{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.396 visninger | Oprettet:

HesteGalleri.dk
VIP
HesteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
28. nov 2003
Følger: 1 Følgere: 159203 Emner: 80 Svar: 459

Velkommen til det nye HesteGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye HesteGalleri!

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
Skift billede med piletaster
Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
Mulighed for at redigere i forumindlæg.
Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
Youtube-videoer kan afspilles i forum
Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på HesteGalleri"
Nemmere at oprette indhold
Adgang til mere indhold</b>


Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder</b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Lige nu på HesteGalleri</b>
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

<b>Nemmere adgang til flere features og indhold</b>
Det er nu muligt at oprette fotoalbum, selvom du ikke har en hest oprettet.

Der er sammen med det nye design kommet en del features, som I brugere har efterspurgt. I forum er det nu muligt at redigere indlæg, man kan bruge smileys smiley smiley smiley smiley , og vi har tilføjet en "Jeg er enig"-knap. Det ligeledes muligt at se dine egne forumemner og svar på "Min konto", du kan flytte på billeder i fotoalbums - generelt er der mange små ændringer, som vi håber I bliver glade for.

<b>Vigtigt for dig som bruger!

Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber det indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen. Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )

Vi håber at du synes godt om det nye HesteGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.hestegalleri.dk/faq

God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen HesteGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye HesteGalleri!
  • #1   3. jul 2012 Uhh hvor ser det bare fedt ud! Glæder mig meget til at benytte det!

  • #3   3. jul 2012 jeg kan ikke lide det... smiley det gammel var meget nemmer og pænere..

  • #4   3. jul 2012 uf håbede ikke dette ville ske, savner allerede det gamle, droppede både hunde og katte galleri, begrund af den ændring smiley øvøvøvøvøv

  • #5   3. jul 2012 Mon ikke i vænner jer til det piger smiley


  • #6   3. jul 2012 samme her sille!

  • #7   3. jul 2012 Nej forpokker, var så glad for at hestegalleri ikke ændrede sig.. Ej, hvor er det bare øv.
    Selvfølgelig gør I det af god mening, men det er da godt nok et irriterende design og opsætning.


  • #8   3. jul 2012 Er skeptisk! Men det skal da ha' en chance smiley

  • #9   3. jul 2012 den nye ændring har ikke gavnet noget , syns det ser rodet ud og ja det gamle var bare bedre


  • #10   3. jul 2012 Camilla: Vi håber du bliver rigtig glad for det smiley

    Det er klart, at det vil tage et stykke tid, at finde rundt i det nye design, men vi håber, at I giver det en chance, og giver jer lidt tid til at finde rundt smiley

    Vi modtager meget gerne konstruktiv kritik, så når I har navigeret lidt mere rundt på siden, vil vi meget gerne høre, hvad det er, I mener ikke fungerer - samt hvad det er, I mener, der er uoverskueligt og forvirrende. Så kan vi nemlig tage det med videre, og vurdere, om der er noget vi kan gøre bedre.

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley



  • #11   3. jul 2012 håber jeg vænner mig til det for lige nu er det godt nok noget rod...

  • #12   3. jul 2012 Ihh. Det er så uoverskueligt... Det gamle var noget mere brugervenligt syntes jeg... Håber jeg venner mig til det. for bruger det meget...

  • #13   3. jul 2012 Jeg synes det er er niice! Kan allerede finde ud af det smiley

  • #14   3. jul 2012 HVORFOR! Er mit profilbillede blevet ændret til det forrige??? Kan ikke ændre det tilbage smiley grrrr

  • #15   3. jul 2012 hey hej regitze smiley

    det skal have en chance, 1.2.3. den udløb der smiley

    puha ud med det nye, ind med det gamle!!!


  • #16   3. jul 2012 Og desuden kører det meeeega langsomt... har ellers ikke noget imod designet

  • #17   3. jul 2012 hestegalleri,

    det hele ser meget uoverskueligt ud, og rodet.


  • #18   3. jul 2012 Jeg synes i skal have kigget på venne listen hvis navnet er for langt står det oven i de andre...

  • #19   3. jul 2012 Jeg har kun et spørgsmål, jeg fornemmer at siderne uploader meget langsommere end de gjorde ved det gamle design, ved i om det er noget "permenent" eller det bare er her i opstarten at det står på?

    Og jeg tror bestemt jeg bliver glad for det, og det tror jeg egentligt de fleste gør. Men ligemeet om det e facebook, twitter, eller en helt anden side der laver nyt design, så brokker folk sig altid i starten og sådan vil det nok altid være smiley

    Jeg har optur over at man kan syntes godt om indlæg nu!


  • #20   3. jul 2012 Det er cool nok der er kommet nyt design, det gamle var også ved at være gammel, men naturligvis skal der lige lidt tid til at finde rundt i det. Men på den negative side...hold da op det er langsom med at se / loade billeder osv op inde på profilerne, det tager en krig at se forskellige billeder, både ved brug af piltasterne og tryk på det enkelte billede... ikke fedt, håber bare til det er fordi den buffer alle billederne ind, eller gider man da ikke se alle billederne i en profil smiley

  • #21   3. jul 2012 Ikke lige den fedeste start på dagen! kunne SÅ meget bedre lig det gamle! smiley

  • #22   3. jul 2012 camilla, det nye facebook er stadig noget lort!

    jeg syntes det her nye design er for hvidt. det er meget mere bøvlet,
    og langsomt?
    puha kan virkelig ikke lide det. kommer nok ikke til at bruge det særligt meget længere, plejer og sidde her 24/7 smiley :( øv øv til hestegalleri.


  • #24   3. jul 2012 Kan slet ikke finde ud af det nye, det er mega rodet! smiley

  • #25   3. jul 2012 Stald Bennetsgaard: Det kigger vi på smiley

    Kamilla Skovgaard: Hvis du lige giver det en ti minutters tid, og forsøger igen, så burde det virke smiley

    Vi er godt klar over, at siden loader lidt langsom pt. Det er heldigvis kun midlertidigt, da vi er ved at flytte billeder.

    Mvh. Rikke/HesteGalleri


  • #26   3. jul 2012 Jeg kan nu godt lide det smiley Har dog øvet mig de forgangne uger på hundegalleriet, så ikke jeg var totalt lost når hestegalleriet gik over til det :o) Lidt smart har man lov at være smiley

  • #27   3. jul 2012 Det går vanvittigt langsom her! ..Faktisk tager det flere minutter at loade forum-emner... -.-
    Og det er ikke mit net den er gal med, alle andre sider kører upåklageligt.
    Bliver der gjort noget ved dette??


  • #28   3. jul 2012 Synes det er meget flottere. At det virker rodet i starten - det vil det altid gøre

  • #29   3. jul 2012 Så kom det også til hg, øv!! Er ellers åben overfor nye ting, og måde at gøre tingene på, men det her er simpelthend for rodet! Jeg er nærmest ved at opgive at finde rundt, kan slet ikke forstå man ikke har prøvet på at gøre det mere simpelt!?!

    Nå, men det ender jo nok bare med at man bruger hg mindre, for jeg gider ikke sidde og skulle bruge dage på at finde en lille ting!

    Ang det, er der nogen der kan sige mig, hvor jeg opretter logomenter henne nu? og kan se dem og mine venners? Kan kun se mine egne, men dem kender jeg jo, og der kan jeg ikke skrive nye smiley


  • #31   3. jul 2012 Det er helt klart nogle fede forbedringer! Fedt i har lyttet til hvad vi har efterspurgt smiley

    MEN.. Designet er simpelthen alt for rodet.. Det er ikke til at finde rundt i, og så er det virkelig langsomt.. Men nu må vi lige give det en chance piger :o)


  • #32   3. jul 2012 Mette *kødæder og pels bedårer * : der er ikke noget at sige til at det køre langsomt, når man tænker på hvor mange brugere der på een gang opdatere til det nye, se nu bare når først at alle er på så køre det som smurt igen smiley

  • #33   3. jul 2012 syntes det er noget ''øv''
    kan ikke så godt finde rundt i det

    hundegalleri.dk er næsten droppet på grund af det håber ikke det sker for denne side
    det bliver nok godt smiley

    MVH karoline k smiley


  • #34   3. jul 2012 hvorfor kommer der ikke en dis-like knap?
    forstår heller ikke de skriver det skulle være mere bruger venligt.
    det er det bestemt ikke, så vil det jo ikke tage så langtid at lære og finde rund smiley


    DISLIKE håber de kommer med det gamle igen.

    nedtur hestegalleri


  • #36   3. jul 2012 I bør måske gøre opmærksom, på at folk kun skal trykke en gang, når de opretter en statusbesked. Man er sommetider nødt til at genindlæse siden for at kunne set det, og så har folk altså lige pludselig oprettet 3-4 statusbeskeder, hvor der står det samme smiley

    Og folkens I vænner Jer altså til det! Stop dog med at være så skeptisk og få det til at lyde 100 gange værre end det egentlig er. HG (og alle de andre gallerier) er jo også nødt til at følge med.


  • #37   3. jul 2012 Hvorfor ændre designet, når folk har brokket sig over designet i de andre galleri i rigtig lang tid? Mange folk dropper gallerierne, fordi det er så dårligt, indviklet design.

  • #38   3. jul 2012 Jeg kan ikke få den til at kun vise mine venners logmenter. Selv når jeg trykker på knappen, sker der bare ingenting.
    - Og hvad med dem jeg er venner med, men som jeg har valgt ikke at følge logmenter fra - skal jeg side og afmelde 20 siders venner en gang til?


  • #40   3. jul 2012 Jeg har lige et spørgsmål, i denne storm af hade-indlæg og glæde-indlæg.
    Hvorfor viser den mit gamle profilbillede? :-))


  • #42   3. jul 2012 Godt jeg har nået og vænne mig til det på hundegalleri ;).
    Stop jeres whine og giv det en chance.


  • #43   3. jul 2012 jeg har vænnet mig til det via katte og gnnaver galleri, men det er noget lort med hestene. Det er F******* langsomt, bare jeg skulle sende en besked tog det mig lidt over 1 min

  • #44   3. jul 2012 Tror bare man skal vænne sig til det - men hvor er logmenterne blevet af? Kan kun se mine egne, ikke venners smiley

  • #45   3. jul 2012 Mette: Som tidligere nævnt, så skyldes det flytning af billeder, og det er et midlertidigt problem smiley

    Lise T: Du opretter statusbeskeder under "Min konto" - eller via forsiden smiley

    Silla A: Vi har pt. fravalgt en dislike-knap for at undgå, at denne vil blive brugt på en måde, som kan fremme yderligere negativitet. men vi har det på forslagslisten.

    Fie Nielsen: Det er ikke muligt at slette emnerne (men man kan selvfølgelig slette et indlæg om dagen). Vi har det dog på listen over forslag til forbedringer.

    Cathrine Dalgaard: Det skal vi nok kigge nærmere på smiley

    Sofie: Skriv til os via kontakt, så kigger vi nærmere på det smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri


  • #46   3. jul 2012 Jeanette: Hvornår skiftede du dit profilbillede? Hvis det var i dag (inden designet) elelr i går, så er det pga. vores billedflytning. prøv at ændre bileldet igen - og hvis det ikke virker, så skriv til os via "kontakt", så hjælper vi dig videre smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri


  • #47   3. jul 2012 Okay smiley

  • #48   3. jul 2012 De nye features ser godt ud!!!

    Håber det bliver lidt hurtigere, når alle folk er blevet flyttet over og det lige er blevet "loadet" ordentligt. Som mange siger, er det meget langsomt nu, men er overbevist om det har sine grunde, da sitet jo er HELT nyt.

    Nu har jeg jo stiftet lidt kendskab til det på de andre gallerier, og ja, det er meget anderledes, måske også lidt for meget. Det er jo som et helt nyt galleri, derfor føler man sig som bruger af HG utrolig fremmed i det.


    Men til alle jer, der skal dømme efter 19 sekunder, og gå i chok og brokkemode: La' da' være. Giv det lige en chance.Personligt er jeg ret træt af at folk altid skal brokke sig og disse nye ting, inden de overhovedet har sat sig ind i hvad det er, eller givet det en chance. Come on, man kommer ingen steder i livet generelt, hvis man ikke byder nye ting velkomment.

    Er sikker på Galleri-temaet ikke har gjort det for at skade deres brugere smiley


  • #49   3. jul 2012 Hahaha, det her design er virkelig ikke heldigt, tror liiiiige i burde have optimeret det inden det blev "on air". Det er satme pinefuldt langsomt smiley det kunne altså have været gjort meget meget smartere...

    Jeg vender først tilbage til siden igen når jeg ikke behøver at tage en lur mellem hvert klik. det er jo umuligt at undersøge og få styr på designet når det snegler sig afsted som tilbage til den første tid da der fandes modem.


  • #50   3. jul 2012 Det nye design er super fedt! smiley
    Meen jeg kan nu bedre lide det gamle, det var lidt nemmere at finde rundt i (-;


  • #51   3. jul 2012 syntes det er lidt træls der nu står "hestegalleri.dk" OG det nye logo på alle billeder i hestenes profil og i foto albumer smiley

  • #52   3. jul 2012 Amigos: Som nævnt i et tidligere indlæg, så skal du prøve at ændre dit profilbillede igen smiley

    Team Grafik: Kan du ikke klikke på "Venner" og "Alle"?

