref=faq_content

    https://help.instagram.com/165828726894770?helpref=faq_content


  • #77   20. sep 2018 Det kan sagtens være, men som du siger er det jo desværre ikke realistisk at folk ikke kommenterer..

    Mvh TT


  • #78   20. sep 2018 Jeg tror simpelthen ikke på, at hun lærer noget af, at få sådanne beskeder i hovedet. I værste fald, så bliver der sparket til en der i forvejen ligger ned og det kan have konsekvenser.

    Folk burde lære at opfører sig ordentligt over for andre mennesker også på nettet.

    De beskeder kan være dem, der lige giver det endelig skub ud i selvskade etc.



  • #79   20. sep 2018 TT- nej desværre. For en eller anden vil komme til at skrive “nej hvor fin en hest” eller det er mine billeder som er benzin på bålet hos personen..

  • #81   20. sep 2018 Det er ikke sikkert at hun ved hvordan... smiley

    Mvh TT


  • #82   20. sep 2018 Som medieperson ville jeg sende en regning for brud på ophavsretten. Især når det er så bevidst. Det eneste jeg ville gøre for at skåne en mindreårig ville være at sende én advarsel først.

  • #84   20. sep 2018 TT: Du skaber sørme ikke en dialog med den måde folk skriver til og om hende.


  • #85   21. sep 2018 Bette: tt er glad for at ytre sin egen mening, men ingen andre end hende må sige deres fordi så er de grove går personligt osv..

    I mine forumener det er hun altid den første til a sige jeg er grov og snakke om mine empatiske evner. Desværre kan jeg ikke linke til det eftersom tt altid kommentere jeg skal slette emnet og eftersom jeg ikke gider at diskutere med en person som hende har gjort det så er alle vel glade smiley


  • #86   21. sep 2018 Jeg har været inde og anmelde dem alle. Det gælder om at være snedig.

    >Tryk øverst i højre hjørne på de 3 prikker
    >Tryk på anmeld
    >Det er upassende
    >Overtræder instagram fællesskabsregler
    >Anmeld konto
    >Denne profil udgiver sig for at være en anden
    >En berømthed eller offentlig person

    Og bum, så kommer der et kommentarfelt op, hvor man kan skrive hvem personen der er blevet udsat for identitetstyveri er; men der valgte jeg i stedet at skrive hun stjal billeder fra andre folk, stregede rytterne ud og udgav sig for at eje/låne hestene smiley


  • #87   21. sep 2018 Hmmm jeg tænker: Alle skriver det er ulovligt, og at hun skal stoppes. Hvorfor pokker er der ingen, som melder hende til politiet? Ja altså bare en tanke.

  • #88   21. sep 2018 Nikoline - Hvad er der du siger smiley jeg har for fanden ALDRIG bedt dig om at slette emner! Jeg beder ALDRIG om at emner bliver slettet for jeg står altid for hvad jeg siger! Men selvfølgelig er det jo en smart påstand at komme med for så kan det jo ikke bevises at det ikke passer..
    Jeg har slettet et par tre emner her inde i løbet af de år jeg har været her, og det har været fordi ANDRE brugere har bedt mig om at slette de! Ellers sletter jeg ikke emner da jeg ikke bryder mig om det.
    Og en ting til Nicoline. Jeg har ALDRIG talt med personen emnet drejer sig om! Og aner intet andet om det, end hvad der står her.

    Luna - Det er desværre ikke alle børn og unge man kan have en dialog med om alle ting.. Jeg taler af erfaring.. Det er jo derfor jeg skriver som jeg gør.. Jeg er enig i, at hvis det er en normal fungerede person, så skal man i dialog og gribe det anderledes an end hvad jeg har kommet med. Men ud fra hvad andre skriver om hende, så er vi ud i at det er en person med nedsatte kognitive evner.

    Mvh TT


  • #89   21. sep 2018 TT: Ignorere hende, nogle folk hænger sig på at ikke alle rygklapper dem for ting de siger eller gør.. smiley

    Jeg kan bare sige, jeg er glad for at der stadig findes fornuftige folk der holder sig til reglerne som TT smiley


  • #90   21. sep 2018 Jeg husker tydeligt du har skrevet til mig at jeg manglede sympati for andre mennensker da jeg oprettede emnet om rideangst.
    Er blevet haglet ned af dig 100 gange.

    du ved jeg skriver som jeg gør og alligevel vælger du altid at kommentere på mine emner.

    og forresten står mit navn under mit profilbillede, så hvis jeg mangler empatiske evner så du vidst blind. Det staves med K

    OG LAD OS NU HOLDE OS TIL EMNET JEG TRÆT AF AT SKULLE DISKUTERE MED DIG


  • #91   21. sep 2018 Hvem begyndte at smide lort efter hvem? smiley
    Og ja jeg har sagt du manglede empatiske evner.. Det er der flere der har sagt..

