4.054 visninger
|
Oprettet:
Hvem er I bagved profilen? :-) {{forumTopicSubject}}
Ja sigende overskrift
fortæl lidt mere om jer selv
Mvh TT
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Jeg elsker at læse og bruger meget tid på at tegne. Rollespiller både online og pen and paper.
Jeg elsker generelt wok og pizza og alt derimellem. Hader den danske nationalret though!
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
Jeg skriver rigtig meget, b.la. rollespil på skrift, men også noveller, digte og romaner. Pt. skriver jeg på en roman, SOS: Nobody can escape, og håber på, at kunne få den udgivet her i 2017/2018.
Jeg er kæmpe Harry Potter- og Once Upon a time-fan, og spiller ofte rollespil i de respektive universer ^^'
Og så er der vidst ikke så meget mere at fortælle om mig selv. Jo, jeg har en depression og så har jeg skizofreni, men det ved de fleste herinde vidst efterhånden
Blogger
Følger: 74 Følgere: 267 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.982
Jeg er hestepige helt ud til fingerspidserne, men har ikke følt mig helt hjemme i hesteverden efter jeg mistede min elskede travhest, Kaliber efteråret 2013. Jeg ejer nu en irish cob/fjordheste blanding på 2½ år, som også er super sød, men det er ikke helt det samme som det var engang.
Jeg kan godt lide musik, har en forkærlighed for den lidt mere sørgelige del af det. Yderligere, så er jeg nok en evig twilight fan (; Nogen skal jo være det.
Jeg har en hjemmeside, og forsøger at få et firma op at køre med afbalanceringer (massage, KST, ledmobilisering mm.), som sker stille og roligt i takt med min uddannelse.
Og for en gang skyld:
Et billede uden hest (;
mar 2011
Mvh TT
mar 2011
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.415
jan 2010
Følger: 52 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 112
maj 2009
Følger: 47 Følgere: 373 Heste: 9 Emner: 144 Svar: 980
Jeg har haft en hård skoletid, men endelig blev det det hele værd, da jeg nu har verdens bedste kæreste, som jeg har været sammen med i 16 snart 17 måneder. Vi går i samme klasse på HTX i ishøj på 2. år med matematik/fysik som linje.
Jeg har haft mange heste i min tid, da jeg har det med at købe med hjertet frem for fornuften. Jeg har i øjeblikket haft problemer med at min nuværende stejler, men det er han heldigvis blevet MEGET bedre til, og det betyder meget.
Mig og min søster (på 21 år) deler vores hest. Hun er dressur-rytteren, og jeg er spring-rytteren. Vi har verdens bedste søskende forhold. Hun skal snart giftes, og jeg glæder mig til at være brudepige, og til en gang næste år at være moster
Det var vidst det meste af mit liv
sep 2009
Og mange tak Tindur, jeg er så glad for det! Havde ikke set den komme. og han havde sku holdt planerne om frieri hemmelige i flere måneder.
Det er stegt flæsk med persillesovs. Ardd
mar 2011
Mvh TT
Blogger
Følger: 74 Følgere: 267 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.982
Og stort tillykke til jer, Rynkedellen! I ser søde ud sammen
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
26 årig livsglad kvinde.
Forrige år i september fik jeg drømmejobbet, og kom i lære hos Wiegaarden Media, som bl.a. udgiver Ridehesten. Fik i dag lige at vide der er plads til mig når jeg er udlært her til september!!!
Jeg har to søstre. Den ene er 12 år ældre end mig, og den anden 10 år ældre.
Mine forældre kan i 2023 fejre guldbryllup, med andre ord, så har de været gift i 43 år her til marts.
Nå, jeg bor i det mørke midtjylland, på en gård sammen med min kæreste igennem snart 5 år. Ingen børn og ikke planer herom..
Vi har tre hunde. En berner Sennen han på lidt over 8 år, en labrador/flat coated blanding, og så har vi en voksen hvalp fra et kuld de to førstnævnte fik for 5 år siden..
Vi nyder begge et ordentlig slag badminton, og er så konkurrencemindede begge to, at vi har opgivet at spille double sammen. xD
For 5 år siden gik jeg på kokkeskole, så nyder at lave mad, og det bedste jeg kunne få serveret var en rigtig herremiddag - rødt kød, en god bagt kartoffel, whiskeysauce (hjemmelavet selvfølgelig), lidt salat og en god vin til..
5 hurtige:
- Jeg elsker at debatere (no shit Sherlock!)
- Jeg er et meget følsomt menneske
- Jeg vægter gode venner meget højt, og er meget loyal overfor disse
- Jeg er meget genert når jeg ikke har min arbejdskasket på
- Jeg er bange for små børn xD
sep 2009
nov 2011
Og jeg ser forresten sådan her ud. Har ikke lige andre billeder på computeren
mar 2011
Mvh TT
sep 2009
Blogger
Mig TV og min yngste storesøster TH.. They say we look a like..
mar 2011
Mvh TT
nov 2011
mar 2011
Mvh TT
Blogger
Ej, man kan vidst ikke undgå at danne sig et indtryk af folk man jævnligt og ganske ofte møder i debatterne..
Men hvad med dig selv? Giver du også et lille indblik i dig
Blogger
Kun mod mine krøller når jeg skal have mit hår til at være glat.. Det kan godt tage en times tid, og så bliver krøllerne trætte af at være glatte efter kun 20 min, så kan vi starte forfra..