    Mvh. Rikke/HesteGalleri?


  • #53   3. jul 2012 Maria: Det er en fejl, og det vil blive rettet - fremover, når I uploader billeder, så vil der kun stå Bazoom.dk på.

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #54   3. jul 2012 Jeg er bare rørende enig med Karina

    Det var det samme med hundegalleri, men folk har lært at bruge det nu.


  • #55   3. jul 2012 Admin. - Tak for det! Hvordan gør jeg så, så jeg kun kan se fra mine venner, og at mine venner kun kan se mine logomenter? For er ikke interesseret i at se alle andres samt andre behøver se mine! Jeg har krydset af i "kun venners" eller hvad det nu lige er der står!?! Men den viser for hele hg alligevel?

  • #56   3. jul 2012 dislike knappen var du mest for sjov da, det kun var ment til det nye design smiley

    syntes der er alt for mange der ikke bryder sig om det, tager i det op til overvejelse eller?


  • #57   3. jul 2012 Som alle andre, er jeg nok ikke lige den største fan af det nye, men okay, det skal jo prøves..:)

    Men bare som et forslag, ville det så ikke gøre profilerne mere overskuelige, hvis der kun var de 5 seneste oprettede videoer, album, osv. som før..
    Synes selv at 10 af hver, gør profilerne meget ''lange'' og en smule uoverskueligt, at komme helt ned til bunden.. Hvilket jo er ærgerligt, da det så altid er samme ting man dropper..:)

    Selvfølgelig bare en mulighed..:)


  • #58   3. jul 2012 Det er da slet ikke til at finde ud af, men det bliver nok bedre når jeg får lært det at kende...men synd at det hele er blevet så langsomt, har lige taget tid på hvor længe det vare at gå fra et indlæg i forum til et andet, det tog 1min og 6 sek..så håber siden bliver hurtigere

    Jeg er også trædt af at der er kommet til at stå i min profil at jeg bor i nordjylland da det er LØGN, og ja jeg ved godt at mit post nr 9500 Hobro er under nordjylland, men jeg bor i Viborg amt. og jeg bor i MIDTJYLLAND (godt nok kun 500m fra grænsen til nordjylland)


  • #59   3. jul 2012 Carsello: Vi tager dit forslag med videre smiley

    Sille A: Vi går ikke tilbage til det gamle design, men vi tager gerne imod forslag og konstruktiv kritik smiley

    Lise T: Statusbeskederne fungerer som logmenterne - altså kan alle se dem, ligesom før. Hvis du vælger "venner" - så ser du kun statusbeskederne fra dine venner smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #60   3. jul 2012 Forstår ikke hvorfor man laver så meget nyt på en gang :S
    Der er INTET der ligner det gamle så er monster forvirrende..
    Der er alt for mange ting på samme side, tingene skal deles op..

    Kunne måske vende mig til det nye hvis der kom ændringer som f.eks ikke så mange ting på hver side..

    Men som det er nu er det blot langsomt og ja kan virkelig ikke fordrage det :S Har kigget lidt rundt og sorry sproget men er ved at brække mig over det :S

    Man burde være kommet med lidt nyt af gangen når det er så forskelligt fra det gamle..


  • #62   3. jul 2012 Er det ikke muligt at læse andres (vennernes) "logmenter" på sin konto mere?

  • #63   3. jul 2012 jeg kan slet slet ikke lide smiley

  • #64   3. jul 2012 Jeg må indrømme, at jeg synes folk er lidt konservative smiley Langt de fleste brokker sig over det, inden de overhovedet har prøvet det. Giv det nu en chance folkens! Prøv nu at se, om det nye faktisk ikke er ret godt, når først at det får sin normale hastighed tilbage smiley

    Jeg synes designet ser lækkert og nyt ud, sammenlignet med det gamle, som havde været der i 100 år! Og det er da fedt med nogle nye features! smiley Thumbs up til jer, HG!


  • #65   3. jul 2012 Amigos: Vi er ved at kigge på det!

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #66   3. jul 2012 amigos, hos der er hurtigt negative, er muligvis fordi vi kommer fra hunde og kattegalleri, der allerede har fået ændringen, og syntes det er noget lort.

  • #67   3. jul 2012
    Bliver det ved med at køre SÅÅÅ langsomt? eller er det kun her til start hvor alt måske ikke er kørt helt på plads?
    For vil sige det godt nok er meget længe om at reagere


  • #68   3. jul 2012 Kan ikke lide det nye hestegalleri! smiley Det er mega langsomt og det er virkelig rodet.
    Det andet var helt klart bedre og ville ønske at det kom tilbage.


  • #69   3. jul 2012 Admin - Endnu engang tak for hjælpen smiley Men det virker ikke at sige kun fra venner!?! Jeg kan se en masse statusopdateringer som ikke er mine venner, og jeg har krydset af at det kun skal være fra mine venner!?!

  • #70   3. jul 2012 jeg hader det nye HG!! det er langsomt, og jeg kan slet ikke finde ud af hjemmesiden! det er mega uoverskueligt!!
    jeg vil have det gamle tilbage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #71   3. jul 2012 smiley smiley smiley

  • #72   3. jul 2012 Hmm... Ja okay, lige et forslag.. At man måske har op til 20 minutter om at ændre i et indlæg, 5 minutter er VIRKELIG lidt, hvis man f.eks har gang i et godt råd eller diskution, da man jo måske normalt plejer at læse det igennem EFTER man har sendt den(dårlige vaner) og så er det altså røv at man så redigerer, for skrevet det lidt anderledes og bedre, og så "desværre, de 5 min er altså gået ud.... Nå, ja øv, hva?!"

  • #73   3. jul 2012 hvordan laver man smiley?

  • #74   3. jul 2012 Hold da helt op! Jeg melder mig bestemt i klubben med utilfredse brugere!

    Det er da godt nok blevet forvirrende og uoverskueligt. Hvorfor er det lige det skal være en gang "Facebook wannabe"?! Øv hvor er jeg træt af at hele vores tilværelse skal gøres til Facebook!

    Det med at det er langsomt, er forhåbentligt noget der bliver gjort noget ved HURTIGT. Ja, i er ved at flytte billeder, men at gøre det sådan her er ikke lige helt heldigt. Der kan gøres rigtig meget på forhånd, INDEN man offentliggører det!

    Må se om jeg kan finde rundt i tingene, ellers må jeg jo også finde en anden side der er til at finde ud af...

    Og så... En anden gang i laver så voldsomt om på tingene... Kunne man så ikke lige få besked noget tid i forvejen så man er forberedt og evt. kan tage stilling til om man ønsker at tage del i jeres nye ting?


  • #75   3. jul 2012 jeg overvejer virkelig heftigt at slettte min bruger herinde på hg! det nye er forfærdeligt!!!!!!!!!!!

  • #76   3. jul 2012 smiley

  • #77   3. jul 2012 Hej HG, jeg sidder og udforsker min profil lidt og jeg har så krydset af så jeg kun skulle se status opdateringer fra mine venner, men øh det virker ikke rigtig der kommer stadig en masse op fra en masse som jeg ikke er venner med .. smiley

    Et heads up for en mulig lille fejl (:

    Og så lige en anden lille ting som er en smule iriterrende, nu har jeg MANGE video'er lagt ind og det er lidt iriterrende at man skal se miniatures for dem alle på ens 'konto' kunne man ikke lave så man hun så de 5 første eller sådan noget? (: For der er ellers rigtig langt ned til tingene der kommer under hvis man har mange video'er. Især hvis man vil lave en statusopdatering (:


  • #78   3. jul 2012 smiley


  • #79   3. jul 2012 synes faktisk ikke det er så slemt, skal nok lige venne mig til det... smiley

    og i sær er det fedt at man kan synes godt om det andre har skrevet!!!
    det skal nok blive godt! ikke så meget negativitet HG!:-)


  • #80   3. jul 2012 Hold da op hvor er siden blevet LANGSOM !!!!!

    Jeg har brugt utrolig lang tid på bare at komme ind på min side, og derefter herind, det er kun 2 klik..... håber det er en opstarts hovsa... smiley


  • #81   3. jul 2012 Det er helt fint det nye HG, men der er en fejl i fotoalbummernes tekstfelt, da teksten fortsætter ud i siden bag noget andet, så man ikke kan læse det der står smiley Er der noget i kan ændre?

  • #82   3. jul 2012 En anden ting som iriterre mit øje er når man går på den offentlige profil at ens video'er er nederst ? Eller ihvertfald at de er under med hvilke fora vi har svaret i kunne man ikke rykke det med svar i forum ned det er trods alt ikke vildt spændende for dem som bare sidder og trykker rundt for at kigge på hestene ? (:

  • #83   3. jul 2012 Lige en ekstra ting... Hvordan sender man en klage over det her? Jeg må jo have ret til at klage når jeg betaler for at bruge siden...!

  • #84   3. jul 2012 Når i har fået lidt mere styr på de småfejl der er lige pt, kunne i så ikke lave det sådan, at man kan lægge billeder direkte ind i indlæg på forum?

  • #87   3. jul 2012 Selvfølgelig noget øv, nu hvor man har set på det andet i så lang tid, men jeg håber man vender sig til det smiley

  • #89   3. jul 2012 Jeg håber virkelig I kommer tilbage på den gamle hastighed! Jeg må nok indrømme, med den her hastighed gider jeg godt nok ikk at bruge krafter på at "blive dus" med det nye hg - det er alt for frustrerende at sidde med noget der tager en krig at uploade, scroll'e ned eller lign :S

  • #90   3. jul 2012 Hold da helt op hvor kan i dog brokke jer. I vidste jo at det ville komme.
    Det gamle kommer ikke tilbage, uanset hvor meget i plager..

    -Giv det nu en chance og brug nogle dage på at få kigget jer omkring.
    Jeg syntes selv det virker meget uoverskueligt lige nu, men jeg kaster ikke en masse had på dem der har knoklet for det her. De gør det jo i sidste ende for vores skyld.

    Op med humøret folkens, tæl til 10, syng en sang. Gå ud og nyd vejret, så vi brugere ikke er med til at gøre siden endnu langsommere med alt det brok smiley


  • #91   3. jul 2012 Sabine og Lise T: Ja, det kunne godt lyde som om, der er problemer med statusbeskederne - Hvilken browser anvender I så kigger vi nærmere på det smiley

    Rikke A: Samme spørgsmål til dig - hvilken browser anvender du? Og har du mulighed for at sende os en mail på support@bazoom.dk med et billede af problemet, så vi kan se, præcis, hvordan teksten sidder forkert smiley

    Sabrine: Der vil altid være forskellige meninger om, hvad der skal ligge hvor - men vi tager dit forslag med videre. smiley

    Crazy Christina: Du er velkommen til at skrive til os via kontakt - men du kan også skrive dit indtryk her i tråden. Som sagt så modtager vi gerne konstruktiv kritik, men det kommer ikke på tale at gå tilbage til det gamel design.

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #92   3. jul 2012 <b>Hestegalleri:</b>
    er det muligt at skille de 3 notifikationer (besked, ny hændelse og ny gruppeindlæg ad?) Altså på "startsiden" øverst.... Lidt alla det der var tidligere?
    Fordi der er jo forskel på hvor meget det haster når man skal reagere på nye ting. Fx er en besked vigtigere end et nyt gruppeindlæg...
    Kan man fx lave 3 af disse små "bokse" (lige som den røde som er der nu, men så fx i 3 forskellige farver) som hver symboliserer besked, hændelse og gruppeindlæg...? Eller bare i det mindste at beskeder og nye hændelser/gruppeindlæg skilles ad?

    Håber det er til at forstå - ellers spørg smiley
    Ved godt at de er skilt ad når man har trykket på knappen "beskeder", men søger at man kan se det uden at trykke på knappen "beskeder"... altså en direkte notifikation om hvilken af de 3 slags der er tale om og et direkte link til fx ens indbakke


  • #93   3. jul 2012 Horsemind: Det er et forslag vi har på vores liste over ønskede features - det er ikke muligt lige nu - men til gengæld kan man nu poste youtubevideoer direkte i forum smiley

    Fie Nielsen: Vi forstår godt, hvad du mener - men pt. er der ikke ngoet du kan gøre for at ændre dette. Men vi har fået forslag om, at det skal være muligt at vælge til og fra, hvad man vi have vist på siden smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #94   3. jul 2012 Super det var også alt jeg ville, at det lige kom op til overvejelse (:
    Jeg bruger den nyeste explorer (:


  • #95   3. jul 2012 Jeg er ikke glad for det nye hg, Syntes det er uoverskueligt!! vil selvfølgelig lige sætte mig ind i det, men har droppet hundegalleri fordi jeg syntes at det nye er ireterende!! smiley :/ smiley :/ smiley

  • #96   3. jul 2012 De sejeste fjordbasser: jeg forstår godt, hvad du mener smiley Vi kan ikke sige, om dit forslag blvier til virkelighed, men vi tager det med videre smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #97   3. jul 2012 <b>Hestegalleri</b>
    en anden ide jeg fik var også om man kunne lave det sådan at man kan tagge andre i forum? Dvs at hvis jeg fx skriver direkte til "Hestegalleri" (som her) at du derved får en besked om at det er TIL/OM dig...? Lidt ligesom på Facebook. Dette har også den fordel at hvis jeg (og andre) skifter nickname, så vil alle de gamle forumindlæg være umulige at læse, da man ikke aner hvem der skriver til hvem, da alle har skiftet navn...?


