{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Telepati {{forumTopicSubject}}

Hej! (:
Hvem er den bedste til telepati (udkørende eller mail/telefon)? Jeg vil rigtig gerne have anbefalinger og erfaringer med forskellige, da jeg gerne vil prøve det med min unge vallak - men er sådan lidt skeptisk.
Vi har lidt forskellige problemer, som ikke burde stamme fra problemer med hans krop. Han har blandt andet lige haft kiropraktor, som kun fandt en lille smule stivhed i højre side, hvilket vi fikser med nogle øvelser.
Jeg har ikke 1000 kr til det, og vil heller ikke give 1000 kr, for noget jeg ikke er sikker på virker.
Udover dette har jeg ikke brug for, at høre, at min hest er en konge, som gerne vil have en blå grime. Det virker simpelthen for åndsvagt i mit hoved smiley
På forhånd, tak for hjælpen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati
  • #1   14. dec 2016 Det øjeblik jeg så hesten begyndte det at prikke i min højre skuldre, før jeg havde læst din tekst, altså er der et eller andet der, altså i hans højre skuldre.

    Men hvad det er og hvad du skal gøre ved, det ved jeg ikke, så stor rutine har jeg desværre ikke.


  • #2   14. dec 2016 Så bliver det jo spændende at se, om telepatien siger det samme (:


  • #3   14. dec 2016 Christina Jylov fra klinik Jylov er rigtig dygtig!

  • #4   14. dec 2016 Logisk set:
    Hvis der er et problem, som ikke er fysisk i hesten, så er der tre andre oplagte muligheder:
    Din fysisk - din uddannelse - hestens uddannelse.

    Alle tre ting kan du gøre noget ved. Har du gennemgået de tre andre steder, problemer kan stamme fra?
    - Jeps, jeg er opdraget med "hvis det går godt, har du en go hest. Hvis det går dårligt, har du en dårlig rytter" - og fordelen ved at se på os ryttere er, at det kan vi selv forbedre.
    smiley


  • #5   14. dec 2016 jeg har telepateret en del (gør ikke lige nu, da jeg ikke har tid til det så jeg "nøjes" med at massere heste.)

    Jeg vil dog nok få kigget på h. skulder tror ikke det bare kan fikses med lidt øvelser, ikke at det er alvorligt men der sidder lidt i klemme som påvirker resten af benet - hvis skulderen bliver stiv øm, så hesten ikke træder igennem med den kraft det skal påvirker det jo også resten af hesten. Kig også lige på nakken..

    Men når det så er sagt så er der ikke noget galt i at få af vide hvad din hest er, du får ikke af vide det er en konge i hvert fald kan jeg sige nu smiley men det beskriver hestens personlighed så man kan som ejer se om der bliver ramt rigtigt, ikke for så meget andet.. Hvad grime mm. hesten ønsker sig er som oftest noget der kommer op hvis det er et virkelig brændende ønske og sjældent det sker. Jeg plejer at snakke personlighed, helbred og evt. noget adfærdsbehandling --> som giver et godt billede af hesten som helhed.


    Jeg tænker ikke du behøver få en telepat ud, jeg ville få en dygtig massør på i stedet det vil nok fikse problemet smiley



  • #7   14. dec 2016 jeg har meget stor erfaring med Ditte Young, hun er helt vildt dygtig. evt. google hende

  • #8   14. dec 2016 Mange tak for alle jeres svar - en massør er helt sikkert også en mulighed (:

  • #9   14. dec 2016 Richardy Telepati smiley på facebook fjerntelepati koster omkring de 150kr..

    jeg har brugt hende en del gange på forskellige heste og hun har været guld værd virkelig hjulpet mig og mine heste utrolig meget smiley


  • #10   14. dec 2016 Jeg har benyttet mig af en af Ditte Youngs konsulenter. (Helle)

    Min hest kylede mig pludselig af uden synlig grundlagt for nogle. Min teori var at han var spændt og jeg fik massør ud. Han var også i dem grad spændt og blev løsnet op. Blev dog oplyst i telepatien om at han havde brug for noget der gik mere i dybden og rigtig kunne mærkes(kiropraktor).
    Han skulle have følelsen af ikke at kunne mærke sin ryg, og så pludselig kunne mærke den for fulde hammer.. så det er en slags chok reaktion han laver.
    Når det så er sagt, er der røngten af hans ryg der siger at der ikke er noget synligt galt med den.
    Så det lyder logisk nok.

    Hun beskrev hele situationen som jeg selv 100% ville havde sagt det. (Da han kylede mig af) med til mindste detalje. Så jeg har valgt at tage hendes ord for gode varer. Hun har ikke kunne finde denne beretning nogle steder. Med mindre hun havde talt mundtligt med mig. (Og det har hun ikke)

    Der ud over fik jeg af vide at han har nedsat hørelse og at højre sadelpude strammer lidt. Og så ellers nogle ting vi skal arbejde på sammen i ridningen og dagligdagen..
    Så jeg syntes i den grad det har været det værd, og også givet lidt klarsyn. smiley

    I øvrigt kører Ditte Young tilbud i december. Så der er over halv pris på behandlinger fra hendes konsulenter. Jeg valgte at slå til her, da jeg så kunne glæde mig over ikke at havde brugt 1800.- på noget der "måske" måske ikke virkede. smiley
    Og det viste sig jo så at være ret godt. smiley


  • #12   14. dec 2016 Jeg har valgt at kontakte Mathilde Denning i første omgang - og så en massør i januar, bare for lige at runde det hele af! Han skal satme ikke mangle noget smiley

  • #13   15. dec 2016 Ditte Young... Uden tvivl smiley
    Ellers vil jeg anbefale en af hendes færdige kursister; Malue Silke Ramløs ( telepatien.dk ) - super dygtig smiley


Kommentér på:
Telepati

Annonce