    Mvh TT


  • #92   21. sep 2018 Ja det har jegs så ikke, kunne også finde på sårende ting at sige til dig.

    og fordi nogen andre er enige kan jeg sikkert også finde nogen der er enige i det jeg sir om dig smiley


  • #93   21. sep 2018 Nikoline: må jeg lige minde dig om at det er dig der starter med at køre på TT.. smiley så hvad med at du selv starter med at læse hvad du selv skriver i din kommentar #90 "OG LAD OS NU HOLDE OS TIL EMNET JEG TRÆT AF AT SKULLE DISKUTERE MED DIG"

    Du skal jo ikke selv køre på et sidespor hvis du ikke vil have det køre ud på et sidespor.. og du skal så bestemt ikke sige at du ikke gider at diskutere med andre men du selv starter det..


  • #95   21. sep 2018 Jeg skriver bare til tt at hun skal holde sin mund og lære og stave mit navn rigtitg.

    du er ikke selv særlig meget bedre du kører selv videre på diskussionen.

    er udemærkedet godt klar over at i 2 er glade for a ytre jer om mig.


  • #96   21. sep 2018 nej det var ikke hvad du startede med... smiley #85 der starter du provokeret at køre på TT.. og så køre den jo så videre der fra, så jo det både dig der startede, dig der kørte på et sidespor, og dig der gør dig selv til offer her..

    TT har ikke på noget tidspunkt i dette emne kommenteret om dig, før du kommenterede på at hun altid er den første til at sige at du er grov osv..

    hmm jeg kunne ærligt ikke være mere ligeglad med hvem du er, om du så var en af mine gode veninder ville jeg stadig minde om hvad der er rigtig og forkert om det så er noget hvor en stiller sig som offer men er den der selv starter med angreb.. smiley det er ikke at være efter dig, jeg syntes blot mange folk glemmer det der hedder simpel respekt smiley


  • #97   21. sep 2018 Godt du som altid er politi smiley

  • #98   21. sep 2018 Så er der ikke mere a sige smiley

  • #99   21. sep 2018 du kan jo endelig kalde mig hvad du vil, men politi er jeg ikke. jeg er dog vokset op med en nabo som betjent og en par bedsteforældre der lagde meget vægt på at jeg lærte om simpel respekt smiley

  • #100   21. sep 2018 Nej nu må du da stoppe dig selv.. smiley Lunse har intet andet gjort end at være objektiv her.. du klager og piver over at du ikke kan finde part osv osv.. Måske du skulle tænke over hvad du skriver og lægger op.. Det bider dig i røven til sidst.. (og det er en talemåde.... Bare så du ikke får et flip)

    Mvh TT


  • #101   21. sep 2018 Nikoline:
    Jeg ved ikke hvad udestående du og TT har.
    Men personligt har jeg i mange år haft gode debatter med hende også selvom vi ikke er enige så syntes jeg aldrig vores debatter ender personligt eller sådan noget smiley


  • #102   21. sep 2018 Luna - Jeg ved ej heller hvorfor hun har lagt mig sådan for had.. smiley men det er helt okay hvis hun har det godt med det.. Jeg kan godt holde til det.. Det eneste jeg gør ift hende, er at jeg er ærlig og påpeger det jeg læser.

    Mvh TT


  • #103   21. sep 2018 TT:
    Jeg vil ikke udtale mig om pigen eller hendes psyke eller om der er en diagnose eller ej. Det ligger helt uden for mit felt.
    Men lige præcis unges færden på digitale medier har vi lige haft på studiet.
    Derfor ved jeg at de ting folk skriver herinde og den måde folk kommentere på ved hende ikke hjælper noget. Det gør tvært i mod problemet værre.

    Jeg kan godt forstå enkelte det er sket for kan være frustrede. Personligt ville det ikke gå mig på men respektere at andre har det på en anden måde men jeg mener at det gribes helt forkert an og at konsekvens her ikke hænger sammen med handling. smiley


  • #105   21. sep 2018 Jeg har valgt at skrive SMS til faren, siden han ikke svare mig på FB. Hun har lige oprettet en ny, hvor hun siger de har solgt Amigo. Den nye pony hedder Balle...

  • #106   21. sep 2018 Stakkels pige.. smiley

    Mvh TT


  • #108   22. sep 2018 Hun har vist oprettet to nye profiler.

  • #109   22. sep 2018 er der slet ingen der har meldt hende til politiet? alt andet virker jo tydeligvis ikke

  • #110   22. sep 2018 Dem som ejer de heste hun smider billeder op af, burde bare sende regninger til hende/forældrene. Mon ikke det ville stoppe så...