  • #98   3. jul 2012 Altid svært istarten nå tingene bliver lavet om.. sys det et flot nyt design. håber det kommer til og virke godt =)

  • #99   3. jul 2012 Der er 4-5 tråde nu, ud over denne her... Imponerende...

    På Hundegalleri har brugerne fået en hel del forslag igennem, ved at tage snakken i den rigtige tråd. Enkelte har haft problemer, og det er der også taget fat i. Generelt er stemningen blevet ret positiv, og den er blevet endnu bedre efter der er blevet tilrettet efter HuG'ernes ønsker.


    Det er NU forslagene skal komme. Lad nu være med at fokusere så meget på det negative, men i stedet fokusere på hvad vi kan få ud af det nye design.


  • #100   3. jul 2012 Hvor længe går der før siden virker optimalt.. Kan se der er mange problemer med hastigheden plus med billedvisning..

  • #102   3. jul 2012 Nå, nu har jeg kigget lidt rundt, det man nu kan så langsomt som det er pt. Det irriterer mit øje, at tekstboksene i højre side på forsiden ikke følger de to andre bedre. Der er et par steder hvor det ikke ville skade lige at gøre boksene lidt længere, så de følger med de grå mellemrum der følges af i den venstre og midterste boks. Ellers er jeg bare ikke fan af designet. Men vi kan jo ikke være enige allesammen. Men jeg håber godt nok snart det holder op med at være så langsomt, for ellers har jeg ikke tålmodighed til at være her.

  • #103   3. jul 2012 hvis det skal ha en chance skal i godt nok ha speeded tempoet lidt op på det damn det køre langsomt smiley

  • #104   3. jul 2012 det er kedeligt og trist at se på

  • #105   3. jul 2012 Gregers/Maiken

    Hos mig ser det ikke lyst ud. Kan det evt være at der er skruet lige lovligt meget op for lyset på din skærm?


  • #106   3. jul 2012 For satan hvor er det bare grimt det nye design.
    Totalt kedeligt at se på.

    Øv -.-'


  • #108   3. jul 2012 Jeg kan ingen billeder se. Hverken annoncer, egne heste eller nogen andre steder. Det er blanke firkanter med et rødt kryds i hjørnet...
    hvorfor og hvad kan jeg gøre ???


  • #109   3. jul 2012 Det var da på tide smiley ..
    Og synes bare det er super at i starter ud med det mørke design i stedet for det helt lyse som gnavergalleri startede med, det var jo til at blive helt skør af.

    Men synes det nye er super! og forandring fryder!! smiley


  • #110   3. jul 2012 Alt forandring er svær til en start..
    Synes egentlig det er okay, dog virker det en smugle langsom, men om det er fordi det ikke er oppe og kører for fuld damp endnu, ved jeg da ikke..


  • #111   3. jul 2012 Kan man ikke få den gamle knap tilbage, "Marker som læst?"



  • #112   3. jul 2012 Malene

    Beskeder>Hændelser


  • #113   3. jul 2012 Synes også det er irriterende, at andre folk kan se på ens profil hvilke forum emner man har lavet/eller skrevet i. Der er virkelig INTET privat længere. Og så synes jeg det er åndsvagt at ALLE videoer og fotoalbums bliver vidst på hjemmesiden, cut dem dog ned ligesom før! Profilerne er alt for lange, og det er virkelig kedeligt at tjekke folks profiler ud.



  • #115   3. jul 2012 Syntes især det med at andre kan se hvad du har skrevet i forskellige forums er irriterende, ligesom LWB siger smiley
    Og giver også ! De sejeste fjordbasser ! Ret smiley
    Lidt mere privatliv ville være rart smiley

    Ellers syntes jeg det bliver bedre og bedre jo mere du bruger det :D!


  • #116   3. jul 2012 MIN COMPUTER KAN IKKE ENGANG ÅBNE DET NYE HESTEGALLERI! BLIVER NØD TIL AT TAGE EN ANDEN!

    JEG VIL HAVDE DET GAMLE TILBAGE!!!! ELLERS SLETTER JEG MIN BRUGER!


  • #117   3. jul 2012 Kan ikke lide at andre kan se hvad jeg har skrevet af forummer. smiley

  • #118   3. jul 2012 Forandringer er altid godt, og glæder mig til at tjekke det helt ud!
    Men er det kun mine øjne, som bliver irriteret og farven? Jeg kan ikke være på så længe af gangen, da jeg simpelthen får hovedepine!
    Derudover da jeg læste det var blevet nemmere at søge efter bestemt ting i markedet, blev jeg super glad! Men øv, alderen er det eneste? Det der intressere de fleste er højde, alder og kapacitet. Hvis du skal bruge en MB hest, gider du ikke kigge 500 hyggeheste igennem (;

    Lidt mere privatliv som andre skriver også!
    Men ellers spændende ny ide!


  • #119   3. jul 2012
    Mit langsomme internet kan virkelig ikke lide det nye design smiley
    Det ser fint ud og man vænner sig nok til det, meen syntes at der er kommet masser af gode foreslag til HG som de burde tage til sig.
    Det er trods alt de brugere der giver forslagene der skal bruge det dagligt - og som i en forretning er det vel forbrugerne man vil please og holde på.


  • #120   3. jul 2012 Puha.. hvor er det ringe det her.... både irriterende for øjnene at kigge på, kører vildt langsomt, og mega rodet(det så nok noget man ville kunne vænne sig til). Men virkelig træls den er så langsom smiley
    Kommer nok ikke til at bruge den site så meget mere.


  • #121   3. jul 2012
    Mit langsomme internet kan virkelig ikke lide det nye design smiley
    Det ser fint ud og man vænner sig nok til det, meen syntes at der er kommet masser af gode foreslag til HG som de burde tage til sig.
    Det er trods alt de brugere der giver forslagene der skal bruge det dagligt - og som i en forretning er det vel forbrugerne man vil please og holde på.


  • #122   3. jul 2012 Maria

    Fordi du er logget på med den forkerte emailadresse. Du har nok 2 konti, skal du se. smiley


  • #123   3. jul 2012 Jo forresten.

    Jeg ved ikke om det endnu er sådan, men da jeg forlod et opstaldningssted for noget tid siden var jeg jo selfølgelig venner med dem alle her inde, men slette dem som ven, og stoppede med at følge dem, hvor jeg så har fundet ud af at de STADIG kunne følge mig på trods af at vi ikke var venner her på HG.

    Jeg ved man burde have lov til at følge hinanden m.m, men kunne man ikke lave sådan en "ansøg om at følge" og så kunne man godkende, og fravælge dem man bare VIRKELIG ikke vil have noget at gøre med overhovedet? Det kunne altså nu være rart. Eller så bare det at når man blev slettet som ven, så var der ingen af de to parter som fulgte hinanden.


  • #124   3. jul 2012 Michella

    Hvordan ved du at de forslag der er kommet siden launch for 6 timer siden bliver ignoreret? Det tager jo tid at implementere sådan noget, hvis det overhovedet kan lade sig gøre, og de kan ikke sige ja til alle - sæt nu den ene gerne vil have lysere farver, og den anden mørkere.

    Mon ikke de lige nu er ved at prøve at få hastigheden igen - så kan der bagefter komme alt muligt andet gøgl på. smiley


  • #125   3. jul 2012 Mit langsomme internet kan virkelig ikke lide det nye design smiley
    Det ser fint ud og man vænner sig nok til det, meen syntes at der er kommet masser af gode foreslag til HG som de burde tage til sig.
    Det er trods alt de brugere der giver forslagene der skal bruge det dagligt - og som i en forretning er det vel forbrugerne man vil please og holde på.


  • #126   3. jul 2012 Mit langsomme internet kan virkelig ikke lide det nye design :/. Har forsøgt at poste en besked 4-5 gange nu..
    Det ser fint ud og man vænner sig nok til det, meen syntes at der er kommet masser af gode foreslag til HG som de burde tage til sig.
    Det er trods alt de brugere der giver forslagene der skal bruge det dagligt - og som i en forretning er det vel forbrugerne man vil please og holde på.


  • #127   3. jul 2012 Det var også langsomt på hundegalleri da det nye layout var kommet, men nu er det ligeså hurtigt som før det blev lavet om, så jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at det kun er midlertidigt smiley
    Jeg kan godt lide det nye layout. Ligeså snart man har kigget lidt rundt, er det slet ikke så svært at finde rundt i. Det kræver nok bare lidt tilvænning smiley


  • #128   3. jul 2012 Mit langsomme internet kan virkelig ikke lide det nye design :/. Har forsøgt at poste en besked 4-5 gange nu..
    Det ser fint ud og man vænner sig nok til det, meen syntes at der er kommet masser af gode foreslag til HG som de burde tage til sig.
    Det er trods alt de brugere der giver forslagene der skal bruge det dagligt - og som i en forretning er det vel forbrugerne man vil please og holde på.


  • #129   3. jul 2012 Kære HG.
    Synes det er et ok nyt design, dog er det lidt svært at finde rundt i. Men det lærer man jo efterhånden. Vil dog også give mange af de andre ret i at jeg bedre kunne lide det gamle..
    Er lidt træt af at det er så langsomt og at man ikke kan slette sine status opdateringer..


  • #130   3. jul 2012 Krikken ( savner sin maja ) .
    det er ikke dit internet der er noget galt med, det er fordi HG er ved at flytte billeder og derved belastes deres servere = det er langsomt. Men der går nok ikke så længe inden det er på plads smiley


  • #131   3. jul 2012 Michella

    Jeg angriber ikke din ret til at have en mening (hvis man kan kalde det en mening at føle sig overset). Jeg prøver at forklare dig hvorfor du må have lidt tålmodighed i overfor niveauet af personlig betjening midt i et launch. Jeg ved ikke hvordan jeg har en anden "mening" end dig ved at gøre dig opmærksom på at bazoom sandsynligvis er under et enormt arbejdspres lige nu.

    Det tager stjerne-mange resourcer at gå live med et site på denne størrelse, og det er et væsentligt problem at der ikke loades ordenligt - her med tanke på billeder og hastighed. Det skal nok passe at lige netop du ikke har fået et personligt svar, men det er ikke lig med at du bliver ignoreret.

    Men bevares, du har ret til at mene at du bliver ignoreret, og at det jeg skriver er "gøgl"... Det fjerner heldigvis ikke min ret til at svare dig. Og her mener jeg helt oprigtigt at tålmodighed nok ville være en dyd - baseret på at jeg arbejder professionelt med IT til hverdag, og netop har været igennem flere lignende processer... og er HA på et af de gallerier der allerede har været igennem designskiftet.

    Det eneste jeg beder dig om er at give admin en chance for at følge med.


  • #132   3. jul 2012 Miaskatter: Du skal prøve at slette midlertidige internetindstillinger samt cookies, og så prøve igen. Det burde virke, men hvis ikke, så skriv tili os via hestegalleri.dk/faq , så prøver vi at hjælpe dig videre.

    Amigos: Over annoncens billede, kan du klikke på "følg denne annonce" - uden at kommentere på annoncen smiley

    Som tidligere nævnt, så er hastigheden et midlertidigt problem, og vi beklager selvfølgelig de gener det måtte medføre.

    Michella: Vi tager AL konstruktiv kritik med videre - det er ikke sikkert, at alle forslag bliver til noget, men vi tager dem med videre, og vurderer dem. Det skriver vi i startindlægget, og det fremgår også igennem indlæggene.

    Hvis man har et forslag, som man mener er megt vigtigt - nu eller fremover, så man meget velkommen til at sende det til os via www.hestegalleri/faq smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #133   3. jul 2012 <b>hestegalleri</b>
    hvad mener du med <i>"Det skriver vi i startindlægget, og det fremgår også igennem indlæggene"</i>?


  • #134   3. jul 2012 Super fedt med de nye opdateringer. Det skal vi nok hurtigt vænne os til - mon ikke om de fleste der brokker sig nu, vil elske det om nogle måneder smiley

  • #135   3. jul 2012 Michella

    Min pointe er at du ikke behøver forsvare din mening og holdning. Jeg angriber den ikke. Jeg beder dig bare være tålmodig. Ikke andet.


  • #136   3. jul 2012
    Suk den besked blev postet 117 gange - den dukkede ikke op i emnet når jeg havde postet den eller når jeg opdaterede siden -.-'

    Mit internet ER langsomt ;). Når jeg har brugt det inkluderede antal mb så bliver det meget langsomt og kan ikke afspille youtube videoer fx. - den skal først bruge ½ time på at loade dem og fotoalbums er umuligt at se.
    Så derfor er et design med mange billeder og store ting der skal loades ingen fordel her, ihvertfald ikke før der bliver råd til et dyrere internet abb.


