{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Fia Dufour .
Fia Dufour .
Tilmeldt:
1. jul 2008
Følger: 1 Emner: 58 Svar: 268

Traver {{forumTopicSubject}}

Hej. Min mor og jeg er voksen-nybegyndere og skal i weekenden ud og se på to travere. Har aldrig siddet på en før, så vil høre hvordan forskellen er. Hvad er der af fordele og ulemper og hvad skal man være opmærksom på. Og mener i at en Traver ville egne sig til nybeyndere.

(-:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traver
  • #1   23. apr 2009 Traver har nogle gange svære ved at galoppere.. Men de kan også godt være rigtig gode.. Det kommer meget an på traverens sind om den er til nybegyndere eller ej...

  • #2   23. apr 2009 Men kig evt ved ham af min som er traver..

  • #4   23. apr 2009 mange travere er lette at have med at gøre men det kommer an på hvad du/ i forventer

  • #5   23. apr 2009 Det er der nok rigtig mange delte meninger om :o)
    Nu har jeg både haft traver og "alm" hest, og jeg vil ikk sige det er en begynder hest!
    Ville syns det var meget bedre i fandt i kunne lære noget af, og det er altså svært at gøre på en traver..
    Det er slet ikk nogen kritik af traverne, for har slet intet imod dem, men stadigvæk, så er det ikk en ridehest..
    Nu får jeg måske nok en over nakken, men det bare min mening ;o)


  • #6   23. apr 2009 se evt billeder af min traver

  • Fia Dufour .
    Fia Dufour . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 58 Svar: 268
    #7   23. apr 2009 Louise I

    Alle skal have lov til at sige sin mening (-:
    Tror jeg får et chok når jeg rider på dem... er sgu lidt nervøs...hehe