  • #111   23. sep 2018 Nu har jeg været i en dialog med pigen, hvor jeg skrev pænt til hende og prøvede at hjælpe inden det hele gik totalt ud af kontrol. Og pigen er virkelig syg. Jeg har screenshot af hele samtalen, og hun kan på ingen måder forstå at det hun gør er meget forkert. Ifølge hende er det venner der gør det, eller også skriver hun at hun rent faktisk har sin egen hest. Men hver eneste gang jeg kommer ind på at hun stjæler andres heste og identiteter snakker hun udenom. Hun forstår simpelthen ikke hvad det er hun gør. Jeg har så ondt af den pige, og det eneste rigtige er at kontakte hendes forældre.

    Jeg kan godt se at nogle synes det er at blæse ting op. Men pigen har brug for hjælp. Udover det synes jeg efterhånden også det er godt at blande politiet ind i det, da hun skal fjernes fra de sociale medier. Problemet er nemlig ikke kun at hun stjæler billeder fra private. Men også billeder fra rideudstyr forretninger, hvilket kan give et kæmpe sagsanlæg. Hun havde et par billeder fra en rideudstyrs forretning og hesten på billedet udgav hun for sin egen. Det er meget alvorligt og strengt forbudt. Så det kan godt være at nogle vil være okay med at hun stjæler billeder og synes det er plat at blæse det hele op. Men butikkerne har nok en anden mening. Så jeg håber for alles skyld, og mest for hende, at det bliver stoppet. Hun har virkelig brug for hjælp, og gerne inden der bliver tildelt hende en kæmpe bøde.


  • #114   23. sep 2018 Super godt at høre. Det har desværre ikke givet held at skrive til faren... så den sidste udvej er nok at kontakte politiet, før det ender helt galt

  • #116   24. sep 2018 Må jeg få link til de profiler ?
    Eller oplyst om mine heste har været udsat fo tyveri igen?

    For jeg er sådan set ret ligeglad med om det er at blæse ting op eller manglende empati - Stjæler du fra mig, bliver du anmeldt. Uanset alder eller sygdom smiley


  • #117   24. sep 2018 Kan se hun bliver ved med at oprette nye profiler med fjordheste og efter at have set hendes stories tænker jeg at hun nok ikke er helt normalt fungerene og måske ikke helt forstår at det faktisk er strafbart, det hun har gang i.

  • #121   25. sep 2018 Tror også hun lige har lavet nogle profiler af to piger som har "part" på to af hendes heste

  • #123   25. sep 2018 Kan os se hub har lavet en, hvor hun selv har skiftet navn

  • #124   25. sep 2018 Men ved ikke om det er værre nu, da hun udgiver sig for en anden og bruger billeder af andre folk, fremfor "bare" heste?
    Tror ikke hun har en intention om at stoppe, og det er trods piger som kender hende IRL (venner og lign.) også er begyndt at kommentere


  • #126   25. sep 2018 Hvis forældrene er ligeglade og går med på den, så må det være polititen som skal ind over især hvis hun også er begyndt at bruge andre personer som billeder og musbruger dem. smiley

  • #127   25. sep 2018 Jeg har anmeldt alle hendes profiler nu og givet hende en advarsel, så må hun forstå det.

  • #129   25. sep 2018 Hun stopper ikke... Tænker de må have en snak med politiet før det stopper.

    Især nu hun udgiver sig for at være andre.


  • #130   1. okt 2018 Tt - jeg sys ikke du skal blande mit andet indlæg ind i det her.

    Og jeg syntes også at hvis du virkelig virkelig mener jeg klandre dig for noget så er det vel min egen sag.

    I bund og grund kan jeg bare ikke se hvorfor du må udtale dig om mig og jeg mangler empati osv men jeg må ikke udtale mig om dig, latterligt.

    Og Du hyler selv op om ikke at være moden.

    Men det er dig der hvergang jeg kommentere noget skal svare igen.
    Hvis du voksen så lad dog være med a kommentere eller diskutere med mig. Kig den anden vej.

    God aften til dig. smiley


  • #131   1. okt 2018 Tror du virkelig at mennesker vil kigge igennem fingrene eller se den anden vej således at du kan tillade dig at opføre dig som du vil.. smiley smiley
    Nøj hvor kommer du til at få det hårdt som voksen, for et kan måske være hvordan du får lov til at opføre dig der hjemme, men mennesker ude i den virkelige verden vil ikke finde sig i at andre mennesker opfører sig eller taler sådan til en!

    Mvh TT


  • #132   1. okt 2018 TT:
    Du ved lige så godt som jeg at opførsel på nettet og opførsel IRL er to vidt forskellige ting. Jeg er sikker på hun nok skal være fuldt ud socialt-kompetent. Ligesom jeg går ud fra at du ikke kan finde på at sige til en fremmed "hold op du får et svært liv" i virkeligheden.

    Lige nu ter i jer begge to.
    I har et horn i siden på hinanden og tingene er blevet personlige.
    Lad den ligge. Der er ikke nogen af jer der bliver i bedre humør af at få den anden ned med nakken.


  • #133   1. okt 2018 bette:
    tak mange tak ! smiley
    ingen ironi


Kommentér på:
Er din hest også røget på Instagram, uden du ved det?

Annonce