  • #137   3. jul 2012 <b>hestegalleri</b>
    hvor/hvordan kan man se hvem der har trykket "synes godt om" på ens/andres indlæg? Jeg kan se at der er 1 der har gjort det på en af mine, men kan ikke se hvem der har gjort det...?


  • #138   3. jul 2012 De sejeste

    Den funktion er anonym. smiley


  • #139   3. jul 2012 Hvordan sletter man et opslag eller sine statusser ?????

  • #140   3. jul 2012 Okay jeg kan slet ikke finde ud af det
    Det bedste er at der er kommet en syntes godt om knap og at man kan. Lave smiley men jeg tro jeg kan få noget ud af det jeg skal bare lige venne mig til det smiley


  • #141   3. jul 2012 Federica

    Prøv under "Min konto">"Mine statusbeskeder"


  • #142   3. jul 2012 Rikke/hestegalleri/admin, jeg er vild med det nye design! smiley
    Men jeg synes ikke rigtig logomenterne virker rigtigt. Eller som de hedder nu, statusopdateringerne.
    Når jeg vælger kun at se opdateringerne fra mine venner, så kommer der alle mulige andre frem, som ikke er mine venner. Jeg prøver så at opdatere siden, men igen sker det samme? o:
    - Er jeg den eneste det sker for?


  • #143   3. jul 2012 Jeanette & Kaliber smiley : Vi har nogle problemer med sorteringen på statusbeskeder og det kigger vi på...

  • #144   3. jul 2012 <b>¤ Søster McFluff ¤</b>
    øv smiley


    <b>hestegalleri</b>
    jeg har også nævnt dette på Kattegalleri, men... Kan det blive en mulighed at man under hestens profil kan have en indbygget funktion, så de forskellige profiler af samme hest kan kodes sammen, med links? altså så det er ens for alle dem der vil benytte sig af denne funktion?

    Kan man evt lavet noget med at man kan "følge en person" og derved få beskeder om at netop denne person har oprettet et emne i det åbne forum m.m....?
    Det vil bl.a. også gøre det nemmere for os at kunne følge fx dig/HG/Admin når i kommer med beskeder om fx at HG kommer til at være "nede" på det og det tidspunkt...? Eller hvis i laver noget nyt, ændrer regler.........? smiley


  • #145   3. jul 2012 Super, mange tak smiley Skulle bare lige vide om det kun var mig ;-))
    - Men flot nyt design! smiley


  • #146   3. jul 2012 Behøver det at være månedlig betaling, når det er dankort?
    For jeg vil gerne betale med mit dankort, men vil heller ikke have, at der hæves hver gang mit VIP udløber, for det har jeg ikke brug for. Jeg betaler nemlig ikke selv min sms-regning.


  • #147   3. jul 2012 Hold da helt op det her er virkelig rodet smiley Øvsen!
    giver det en chance, så må vi se om det har ændret sig om det er blevet bedre.
    ellers må je desværre slette mig her inde fra. smiley


  • #148   3. jul 2012 Alexandoria - Du kan nemt stoppe den næste trækning af dit abonnement under Min Konto, så trækker vi ikke før du aktiverer det igen.

  • #149   3. jul 2012 Okay, så må jeg jo bare gøre det ^^
    Tak!


  • #150   3. jul 2012 Ventede lidt med at skrive, da jeg synes det kørte SÅ langsomt. men allerede nu er det jo hurtigere..
    Har fået ryddet op i mine abonnementer, synes det hele er meget mere tilgængelighed end før...
    I like...

    Men vi er jo vane dyr (ligesom vores heste) synes også I har lagt blødt ud, med de nogenlunde samme farver, så HG brugerne ikke helt fik et hjerte stop smiley he he


  • #151   3. jul 2012 Pleas lav en knap hvor man selv kan bestemme om man vil have det nye eller gamle ....
    Det er virkelig det værste i overhovedet kunne gøre! smiley hestegalleri var sit eget før.. nu ligner det bare en dårlig og rodet version af facebook!
    ingen ros eller klap på skulderen her fra!


  • #152   3. jul 2012 Jeg synes virkelig også det kunne være enormt rart at få adskilt nye hændelser, ligesom før i tiden, - så der er beskeder, nye gruppeemner og så noget lignende det gamle.
    Det er netop disse funktioner der har gjort, at jeg har været så glad for at bruge HG frem for andre hestesider, da man lynhurtigt og nemt har kunnet navigere rundt og have overblik over nye hændelser af den ene og anden slags.
    Designet er ok nu, "enig"-knappen er super lækker - men hvad angår nye hændelser og navigeringsmuligheder virker det her nærmere som en forløber for hvad vi havde før..


  • #153   3. jul 2012 Nu må folk lige give et en Chance. Folk var jo heller ikke alle lige imponeret dengang det blev ændret sidst.

    Men tør man spørge, hvorfor der er fyldt med reklamer over alt på siden ?

    Og der er mange der har efterspurgt en "Følg person" knap. Dette synes jeg er en MEGET træls ide ! Jeg vil personlig synes det er træls, at man ikke kan lave noget, uden at blive "overvåget"!
    Så mister man sin frihed til at hygge sig herinde.


  • #156   3. jul 2012 <b>© Pixies L</b>
    det er da dejligt at man kan følge nogen man synes laver gode indlæg?


  • #160   3. jul 2012 Syntes det nye HG er meget fint, selvfølgelig skal man lige vænne sig til det smiley
    Men kan i ikke rykke statusbeskederne op i toppen? Er ret træls at det ligger helt nede i bunden smiley samt at gøre så man kan se hvem der er Enig i ens svar?


  • #161   3. jul 2012 Admin vil der ikke være mulighed for at få Status beskederne rykket? evt op i toppen af en side eller som en side for sig selv, dette gælder også de andre galleri'er smiley

    Men ja jeg er blevet ret glad for det nye og jeg syntes det er så træls at høre på alle de negative kommentare. Lad nu give det en chance det gjorde jeg, i starten da det kom på Gnavergalleri havde jeg det helt som i har det nu, men efter noget tid savnede jeg det slet ikke mere smiley


  • #162   3. jul 2012 Jeg kan ikke finde ud ad det nye!!! syntes at du gamle var meget bedre og mere overskueligt;/ smiley

  • #163   3. jul 2012 HJÆÆLLPPPP! Jeg ved ikke hvordan man skriver et ny "logoment-statusbesked", hvordan gør man?

  • #164   3. jul 2012 Der er forresten fejl i systemet. Når man trykker "se kun statusbeskeder fra venner" ændrer den sig godt nok - men altså IKKE til mine venner, men til andre random HG brugere... :o(

  • #165   3. jul 2012 vi vil have vores gamle HG tilbage smiley smiley

  • #166   3. jul 2012 ! De sejeste Fjordbasser !:
    Ja du synes jo selvf. at det er rart, men synes personen nu også det selv ?
    Jeg vil personligt være RIGTIG træt af, hvis alle mine venner på Hestegalleri sad i nakken af mig, og overvågede alt hvad jeg foretog mig og hvad jeg skrev. Så gider jeg da ikke bruge hestegalleri som en afslappende side, hvor jeg kan hygge mig, hvis alle sidder i nakken og konstant overvåger hvad jeg gør, hvem jeg skriver til og hvor jeg skriver smiley


  • #167   3. jul 2012 Det beklager jeg, jeg havde ikke lige set at du, Rikke havde skrevet. Dog har jeg lige et måååske sidste forslag. Jeg synes det er dejligt at alle henvændelser ang. hest, indlæg m.m er kommet under samme knap, MEEEN, det ville være mere overskuligt hvis man markerede "kommentar, indlæg" m.m så man vidste hvad det handlede om.. Altså derfor også "annonce" så der bliver en farve i 2 ord som denne sætning: Der er kommet ny besked i annoncen.

    Eller lign. Det samme når man går under grupper, så man kan se HVAD som er indlægstitlen og hvad som er gruppenavnet.., så det er gruppenavnet som altid er markeret med en bestemt farve som sort el. lign.


  • #170   3. jul 2012 What hvad sker der lige for at det er monster langsomt.. også specielt under hestene når man kigger billeder -.-'

  • #172   3. jul 2012 Kijofreg:
    kunne ikke være mere enig. Har selv lige skrevet det samme smiley


  • #173   3. jul 2012 Jeg tror godt jeg kan blive gode venner med det nye design. Kunne dog bedre lide farven på det gamle! smiley

  • #174   3. jul 2012 Ang det at følge, så er denne "funktion" for at venner kan snage i ens "liv på HG" jo allerede oprettet. Under ens profil kan man jo se alle de emner de har oprettet. Ville bare være godt hvis det var en mulighed hvis man fik en notifikation om at der er nyt. Dette er jo også tilstede på fx Facebook, og der ser ingen at der er et problem. Jeg synes derimod at det er meget praktisk at fx mine venner som kender mig/hesten kan komme med et godt forslag/ide som måske er bedre end andres, da de kender mig/min hest.

    Så dette vil ikke gøre problemet med snageri værre end det er smiley


  • #175   3. jul 2012 Hvordan kan man se hvem der har liket ens statusopdatering (:?

  • #176   3. jul 2012 Så kom det også på HG.
    Har også lige to spørgsmål:)

    1: Kunne det ikke være muligt at lave en afstemning om vi kunne få det gamle tilbage hvis flertallet havde stemt det gamle, for er sikker på at langt de fleste ville have det gamle?

    2: Kunne det ikke være muligt at ændre det med at man kan se alles logmenter på "min konto" syntes selv det er ret træls, for kan godt lide at se når nogle af MINE venner har fået nye video eller lign. det er jo fludstændigt umuligt at følge ens venner når man kan se alle på hg, så vil man jo have en minimal chance for at være online lige præcis når de skriver dette logment! ??


  • #180   3. jul 2012 Enig i at ens færden herinde bliver for offentlig. Alle kan jo gå ind på min profil nu og se hvad jeg har skrevet her i denne her tråd. Synes det er fint, hvis jeg møder nogen jeg kender i en tråd, men nu kan en person bevist gå efter at skrive i alle tråde jeg skriver i. Det er fint for mig hvis jeg møder en tilfældigt i en tråd, men tror der kan komme personlig hetz mod folk, da det er alt for let at snage. Det vedkommer jo egentlig kun mig, hvilke tråde jeg kommenterer i. Og har jeg nogle problemer med en kan jeg eller personen gå efter at nedgøre alt hvad den anden laver herinde næsten. Glæder mig ellers til at prøve designet af, men ville være træt af at skulle tænke over hvad jeg skriver i en åben gruppe, fordi det kommer på min væg, og selvom gruppen er åben, kan man jo godt skrive ting der ikke skal ende ude til alle andre.

  • #181   3. jul 2012 Syntes det er lidt svært at finde rundt, men al begyndelse er svært.
    Vil dog foreslå at nu der gang i nye smarte ting, at man sætter post nr ind på anongcer. F.eks søger jeg part eller ridetøj kunne det være fedt at der ikke bare er østjylland, men kan snævre det ind gennem post nr. lidt lige som Hheste-nettet har hfat i mange år.


  • #182   3. jul 2012 Hvor skriver man "logomenter" henne og læser andres?

  • #183   3. jul 2012 Vil have det gamle tilbage!!!!!!!!!!!!!

    Lige et spørgsmål: kan man ikke lave en aftemning mellem det nye og det gamle?


  • #184   3. jul 2012 Det er altid svært med noget nyt. Sådan havde man det også, den gang Heste-nettet blev ændret.
    Når det er sagt, så virker det nye HG noget uoverskueligt. Håber det bliver bedre, når man har brugt det noget tid...


  • #185   3. jul 2012 Er skuffet overvejer at slette kan ikke finde rund det er langsomt kan ikke se billederen af min hest og det andet var pænere

  • #186   3. jul 2012 Nej vi vil ikke have det gamle tilbage ...
    Syntes det er synd at i ikke kan se alle mulighederne i det nye.

    Jeg syntes der er mange virkeligt fede funktioner, det er jo bare en tilvendings sag! smiley


  • #187   3. jul 2012 hej rikke
    hvordan kan det være at jeg ikke selv kan se min hoppe inde under afventede som skal stemmes ind ? hun er oprettet igår omkring kl 21 ?

    mvh


  • #188   3. jul 2012 Syntes det er lidt skørt at der er så mange der brokker sig over det nye HG!:-)
    Jeg syntes der er fedt, dog er det lidt forvirrende, da jeg jo er vant til det gamle, men man vender sig jo nok til det nye HG!:-D
    Der er jo også kommet mange flere funktioner, som man kan benytte sig af;-)
    Og det er jo klart at det er langsom i starten, da siden jo ikke er helt 100% færdig endnu, men jeg syntes helt klart HG er blevet hurtigere siden i morges!:-D
    Desuden "Forandring fryder"XD


  • #189   3. jul 2012 Kunne man ikke lave en skjul på profil/tidslinje knap?
    Så kunne man selv vælge hvad man syntes folk må se, og hvad folk ikke må se :D?

    På den måde løser man ihvertfald det problem, med at nogle gerne vil have det mere privat, mens andre gerne vil have det anderledes smiley


  • #190   3. jul 2012 Dejligt med nogle større billeder!:-)

  • #191   3. jul 2012 Der er flere negative end der positive!;-)
    Det har dem bag HG gjort godt!


  • #192   3. jul 2012 Vildt latterligt, med de nye HG kan jeg ikke se billeder eller videoer på min iPad, det kunne jeg godt før!! Synes jeg er et stort problem, da jeg ikke ejer nogen computer?? Andre der er enige i at de burde lave det om så os med iPad fortsat kan være med??

    Ville da være rart!!


  • #194   3. jul 2012 Amalie, det virker meget bedre på min IPad end på min pc?
    Og jeg syntes det er blevet meget mere mobil venligt med det nye design smiley
    Det er jo så dejligt nemt at scrolle på en IPad heldigvis ;-)!


  • #195   3. jul 2012 MÅSKE det skulle oploade billeder mm når der er færrest folk på? Har siden kl 13 forsøgt at slette et foto album på min side, MEN der mangler ganske simpel muligheden for at slette - her mener jeg en knap med JA /NEJ

  • #196   3. jul 2012 Man kan også google sig frem til folks indlæg. Det der med at være anonym.. Det holder ikke på et offentligt tilgængeligt forum.

    Det her kan måske være med til at folk tænker sig en ekstra gang om inden de trykker på "opret indlæg".


  • #197   3. jul 2012 Line Holst: Umiddeelt bart er det ikke vores plan, at man skal kunne vælge mellem det gamle og nye design.

    Mette Kødæder: Vi tager dit forslag om opdeling af beskeder med videre, og vi er glade for at høre, at du ellers er positivt stemt overfor det nye design smiley

    Amigos: Vi tager dit forslag med videre - men som du selv skriver, så kan du indtil videre se alle annoncerne, ved at gå ind på brugerens profil smiley

    Luna og Bettemus: Vi taer dit forslag med videre. med hendsyn til enigknappen, så er det på vores liste, at man skal kunne være enig i startindlæg, samt kunne se, hvem der er enig i ens indlæg smiley

    Team grafik: Vi tager dit forslag om at gøre stautsbeskeder mere synlig ved at flytte dem op med videre smiley

    Sofie: Du kansom tidligere nævnt oprette statusbeskeder via "Min konto" - eller via forsiden smiley

    Jasmin og Camilla: vi tager dit forslag med videre smiley Og som du selv skriver, så er vi klar over, at der er noget knas med at skifte mellem venner og alle i funtionen - det er vi ved at se på smiley

    CoDok: Hvis du går til "Min konto" og vælger "Fotoalbums" til højre i menuen, kommer dine album så ikke frem?

    Julie Scherrebeck: Nej, der kommer ikke en afstemning om, hvorvidt det gamle design skal tilbage eller ej - men som sagt modtager vi gerne forslag til forbedringer og konstruktiv kritik. På "Min konto" kan du vælge mellem at se statusbeskeder fra venner eller alle. men som sagt, er vi også klar over, at nogle oplever problemer med at bruge denne funktion lige nu - det arbejder vi på smiley

    Tiril Lewis: Du finder "lige nu" på forsiden og i forum. Du kan se dine venners logmenter ved at vælge "venner" under "Min konto", men som sagt, så kan der være problemer med funktionen lige nu.

    Randi: Vi tager dit forslag om at kunne søge på postnumer med videre smiley

    Hypsen: Vi kigger nærmere på problemet - for det er korrekt, at hesten burde stå under "afventende" - hvad hedder hesten, og hvilken race er det?

    Mvh, Rikke/HesteGalleri smiley


  • #198   3. jul 2012 Kan ikke se mine billeder hos mine heste,annoncer, fotoalbum ovs. savner farver på designet men prøver at væne mig til til det smiley håber snart at alle billederne bliver oplaodet smiley

  • #199   3. jul 2012 Den knap i statusbeskeder, der gør sådan at man kun kan se sine venner virker ikke!:-(

  • #200   3. jul 2012 hej rikke
    det er en ox araber ved navn Wigdis Prinses El Djedi Qued

    udover det har du/i så fået svaret over mail ang hackning af anden bruger har nemlig sent et link til den bruger..

    mvh
    Jacqueline


  • #201   3. jul 2012 Forbliver det i de her farver? Det er da lige til at få hovedpine af altså smiley

    Der er kommet en del godt ting.. men ville nu hellere have det gamle tilbage... smiley
    Jeg syntes det virker til at der nu er endnu færre heste der vil blive vist... og så er der ikke længere en oversigt over alle heste racer men hun populære racer.. why??
    Så kan man fra nogle pads og mobiler ikke længere gå ind og finde de racer fordi det felt ikke virker... smiley


  • #202   3. jul 2012 Hej HG
    Med alle disse ændringer der er blevet lavet, er jeg lidt ked af, at stamtavlerne i hesteprofilerne stadig er så uoverskuelige.
    Der skal man liste op, sådan:
    Far: xxx
    Mor: xxx
    Farfar: xxx ect.
    Jeg havde i tankerne, at det kunne gøres som eksempelvis "Heste-nettet.dk" har stillet stamtavlerne op i deres salgsannoncer.
    - Bare et forslag til samlingen smiley

    // Freya Madsen


  • #203   3. jul 2012 Der er mange af de spørgsmål, der bliver stillet, som er blevet besvaret tidligere i tråden, så derfor er det ikke alle der får et svar - men for at skrive det igen, så er vi klar over, at der er et problem med at vælge "venner" når man kigger på stautsbeskeder - og vi er i gang med at løse problemet smiley

    Ligeledes skal jeg understrege, at vi virkelig beklager de gener I måtte opleve pt. med hastighed og manglende billeder - vi arbejder på problemet smiley

    Josefine: Du spørger, hvor man kan oprette videoer osv. Du kan enten vælge at gå til de forskellige sektionsforsider, og trykke på den grønne "Opret"-knap. eller du kan oprette indhold via "min konto":)

    Amalie O: Grunden til at du ikke kan se billeder på iPad pt. er ikke pga. at det er iPad, men på grund af de performanceproblemer vi har. Så når de er løst, så burde du kunne se billederne igen smiley

    Ypsi: Det burde være muligt at slette indhold. Har du opdateret dit flashprogram? Det kan nemlig gøre, at nogle knapper ikke vises. Hvis dette ikke løser problemet, så skriv til os på www.hestegalleri/faq , så prøver vi at hjælpe dig videre smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley



  • #204   3. jul 2012 Er det kun ved mig at HG er utrolig langsom, eller er der andre der har det på samme måde? Ellers så ser det fint ud, man skal vel bare lære det at kende? smiley

  • #205   3. jul 2012 HG: Jeg kan læse mig frem til at der også er andre der har problemer med hastigheden. Er det noget som der vil blive gjort noget ved? For det er altså ikke sjovt at være herinde når man skal vente en halv time, for at se ens hest.. O:

  • #206   3. jul 2012 Som de har skrevet før så er det så langsomt fordi der skal laves så meget nyt og de arbejder på problemet. Det er intet der forbliver sådan.

  • #207   3. jul 2012 Hypsen: Tak for det - vi kigger nærmer på det. Vi burde have fået din mail, og du vil få svar i morgen smiley

    Linette S. Du kan stadig se alle hesteracer på siden - hvor er det du oplever ikke at kunne det?
    Ja, farven forbliver, men vi tager dit input med videre smiley

    Freya M: Vi har fokus på markedet, og der vil løbende komme yderligere forbedringer - så vi tager dit forslag med videre smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley



  • #208   3. jul 2012 Ved du hvornår siden ca. vil begynde at være hurtigere?
    Mere om vi snakker timer eller dage :o)


  • #210   3. jul 2012 så lidt smiley okay smiley

  • #211   3. jul 2012 Ok tak for det. Jeg prøvede at se om de havde svaret før, men det havde jeg vist ingen held med..

  • #212   3. jul 2012 Det kan jeg også sagtens lige gå ens næse forbi smiley

  • #213   3. jul 2012 Jeg kan ikke se en liste over alle racer hverken på forsiden... eller inde under gallerier? uden man skal til at søge i racer? kan kun se en lille liste over populære racer?? måske er jeg blind?

  • #215   3. jul 2012 Det nye HG er bare endu mere nedern end det nye NH og det er jeg stoppet fra!!
    Og halvdelen af det lort her virker jo ikk!!


  • #216   3. jul 2012 Camilla: Desværre ikke - men jeg håber at det lysner forude smiley

    Linette S: Sådan har det altid været. Hvis du klikker på f.eks "se alle heste", så kommer det frem, så du kan vælge som normalt - men det er rigtigt at listen ikke ligger på forsiden som før.

    Lucca: Hvad er det , du oplever som ikke virker - altså udover de ting, som er nævnt tidligere mht. hastighed og billeder? Vi vil meget gerne rette fejlene, men vi skal vide, hvad de er først smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #217   3. jul 2012 Stald Zederkof: Der må jeg være dig svar skyldig - det ved jeg ikke smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #218   3. jul 2012 Kan ikke se nogen af billederne overhovedt og det tar en krig at komme over på et andet sted!
    Desuden skal jeg dobbeltklikke på mange af linkene før de virker og de andre link virker bare generelt ikk!
    Og det er osse indviklet at finde ud af og er mega grimt at se på!


  • #219   3. jul 2012 Hestegalleri.
    det nye hg er ok, vi skal nok lige vennes os til det. smiley
    Men jeg ville altså synes at det var rart hvis man kunne se andre annoncer ude i siden, ligesom på det gamle, når man kigger på annoncer. Så man ikke hele tiden skal gå tilbage.

    Og - som nogen andre også har nævnt, Hvorfor er der, det hvor alle så kan se hvad for nogen forumer jeg har oprettet, og været med i, på min offentlige side??
    jeg synes ikke at det er rart at det ikke er så privat mere smiley

    men ellers en god ny side, håber det bliver rigtig godt når man har vennet sig til det smiley


  • #220   3. jul 2012 Kan godt se at det er lidt surt når man prøver at gøre det bedre og så folk bare siger det er noget (lort) det er selvfølgelig også surt for dem der har brugt meget tid på at prøve at gøre det bedre:( men jeg syntes dvs. at det er blevet meget dårliger!!!!!!! og det er jeg ked af at sige:(:( men det er lidt uoverskueligt:(

  • #221   3. jul 2012 Lucca: de ting du nævner, er netop de problemer vi prøver at løse nu - altså performanceproblemer.

    At det er indviklet beklager vi, at du synes - men det var der også rigtig mange, der syntes, at de oprettede deres bruger på HG første gang, så det kan forhåbentlig afhjælpes ved at lære siden at kende smiley

    Cathrine: Vi tager dine forslag med videre - som du kan se, er der andre, der har skrevet det samme smiley

    Mie-Kristine: Det er helt i orden, at man har kritik, så længe den er konstruktiv, så kan vi nemlig bruge den til at gøre tingene bedre. Så du er velkommen til at uddybe, hvad det er, du synes er blevet dårligere smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #222   3. jul 2012 Vil ikke have det nye tilbage... Og når der er gået 2-3 uger har alle vænnet sig til det...

    MEN de skal godt nok have lavet nogle ændringer!

    Bl.a. Hvor er det irriterende at man ikke kan se statusopdateringer fra andre ved et blik på ens side. Siden er MEGA langsom og jeg har lige uploadet et fotoalbum, men billederne bliver ikke vist...

    SKIDT SKIDT SKIDT...

    Men er dog vild med markedspladsen og det faktum at hvis man smider et YT link ser det sådan her ud:
    http://www.youtube.com/watch?v=NBQjLINh4FE


  • #223   3. jul 2012 Jeg synes, det var svært i starten, men nu er det meget let at finde rundt i det. Gi det en chance! Det gamle var rigtig let, at finde rundt i.
    Det kan også være, det er svært fordi man er været vant til det gamle i flere år smiley


  • #224   3. jul 2012 Jeg kan overhovedet ikke fatte det nye HG!! Er ved at få et flip.. Og så er det altså virkelig langsomt.. smiley Døør :I

  • #225   3. jul 2012 Vil heller ha det gamle.

  • #226   3. jul 2012 I det fine indlæg, glemmer i vist lige den lille detalje , at det er blevet væsentligt dyere !

  • #228   3. jul 2012 synes det fint nok. men det ALT FOR LANGSOMT!!! smiley kan slet ikke sidde og kigge billeder fordi det er så langsomt.

  • #229   3. jul 2012 Jeg syntes at i, inden under min konto, skal dele det op i: Hændelser og grupper igen. Ens "min konto" side bliver meeeeget lang, når man både kan se alle ens videoer, grupper, fotoalbum og alt andet!

    Og så det med logomenterne, eller statusbeskederne. Jeg vil kun se dem som mine venner skriver!

    Men 'syntes godt om' knappen er god!

    smiley


  • #230   3. jul 2012 Angående statusopdateringer, når man trykker at man kun vil se ens venners statuser, så får man nogen tilfældige brugers. Vis i vil rette fejlen så man kun ser ens venner så vil jeg blive glad smiley

  • #231   3. jul 2012 JEG HADER DET!!!
    Hvorfor skulle det også laves SÅ MEGET OM!
    alle kunne jo godt med det gamle, og med det nye er over halvdelen "SURE"

    DET NYE HG: PIS AF! smiley
    ET GAMLE HG: KOM TILBAGE!! smiley


  • #233   3. jul 2012 ....... OG ET ER PISSE LANGSOMT!!!

    NY HG: F**K AF!!!!

    JEG TROR AT DER VIL VÆRE FLERE DER SLETTER SIN KONTO HERINDE, DET ER SÅ NEDERN!! smiley


  • #234   3. jul 2012 WHYY, BUT WHYYYYYYYY smiley
    Har virkeligt prøvet at sætte mig ind i det, og kan ikke finde ud af det…..
    så min tid bliver mindre her på hg bliver væsentlig mindre, og vil ikke anbefale det til nogen….
    Måske skulle i have brugt tid på en god app i stedet for!!!!!


  • #235   3. jul 2012 Synes at når man går ind på profiler, er de meget uvoerskuelige:( De er så lange og der er kommet en ny rækkefølge i tingene.. Så synes det skal laves om, så det minder lidt mere om det gamle:-)

  • #236   3. jul 2012 Maria H: Kan du beskrive nærmere, hvad det er, du mener, der ikke fungerer - udover de ting, der allerede er givet besked om,a t vi arbejder på? Vi vil meget gerne have konstruktiv kritik smiley

    Team grafik: Ja, vi er opmærksomme på det, og fejlenm vil blive rettet smiley

    Stald Esman: Hvad hedder fotoalbummet, og hvornår har du uploadet det?

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #237   3. jul 2012 Jeg synes det er noget mega øv at jeg ikke kan oprette et fotoalbum hvor man kan se mine billeder :´(

  • #238   3. jul 2012 Janni Riber: Vi arbejder på en app smiley Vi ved ikke, hvornår den er kalr til lancering, men forhåbentlig er det ikke langt ude i fremtiden smiley

    Felippa: Hviken rækkefølge er det, der er blevet lavet om?

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #239   3. jul 2012 Nu vil min computer gerne, det er stadig lidt langsomt, og man kan ikke se billederne i nu. Men jeg håber da det bliver godt imorgen smiley
    Jeg prøver og se om jeg kan finde ud af det ;D


  • #240   3. jul 2012 Hvorfor kan man ikke se annonce billeder og alle mulige andre billeder mere?der står bare en blå boks m ?

  • #241   3. jul 2012 Uploadede det for ca 30 minutter siden og det hedder Orlando og Balstyrius smiley

  • #242   3. jul 2012 Jeg syntes IKKE at det er i orden at man ændrer på tingene på den måde, uden hverken at fremlægge eller spørge, om vi (som rent faktisk BETALER for disse ydelser sitet tilbyder) egentlig overhovedet er interesseret i det?
    Jeg kan sagtens finde ud af sitet. Men det er langt mere rodet, jeg kan ikke følge med i mine venners reaktioner på samme måde, det er langsomt, det kan af uforklarelige årsager ikke læse mine/mange andres billeder og det har en irriterende lys farve som sammen med alle de andre enorme fejl får sitet til at virke ekstremt billigt, dårlig lavet og utroligt usmageligt.

    Jeg giver jer et lille råd med på vejen:

    SPØRG OS FØR I ÆNDRER DET HELE SÅ PLUDSELIGT! Det er i orden at I vil ændre sitet for at gøre det mere 'spændende'. Men gør det nu for Søren ORDENTLIGT, ikke lave sådan noget billigt LORT! Skynd jer at ændre det tilbage til det gamle, fix ALLE fejlene som I har været så elskværdige at forpeste det her med, og giv os derefter en prøveversion på to uger, hvor vi selv kan fortælle, hvad vi vil have og hvordan vi vil have det.

    Jeg gentager: Det her er IKKE i orden!


  • #243   3. jul 2012 Er allerede nu ved at vænne mig til det nye HG smiley
    Lige et hurtigt spørgsmål: Når jeg kigger på listen med mine videoer, så er der nogen der har et hjerte ved siden af stjernerne, hvad betyder det? Da ingen af dem har lagt i toppen på noget tidspunkt? smiley


  • #244   3. jul 2012 hvordan ligger man album ind ? smiley

  • #245   3. jul 2012 Endnu et foreslag: Inde under videoer, istedet for at have de mest sete videoer. Så lav "Ugens mest sete"
    Der er jo igen grund til at meget gamle (flere år gamle) videoer ligger fremhævet blot fordi mange har set dem gennem tiden smiley Derfor tror jeg en liste som bliver opdateret ugentligt vil være bedre, da det istedet vil fremhæve lidt nye populærere vidoere smiley


  • #246   3. jul 2012 JEP har opdateret mit flashprogram og det virker stadigvæk ikke... Har endog en it mand ved min side der til dagligt programere

  • #247   3. jul 2012 Synes egentligt at det nye design er fint nok, der er bare nogle ting jeg ville ønske var som det var i det gamle design, f.eks. under nye hændelser, der måtte det godt være delt op på samme måde som i det gamle design, sådan som det er nu, er det alt for uoverskueligt og rodet at se på..

  • #248   3. jul 2012 Team H O P: Nu er det faktisk i gennem det sidste havle år blevet sagt at det blev ændret, og hele denne månede er der blev langt mange indlæg op omkring design skiftet.
    Desuden er det jo ikke os der ejer HG, Bazoom har bestem at alle gallerierne skulle have nyt design. Og ja der er opstarts problemer, men giv det dog en chance.


  • #249   3. jul 2012 Tak for det Stald Esman - vi kigger nærmere på det smiley

    Team HOP: Som du kan læse et par gange tidligere i denne tråd, så er der desværre nogel performanceproblemer pt. som vi arbejder hårdt på at løse smiley

    Der har været informeret i forum om de kommende ændringer - og det har været diskuteret i rigtig mange tråde smiley Det gamle design kommer ikke tilbage, men vi arbejder som sagt på atløse alle fejl - oplever du noget, som ikke allrede er nævnt i denne tråd, så hører vi gerne om det smiley

    Julie: Det lyder godt smiley Et hjerte ved din video betyder, at den er med i kategorien "Meste elskede" - en funktion, som også var i det gamle design. En video kommer med i denne kategori, når den har fået et bestemt antal gode bedømmelser, og er blandt de mest populære videoer smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #250   3. jul 2012 Det virker til at være okay smiley

  • #251   3. jul 2012 Okay, så forstår jeg smiley Mange tak! smiley

  • #252   3. jul 2012 øv øv Gamle HG kom tilbage :,(

  • #253   3. jul 2012 jeg synes det er fedt at man kan "like" og se youtube links, fedt!

    men selve desinget får jeg faktisk bare ondt i hovedet af, synes det er meget rodet og overskueligt, og alt for lyst smiley

    men fedt med yt links og "likes" smiley


  • #254   3. jul 2012 bliver det ved med at være så langsomt, så slipper i da med undertegnede

  • #255   3. jul 2012 Ang. opdatering af brugerbetingelser: Jeg fik ikke accepteret de nye brugerbetingelser da jeg loggede ind første gang (efter det nye design) - er der et sted jeg kan gøre det nu?

    Mvh Tessa


  • #256   3. jul 2012 Der er jo intet det virker. Billeder eller ligende. Alt er røde krydser.

    Det er sku en ommer.


  • #257   3. jul 2012 Til dem der har taget sig sammen til at svare mig:
    Jeg er ikke blevet informeret om dette på noget tidspunkt. Har I skrevet noget, har det tydeligvis ikke været gjort klart nok; der er en hel masse der loggede ind idag med et enormt chok.
    Det er rigtigt, at vi ikke ejer Bazoom. Men det er eddermame os der bruger det og giver indtægterne, så man bliver da nødt til at spørge os, om vi overhovedet er interesseret i at få dette (utroligt dårlige) nye design.
    Ja, alle har opstartsproblemer. Men som I selv skriver, så har I haft ET HALVT ÅR til at udvikle det, så burde resultatet altså være bare en lille smule bedre, men det kræver så også, at man har gjort det ordentligt, hvilket der tydeligvis er en HEL del problemer med.

    Jeg er lige ved at slette min bruger i arrigskab. Det kan godt være, at du syntes at jeg hidser mig unødvendigt op, men jeg har brugt mindst 1500,- på dette site, på registrering og VIP medlemskab, og lige nu syntes jeg er det er spild af penge, som jeg - åbenlyst - kunne have brugt MEGET bedre. Det her giver jeg ikke en øre mere til, hvis der ikke snart sker forbedringer, og de skal være VIRKELIG seriøse.


  • #258   3. jul 2012 I stedet for at true med at slette jeres bruger, så gør det dog!? Hvis i virkelig HADER det nye design så meget.. -.- Ellers så giv det da for H en chance... ALT ændre sig.. Sårn er det...

  • #259   3. jul 2012 Hej Admin. Jeg kunne ved det gamle hestegalleri, godt lide at følge med i mine venners logmenter. Men nu når jeg har sat det over på at jeg kun vil se mine venners, men andre som jeg slet ikke kenders logmenter kommer stadig op, og der er helt blandet med at det er fra i går, i dag og for 1 uge siden. Måske en ting der kunne blive rettet op på. Synes faktisk det er ok, nu når jeg har vendet mig til det. Mangler bare liiiige de der logmenter smiley

  • #261   3. jul 2012 Søger evt også en mulighed for at kunne lægge billeder direkte ind i forumindlæg. Som på HesteNettet: http://www.heste-nettet.dk/forum/14/1074452/1074452/

  • #262   3. jul 2012 jeg kan heller ikke se billeder

  • #263   3. jul 2012 Er det bare mig eller er funktionen med Egen hest /tidligere hest/ part / tidligere part / Himmelhest / ikke længere i brug? Synes den ide med at man kunne se om hesten var solgt, eller var en part osv var en skide god ide.
    Det lyder måske underligt, men havde faktisk glædet mig til at gå ind og skifte Vicki fra egen hest til himmelhest. Men det kan jo være ligemeget hvis ikke det ses nogle steder.
    Jeg håber at i kan forklare mig det, for det kan jo godt være at jeg bare har overset det.

    Og for alt i verden, fjern de klamme smileys !


  • #265   3. jul 2012 Er også ved at slette min konto, fortryder de penge jeg har givet til HG i VIP. Det godt nok ikke et særlig fedt det her!!!! smiley

  • #266   3. jul 2012 For at være ærlig, synes jeg det nye design er noget forvirrende noget.. Men til en anden god gang kunne det være fedt hvis i gad at smide beskeder rundt om at i ændre det hele, så man ikke bare kommer ind til her nye (undskyld) latterlige noget. I kunne godt være bedre til at oplyse jeres bruger om at i ændre det smiley

    Så man evt. kunne finde ud af om man gang beholde sin profil herinde.. smiley Men håber jeres nye design er mere opmærksom på det der bliver skrevet rundt til de forskellige videoer, album osv. smiley


  • #267   3. jul 2012 Det noget rod smiley

  • #268   3. jul 2012 hov glemte at skrive at jeg er enig med Kijofreg ang. at det ikke er super at ens indlæg og dem man har skrevet på er til frit skue smiley

  • #269   3. jul 2012 Alle jer der vil slette: Jamen så slet dog jeres bruger, det ændre ikke noget at i truer med at slette.
    Men hvad med lige at give det en chance engang? Kunne jo være at i faktisk vænnede jer til det.


  • #271   3. jul 2012
    Hvad med alt det man havde på det gamle site billeder videoer venner?


  • #272   3. jul 2012 Jeg sætter min konto på standby og venter med at logge på igen til at I har fået styr på det her, for jeg magter ikke at prøve at trænge igennem til nogen der tydeligvis ikke gider at høre på mig. I august kan jeg vel kigge igen, om der overhovedet er sket noget med det her, men det er meget halvhjertet, fordi at jeg bare er for træt af det her nu, og så tror jeg også snart at min tid på HesteGalleri.dk er ovre, efter dette kejtede stunt.
    Jeg er da ked af at det skulle ende på denne måde, for det har jo været en rigtig god hjemmeside lige siden jeg kom, og jeg har mødt en hel masse herinde. Men jeg gider da ikke finde mig i at blive pisset så groft på, det er for meget det her.

    Tak for lort, HG.


  • #273   3. jul 2012 Lige endnu et spørgsmål:
    Jeg kan se ALLE folks logmenter, men ønsker kun at se mine venners og dem jeg følgers logmenter - jeg har trykket på "Vis kun venners logmenter" men kan stadig se alles - hvad skal jeg gøre? smiley


  • #274   3. jul 2012 Det er rækkefølgen på ens profil, FX video'er, fotoalbums OSV. smiley Syntes også det er ret langsomt;-( Men elsker "Thumbs op" Knappen!! smiley

  • #276   3. jul 2012 Stald Zederkof: JEG har ikke set en eneste tråd om at der skulle komme nyt design og absolut heller ikke fået nogen besked om det! Så jeg syns nu nok jeg har lov til at være muggen. Men nu kigger jeg også kun i de grupper jeg er med i og ikke i ALLE grupper og tråde der er.

    Og så har jeg heller ikke brugere i de andre gallerier, så jeg har sjovt nok ikke set at ændringerne åbenbart har været der længe.


  • #277   3. jul 2012 En ting mere gider ikke godt ændre det med man kan se alles logmenter? Undskyld med det rager mig en høst blomst hvad alle andre end mine venner skriver, gider ikke læse om folk der har problemer med deres kærligheds forhold, når man ikke aner hvem det er?!? Jeres funktion knap med se kun ens venner virker jo ikke? Det er noget der bare burde virke, efter som man kan læse i har prøvet det nye hg i ½ år. smiley

    At der sker så meget på en side, gør også at det meget svært bare at oploade sin egen profil. En ting er det tager 100 år omkring billederne, fordi i er ved at overføre dem til dette system.

    Man burde ærligtalt ikke ligge noget ud, med så mange fejl. Når i har så mange bruger som er på hverdag. Undskyld men det virker uprofessionelt, især når man netop læser i har brugt ½ år på at køre det og se om det virker.. I burde da se alle de fejl fra starten inden i ligger det offenligt. smiley


  • #278   3. jul 2012 ALLE

    Giv det nu lige en uge eller 2 til at de får uploadet det hele, rettet fejlene osv... og SÅ kan i komme med brok der smiley Konstruktiv kritik er udmærket, men hvor er det da irriterende med alle dem der truer og piver... kom tilbage når i savner det...

    Ved at der var det samme problem da HN ændrede Layout, og nu er folk glade for det:-)


  • #279   3. jul 2012 Vi har netop lavet en lille opdateringen der gerne skulle have hjulpet lidt på hastigheden. Vi er ikke helt i mål, men vi arbejder videre....

  • #280   3. jul 2012 Syntes det ville være dejligt hvis "like kanppen" ikke var anonym. Altså så man kunne se hvem der syntes godt om ens status/kommentar.

    Eller ihvertfald bare at man selv kunne bestemme om den skulle være anonym eller ikke :-).

    Bare et råd herfra. Og for alt i verden, kan i så ikke gøre de statuser/logomener lidt mindre forvirrende.....


  • #281   3. jul 2012 Jeg forstår ikke at hestegalleri ikke har et mere "tøset" farvetema. Det er jo trods alt et galleri hvor størstedelen af brugerne er piger.

    Det kunne fx. være lilla eller lyserød. Eller bare en helt anden farve end den sædvanlige kedelige blå.

    Bare en lille idé smiley


  • #282   3. jul 2012 Ronny - Rolig nu, har i ikke skrevet en mail til supporten? smiley support@bazoom.dk
    Det behøves i da ikke oprette en bruger for. Det lyder som om din kone har glemt at aktivere sin mail - HG har advaret om i lang tid, at det skulle gøres inden HG fik nyt design.


  • #283   3. jul 2012 Syntes det er træls at stort set alle billederne kan man ikke se, der er bare et rødt kryds hmm men ja den gammen HG var bedre men vil give den nye HG en chance og så må det bare tage den tid det tager at finde ud af den..

  • #284   3. jul 2012 Synes det med videoerne er noget øv.. Nu er chancen for at andre ser og kommenterer ens video jo lig nul..

    Ellers så ja som de andre skriver så væk med de der forumemner, det kommer for tæt på smiley


  • #285   3. jul 2012 Jeg kender det nye design fra Hundegalleri og Gnavergalleri, så for mig er det ikke nyt - jeg har forlængst vænnet mig til det. smiley

    Hvad jeg derimod undrer mig meget over, er, at jeg pludselig ikke længere kan se mine billeder herinde??? Min avatar har også været erstattet af et rødt kryds, men den ser umiddelbart ud til at være "kommet tilbage" igen...

    Er der nogen, der kan give mig en forklaring på, hvad pokker der går galt??


  • #286   3. jul 2012 ØV ØV ØV - hvor er det altså ærgeligt !
    - i skriver i modtager konstruktiv kritik.
    Det har vi slet slet ikke tid til herinde - men kan jo dårlig nok oprette indlæg !
    Jeg synes det er noget være bøvl i har fået sat i værk. Det bør ændres hurtigst muligt .
    En konstruktiv kritik kunne være at beholde det gamle og få flere funktioner til.
    Jeg forstår slet slet ikke hvorfor I mener at det skulle være mere brugervenligt?! BRUGERVENLIGT, nej det er da så kompliceret, forvirrende og slet ikke gennemtænkt et projekt. Der sidder små piger på nettet og surfer rundt såsom ældre kvinder, det tager en krig at komme omkring herinde. For jeres egen skyld - så skift. I vil miste mange brugere - grunden ændringerne.

    Jeg håber i tager det til jer, vi vil kun hjælpe til at hestegalleri bliver til det GODE og GAMLE igen, Et nyt design behøves ikke at gøre gavn. Men fint i prøvede. Jeg må tjekke op engang ugentligt - så jeg kan komme på min daglig dosis hestegalleri når det her skidt er ændret !!! GOD AFTEN


  • #287   3. jul 2012 Rikke/Hestegalleri

    Vær sød at gør farven mørkere vi er mange bla. mig som lider af migrenne, og før kunne man bruge det i timevis uden problemer nu for jeg hovedpine bar af 10min smiley

    Er virkelig ikke fedt når jeg har brugt det meget og nu ikke kan pga. farverne er alt for lyse smiley

    Og så en anden ting har nok skrevet det før, men del tingene op i stedet for en masse ting på samme side, jeg tror at hvis tingene bliver delt op, farverne bliver mørkere og fejlene bliver rettet at vi vil blive glade for det..

    Men som det er nu gider/kan mange ikke bruge det af forskellige årsagere hvilket er rigtig trist..


  • #288   3. jul 2012 kan man ikke lave det om så ved logmenter inde på sin profil at man kun kan se sine venners logmenter og ikke hele hestegalleris

    og der med grupper kan man ikke også lave noget der så den der skilt ikke kommer frem med er du sikker på du vil slette alle gruppe ting ting
    og så ville jeg også blive glad hvis det der gruppe ting fik en side lige som før hvor man kunne se billeder af hvilken gruppe og ikke skal til at læse hvilken gruppe debatten er lavet


  • #290   4. jul 2012 De rettelser jeg synes kunne være gode var:
    - at designet blev mørkere igen.
    - at hændelser bliver skilt ad (som tidligere nævnt).
    - at man også kan synes godt om trådstarters emne i forum.
    - at de links der er på højre side, når man kigger profiler lå UNDER logmenterne/statusopdateringerne.
    - Mulighed for at gemme privatbeskeder i mapper/kategorier, som man selv har navngivet (Det kan tage en krig at finde én besked blandt de tusinde beskeder der ligger)


    Har ikke mere at tilføje lige nu, men måske senere, når jeg har testet det nye design lidt mere.
    Lige nu er den bare super langsom, så jeg har lidt mistet tålmodigheden for idag smiley


  • #291   4. jul 2012 Hej Admin/Rikke

    Jeg har også problemer med skift af profil billede. Bruger Windows Internet Explorer


  • #292   4. jul 2012 Uh ja og en "dislike" ville være på sin plads også smiley

  • #293   4. jul 2012 Ronny G - skriv til support@bazoom.dk så hjælper vi dig.

  • #294   4. jul 2012 Av mine øjne.. Lyset er skarpt. Og lysstyrken på min IPhone og computer er endda skruet helt ned, til minimum. Udover det må jeg bare vænne mig til det nye design, hvis altså mine øjne tillader mig det, pga. det skarpe lys smiley

    Til alle andre: Så husk lige at folk har lagt mange kræfter i det og de har selvfølgelig gjort sit bedste, for at få Hg til at blive til en bedre hjemmeside smiley så vi må fortælle det på en pæn måde og med en god tone, for de har helt sikkert gjort sit bedste. smiley og ingen er perfekte. Så fejl kan opstå her i starten. smiley


  • #295   4. jul 2012 Jeg kan ikke slette "kun denne side" ved gruppehændelser

  • #296   4. jul 2012 Årh hvor gør det mig bare sur at sidde og læse alle de negative kommentarer, folk der kæfter op om at det nye design er noget lort og at de vil slette deres brugere og at de hader HG for at have ændret det.
    Folk hader ALTID forandringer - alt hvad der er nyt og spændende, anderledes, ukendt, bliver afvist inden man overhovedet har givet sig tid til at undersøge det.

    Personligt er jeg rigtig glad for det nye design - selvfølgelig skal man lige vænne sig til det, men synes det er et pænt design og der er mange fede nye muligheder ved det smiley

    Som der er nævnt er det lige pt. meget langsomt, også mht. at vise billederne.

    Og så er der, så vidt jeg kan se, en funktion jeg har været glad for, som er fjernet? Det at man kan vælge hvilke af sine venner man vil følge i logmenterne/status beskederne. Det har jeg benyttet mig af for ikke at skulle slette eller afvise venner, men i stedet bare fravalgt at følge deres logmenter hvis jeg ikke kender dem. Ved ikke om det er mig der har overset eller misforstået noget?:)

    Og så synes jeg det ville være fedt hvis man selv kan vælge hvilken rækkefølge fotoalbums og videoer skal vises i, på ens profil smiley hvis man f.eks. gerne have at et gammelt fotoalbum er det første folk ser.

    Og jeg leder stadig efter en eller anden måde at hente sine videoer fra HG ned, men det tvivler jeg på er noget I kan gøre noget ved smiley


  • #297   4. jul 2012 Og så tænker jeg lidt, at for evt. at få lidt plads på serverne osv., kan man kigge lidt på hvor mange brugere der egentlig er oprettet, som ikke længere er aktive på siden.
    Evt. sætte et bestemt tidsrum man skal have været væk fra siden (tænker nogle måneder, et år el.lign.), og så sende advarsler til vedkommende, omkring at brugeren risikerer at blive slettet (Så skal man self. bare give lyd fra sig, om man ønsker at beholde brugeren eller om det er ok den bliver slettet når man alligevel ikke bruger den. Og hører man ikke noget inden for et bestemt tidsrum, bliver brugeren slettet automatisk) Vupti, så er der måske en masse hesteprofiler, videoer, albums der bliver slettet, og så er der plads til nye, uden at man skal betale endnu mere for det:)

    Og og og, så ville det være super rart hvis der var bedre muligheder for at slette ting.
    Nu har jeg været herinde i 5 år, og de ting jeg skrev i forum som 11 årig er jeg egentlig ikke så interesseret i at folk skal have mulighed for at læse længere. Derfor kunne jeg personligt godt tænke mig at have mulighed for at slette alle mine forumindlæg, eller bare flere ad gangen, samt kommentarer til heste, mine logmenter osv., og slette flere fra sin venneliste ad gangen smiley


  • #298   4. jul 2012 Bedre side, skulle der stå. Tror at vi skal vænne os til det nye design smiley alle de små fejl, (selvom at nogle måske ser det som store), kan jo opstå her i starten. Det må vi være forstående overfor. De kan rettes. Er glad for at det ikke er mig, som har siddet længe og knoklet med at få lavet et nyt design, i håb om at gøre det bedre for brugerne og for deres skyld, for derefter at få smidt trusler, et utaknemmeligt og grimt sprog lige i hovedet, for det stykke arbejde jeg har lavet og brugt min tid og kræfter på. Giv det en chance, og prøv at se lidt positivt på det. Fejl kan vel altid ændres. Hvis det er fejl. Men giv det nye design en chance smiley

  • #299   4. jul 2012 Man vender sig vel til det nye smiley

    Lige et spørgsmål, er det kun mig der har problemer med at se mine "nye hændelser" (rød knap dims), hvis jeg vil ind og se fx. hvilke annoncer jeg har skrevet til, så skal jeg bladre 88 sider igennem med samme indhold, og ja det var virkelig det samme indhold! så jeg måtte "slette" alle hændelser...
    Det ville være smart hvis man kunne klikke ind på, heste man har skrevet til, annoncer man har skrevet til osv - lidt lige som det gamle, måske bare på en ny måde smiley

    Ellers har jeg ikke noget at ynke over smiley


  • #300   4. jul 2012 For at komme ind på noget, så skal man klikke ind på en masse andet.
    fx. hvis du skulle ind i dit kontor, så skulle du igennem køkknet, stuen, wc, o.s.v.

    Og hvor kan man så skrive sine "korte beskeder" henne? ved det gammle HG gik man ind på sin konto, og så skrev man noget ovre i højre side fx. Bassen var så god idag, så han fik en gulerød.


  • #301   4. jul 2012 Nu har jeg overhovedet ikke læst noget i dette emne da det er så langt, udover trådstarteren.
    Og nu spørger jeg lige: Hvorfor i alverden er det lige at vi skal kunne se vores gamle forum emner på vores profil, hvor alle kan se dem??? Det er da SÅ åndsvagt!

    Og hvad er idéen lige i, at ens indbakker hopper frem på siden ligeså snart man logger ind ?? hmmm......


  • #302   4. jul 2012 Tænker egentlig at det nok havde været en god idé at få et udpluk kompetente brugere på sitet til, at teste det nye design - beta versionen, for da at få feedback mht. forbedringer mm.

    Det ville have sparet jer for alle de sure opstød der er rundt omkring smiley og i kunne få styr på det hele inden det blev on air...


  • #303   4. jul 2012 Ja, nu forsøgte jeg at skrive fra mobilen, men det virkede ikke. Prøver lige herfra så (:

    Jeg har noget konstruktiv kritik mellem alle indlæggene.
    1. Sitet er VIRKELIG dårligt fra mobilen. Det er langsomt, virker ikke optimalt, og man kan kun klikke 2 steder før man skal opdatere. Ergo, man kan ikke finde et forumindlæg, gå ind i det, og så svare på det. Så forsvinder svaret. Det håber jeg i vil gøre noget med. Samt min mobil ville ikke trykke et tastatur frem så jeg kunne svare på forumindlægget. Jeg måtte bruge det der sag i mobilen, så det var ret heldigt jeg havde et (bortset fra at jeg så ikke kunne poste indlægget)

    2. Sitet er langsomt, men det kan jeg heldigvis se i arbejder på (:

    3. Jeg synes forsiden er fed, samt det er blevet let at finde sine egne forumindlæg. Det har jeg tidligere haft problemer med!

    4. Jeg har ikke fået surfet så meget rundt endnu, og er selvfølgelig negativ som alle andre, men jeg prøver at finde rundt i det, da jeg gerne vil bruge HG. Det kommer nok en gang (:
    Jeg er allerede begyndt at kunne se forbedringerne, så det skal nok komme. Og super fedt med "ENIG" knappen!


  • #304   4. jul 2012 Det nye HG er ret langsomt...

  • #305   4. jul 2012 ADMIN !! - er der en mulighed for at du/i kan flytte mine heste fra min anden profil af?? ville være dejligt, så jeg ikke skal igennem et ramaskrig af ventetid med at komme ind. da der er en del billeder af dem jeg ikke har mere, da der har været indbrud i vores hjem, og min gamle computer er blevet stjålet, og billeder kan ikke afstattes... smiley håber du/i kan hjælpe mig... Lasse Zacho, på forhånd tak..


  • #306   4. jul 2012 Til alle jer der skriver at dette er grimt... så tag lige et kig på det andet, der er da ikke noget der, det var da gyseligt! (undskyld :')
    Tag lige og væn jer til det, selvfølgelig er det forvirrende i starten, men lad vær at bedøm det efter en dag...


  • #307   4. jul 2012 Jeg har for et par dage siden betalt for tre måneders VIP! Havde jeg vidst, at det ville blive en så ringe og "billig" siden, havde jeg aldrig gjort det.. føler mig faktisk lidt snydt!
    Jeg har altid været stor fan af HG og elsket at opdatere min profil jævnligt med billeder og video, og samtidig brugt det til at "følge" mine venners hverdag og stævner.. føler ikke at der er samme mulighed for det længere - det er alt for uoverskuelige. Lange sider, hvor det hele bare står ned af, istedet for som før, hvor det var delt mere op i spalter. Logmenter er for mange en væsentlig del af HG, men med den måde det fungerer på ny, har jeg personligt ikke samme interesse for at læse dem..
    Synes at det er rigtig ærgerligt, at det hele er blevet lavet om. Det gamle design var måske ikke 100% moderne, men det fungerede og var overskueligt. Selvfølgelig skal man da vænne sig til det nye design, men jeg kan allerede nu se, at det aldrig bliver lige så nemt at tjekke ting hurtigt, som det var før - der bliver generelt en anden stemning herinde, da folk ikke gider bøvle med at finde og se ting. Hvad nytter det at betale for VIP og uploade en video, hvis der alligevel ikke er nogen der gider bruge tid på at se den, fordi det hele er blevet så bøvlet?

    Som sagt tidligere, har jeg altid været stor fan af hestegalleri og brugt mange timer på det.. jeg er virkelig tæt på at droppe det helt!!!


  • #308   4. jul 2012 Er jeg den eneste der har problemer med denne "Vis kun logmenter fra venner" ting? smiley

  • #309   4. jul 2012 Det er bare noget ....jeg kan ikke se åbne billeder, så her kommer jeg detsvære ikke til at bruge min tid mere.

  • #310   4. jul 2012 har lige et spørgsmål- Jeg kan ikke trykke på fjern kun emner på denne side_ i gruppeemner:D


    Jeg er helt vildt glad for det, det er blevet mega fedt:D
    synes i skal give det en change:D


  • #311   4. jul 2012 Jeg synes lige pt at det er lidt forvirrende, men håber jeg vender mig til det smiley det der irritere mig mest lige nu er at jeg ikke kan se video klip! Jeg går ind under videoer og vælger en video, men så vil den ikke vise den? Er det blevet lavet om så man SKAL være VIP? Eller er det bare fordi jeg sidder med iPadden? Den kunne bare godt gør!?

  • #312   4. jul 2012 Vennelogment knappen virker kun NOGEN gange. :o(

  • #313   4. jul 2012 Jeg kan ikke se alle mine fotoalbums, videoerne og annonc under min profil eller offenlige profil.....

    Er det noget i arbejder på, eller er det gået tabt ????


    Hilsen emma


  • #315   4. jul 2012 Jeg syntes det er godt med noget udvikling og skal da helt klart have en chance. Dog er det pt langsomt og kunne også mangle man kan oploade fra Tlf med billeder og videoer

  • #316   4. jul 2012 Camilla Stormont * Liberamus Equos *: Nej det er du ikke, min knap virker heller ikke:-(

  • #317   4. jul 2012 B Å J: Det er alså også det Admin arbejder på, det står der når du åbner siden, så det kommer alså!;-)
    Bare giv det en chance?:-)


  • #318   4. jul 2012 Camillia: Du skal markere der hvor der står du kun vil se dine venners statusbeskeder og så skal du selv skrive en statusbesked før det virker smiley Håber du forstår!

  • #319   4. jul 2012 Jeg kan ikke skifte mit profil-billede?!
    Hver gang jeg har valgt et nyt og trykker på 'Opdater' knappen går den bare tilbage til mit gamle? smiley


  • #320   4. jul 2012 Jeg kan heller ikke skrifte mit profilbillede?

  • #321   4. jul 2012 Hold op jeg synes det er svært at være gruppeadmin på det nye design. Jeg havde egentlig bestemt mig for at give det en chance, men jeg har 114 gruppeindlæg jeg skal have kigget igennem, og eftersom jeg er gruppeadmin for 99% af grupperne jeg er med i, SKAL jeg jo tjekke dem alle - og det flyder det hele bare sammen i én stor pærevælling. smiley
    Før var de delt op med billeder, så det var nemt at se hvilke indlæg der hørte til hvilke grupper, men nu står det således:

    Nyt emne: "Helt gamle analoge kameraer og videokameraer" i gruppen "© Os...
    Nyt emne: "Hest klør øjnene.." i gruppen "Heste: Sygdomme og Skader"
    Nyt emne: "afblegning - hjælp!" i gruppen "Udnyt dit hår!"
    Nyt emne: "Foder til unghest" i gruppen "Foderdebatten"
    Nyt emne: "Taenk pä jeres heste i traileren!" i gruppen "Forståelse for hestens...
    Nyt emne: "Hvad må man spise?" i gruppen "Vejen til en sund krop"
    Nyt emne: "Hit med info omkring..." i gruppen "Det kreative hjørne"
    Nyt emne: "Lidt salg" i gruppen "Interesse for krybdyr!"
    Nyt emne: "Underlig adfærd på sommerfolden" i gruppen "Forståelse for hestens...
    Nyt emne: "Mt kamera fokusere ikke ordenligt? :(" i gruppen "© Os Foto-Freaks"
    Nyt emne: "Kedelig tynd man. " i gruppen ""Rigtige heste har lang man""
    Nyt emne: "Makro selvportræt - hvad synes i? :)" i gruppen "© Os Foto-Freaks"
    Nyt emne: "Kan det være smerter i ryggen?" i gruppen "Heste: Sygdomme og Skader"
    Nyt emne: "Utrolig følsom i venstre balle?" i gruppen "Forståelse for hestens...
    Nyt emne: "hjælp med trænning ;)" i gruppen "Groundwork"

    Øv øv...det er da til at blive træt i hovedet af. smiley Det kunne I godt have lavet lidt mere brugervenligt, for det er jo ikke kun gruppeadmins det er et problem for (bort set fra, at pga. de mange mange regler SKAL vi læse dem alle igennem), det er også et problem for resten af brugerne.

    Hvis muligt, synes jeg at I skal dele det op med gruppebillederne som før.


  • #322   4. jul 2012 Hej allesammen,

    Tak for alle Jeres input og forslag til forbedringer - dem tager vi med videre smiley

    Som tidligere skrevet, så arbejder vi på at løse diverse fejl herunder blandt andet problemerne med at få vist venners statusbeskeder og problemer med at skifte profilbilleder. I går havde vi et upload, der heldigvis har afhjulpet problemerne med hatigheden lidt - men vi arbejder fortsat på dette.

    Christina Seitzberg: Har du stadig samme problem? Hvis ja, kan vi så få dig til at sende os en mail på support@bazoom.dk, hvor du vedhæfter et screendump af problemet? smiley

    Lasse Z: Vi kan desværre ikke flytte på indhold fra en profil fra en anden - så der kan vi ikke hjælpe dig - beklager!

    Team Staarupgaard: Det lyder umiddelbart som om, at du er kommet til at logge ind på en gammel konto - skriv til os på www.hestegalleri/faq , så hjælper vi dig videre smiley

    Freja Andersson: Det skulle være muligt at se videoer fra iPad - har du stadig problemet?

    Fam profil: Vi arbejder på en app til bla. iPhone, og når den er klar vil du kunne uploade billeder fra tablets og smartphones smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #323   4. jul 2012 Nu kan jeg ikke slette gruppeindlæg? Jeg kunne slette de første 10, men hver gang jeg trykker på "Fjern kun emner på denne side" går den bare over på "Hændelser på HesteGalleri", og emnerne er ikke væk.

  • #324   4. jul 2012 Jeg synes efterhånden slet ikke der er problemer mere - kun lige det med statusopdateringerne og andre småting.

    I har virkelig gjort det godt smiley


  • #325   4. jul 2012 En idé:

    I burde lave skrifttypen om på hestenes profiler, til samme skrifttype som herinde.
    Det vil få det til at se lidt bedre ud og mindre forvirrende smiley


  • #326   4. jul 2012 En anden ting - Jeg ville rigtig gerne hvis det blev muligt at skrive hestenes farver i gallerierne, og gerne så man også kan søge på de individuelle farver.

  • #327   4. jul 2012 Er godt tilfreds allerede:-) nu har jeg futtet lidt rundt og bortset fra at det stadig ikke er muligt at se alle billeder i hestenes profiler og nogle andre småting, så er jeg sikker på at jeg bliver glad for jeres nye layout:-)

    Keep up the good work;-) Og bliv ved med at arbejde målrettet så bliver det super!


  • #328   4. jul 2012 Michella: Hvis du søger under hest og evt en faderhingst dukker alle de profiler op hvor det navn står i;-) Fandt lige 2 afkom som jeg ikke kendte til efter en gammel hingst jeg havde kendt i 10 år:-D

    Så det er en fed ny ting de har lavet der


  • #329   4. jul 2012 Lykke: Vi kigger nærmere på problemet med at slette hændelser i grupper - og tager dit forslag med videre om et beskrivelsesfelt til farver smiley

    Fregnehesten og Michella: Vi tager Jeres forslag med videre smiley

    Det er dejligt at høre, at I har bemærket at tingene ikke går helt så langsom længere, og er glade for designet smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley


  • #330   4. jul 2012 øv øv øv.. farvel hestegalleri smiley hvad skal jeg så bruge min tid på?????

  • #331   4. jul 2012 Hvordan skal jeg skrive til det du har linket ? Over mail eller her inde i besked ?

  • #332   4. jul 2012 Team Starupgaard: http://www.hestegalleri.dk/faq her er det rigtige link smiley Men du kan også bare klikke på "Kontakt" i bunden af siden smiley

    Mvh. Rikke/HesteGalleri


  • #333   4. jul 2012 Hej admistrator

    Jeg prøver lige igen hvad med alt det man havde af billeder på det gamle hestegalleri


  • #334   4. jul 2012 PUHA, 10 minutter tog det mig at scrolle ned til bunden så jeg kan poste min konstruktive kritik.
    Har endnu ikke fået kigget så meget, men da jeg skulle logge ind første gang skulle jeg opgive min alder. OK, så længe andre ikke kan se den.
    Men når man ikke mener det kommer andre ved om man er 20, 30, 40 eller 50 år og egentlig heller ikke har let ved at lyve... ja, så har jeg sat min alder til det laveste der kan lade sig gøre, så alle der klikker ind kan regne ud at det ikke passer.
    Så jeg håber at det bliver ændret så man ikke behøver at offentliggøre sin alder, og heller ikke behøver at skrive noget fiktivt.


  • #335   4. jul 2012 Jeg kommer lige med lidt mere:
    Jeg synes det er rigtig ærgerligt at piletasterne er på selve billederne.
    Hvis billedet er som mit er her, så ødelægger det billedet:
    http://www.hestegalleri.dk/album/storbilledevisning/378193-pearl_i_tyskland#/7


Kommentér på:
Velkommen til det nye HesteGalleri!

Annonce