Gudskelov er de blevet mindre krøllet med årene.. Men om jeg er blevet mindre cute ved jeg sq ikke.
nov 2011
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 11 Emner: 87 Svar: 758
Så mit liv, går med at svinge longepisken over de dovne lømler, og ikke hestene
Jeg er 48, har været gift i 30 år med min mand, har 4 børn som heldigvis er fløjet af reden
Jeg har kun 1 søster, min lillebror, og mine forældre er døde, så vi holder lidt sammen os 2 der er tilbage
Jeg elsker frikadeller og flæskesteg, og burde nok tabe mindst 20 kilo
Jeg hedder Gitte og ser sådan ud :
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
jeg er kronisk syg. har fibromyalgi, er hypersensitiv for berøring, og er slemt hypermobil, og derfor har jeg ikke så mange kræfter og energi.
I min familie er jeg en rigtig efternøgler, og begge mine søskende er over 20 år ældre end mig, faktisk er jeg på alder med de ældste af deres børn. min mor døde da jeg var ca 15 år, hun havde problemer med psyken og alkohol
jeg tror faktisk ikke jeg har en livret, men elsker generelt mad, og elsker at prøve nye smage
apr 2014
Følger: 4 Følgere: 215 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 486
Jeg går på Kroggårdsskolen i Odense i 8 klasse, hvor jeg går i skole fra 08:05-15:05 hver dag. Mine ynglingsfag er nok biologi og engelsk.
Jeg går ret meget op i om det jeg spiser er økologisk, især med kød, for jeg kan ikke holde tanken ud om at skulle spise et dyr der ikke har haft det godt!
Jeg elsker (næsten) alle former for dyr, og fortsætter den drøm alle 10-11 årige piger har om at blive dyrlæge.
Jeg vil gerne uddanne mig til hestedyrlæge eller hestemassør/fysioterapeut, dog er jeg ikke helt klar over hvad jeg vil endnu, men ved at min retning skal gå inden for biologien!
Min mor og far er skilt så mig og min storesøster flytter hver uge frem og tilbage.
Min far har en rigtig sød kæreste, og hun har 3 rigtig søde børn, som jeg var så heldig at kende i forvejen og de er jævnaldrende med mig, så jeg er ret gode veninder med 2 af dem og ret gode venner med min bonuslillebror på 10 også xD
Vi skal i påskeferien 2016 flytte sammen med dem, ud til et lille landsted i Morud, lige ved siden af Langesø skovene, hvor jeg skal have min hest med, og min ældre bonussøster skal have sin shetter med og vi skal have en helt ny.
Hos min mor bor vi i et lille rækkehus i Næsby, men jeg tror at vi måske skal flytte ind til byen på et tidspunkt, hvilket ikke lige er mig, men hvis det er hvad min mor gerne vil, følger jeg med og tager det bedste ud af det.
Jeg har 1 hest ved navn Join. Hun er en 14 årig traver hoppe, med sine egne meninger om tingene, men når det er sagt er hun også en lille puttegøj der elsker opmærksomhed, hvilket passer meget godt, for jeg elsker bare at sidde og observere hende når hun går på folden
Derudover har jeg 2 katte, Sorteper der bor hos min mor er en ældre hankat der bestemt har sine egne meninger og man skal ikke krydse hans grænser! Men når man lærer ham at kende er han blid som et lam.
Vega (også kaldet Pixie) der bor hos min far er en lille 'diva'. Vi hentede hende fra Inges Kattehjem, hvor hun var den mest sky kat jeg nogensinde havde set! Men hun er virkelig blevet en speciel kat som var har knyttet os meget til.
Så har jeg en hund! Coda.
Coda er en labrador på 5 år der elsker at lege
Det var lige en lang fortælling om mig og min familie og dyr
mar 2011
Følger: 56 Følgere: 205 Heste: 10 Svar: 2.040
Jeg går i 9. Klasse, og skal i 10. Efter.
Jeg har en søster på 32 år, hun har en datter på 3 år, så jeg er moster.
Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i snart 8 måneder.
Jeg kan virkelig godt lide frikadeller og gulerødder.
Jeg har kun hesten som hobby, og jeg shopper egentlig ikke ret meget.
Så tager jeg billeder, også for andre. Så jeg går ret meget op i det.
Og sådan ser jeg ud når jeg ikke har ridetøj på.
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 428
Går på HF og er færdig til vinter.
Jeg går til boksning 2 gange om ugen i en varighed af 2 timer.
Jeg har kørekort og egen bil, bor i en lille by med 7/800 indbyggere. Jeg er kæmpe fan af bøgerne Nightshade og Fallen. Min favorit tid på året er sommer, eller varme. Hele vinteren lever jeg nærmest i mine hyggesokker og jumpsuit.
Jeg bor hjemme ved mine forældre mens jeg studere.
Arbejder i Harald Nyborg.... Bum bum. Mine ynglingsfarver er mørkeblå og sort.
Tjaaaa, det er nok lige det jeg kan fortælle om mig selv?
Hilsen Zette&Zofia
mar 2011
Hvor skal jeg starte.. Født og opvokset i Norge.. Skilte forældre og hele smøren.. Mødte min mand i Norge da han arbejdet der. Vi flyttede til Dk i 06. Har to børn, dreng 05. Pige 07. Er socialpædagog. Hestetosse langt ind i marven. Elsker at læse historiske kærlighedsromaner. Drømmen er en lille gård med plads til mine tre drømme heste og måske en opstalder.. Jeg har (forhåbentligt snart drømme hest nr 2 så mangler kun sidste, plus gården) vi har en stor hund. Elsker skoven. Min ultimative hestedrøm/mål er at ride Hubertus i Dyrehaven og komme med i opløbet
Tja..det var nok det hele..
Mvh TT
nov 2011
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 150
Jeg er de snart 23 år, jeg bor til dagligt på et gammelt gods med massere af spøgelser
Jeg er et dyremenneske og har gerne flere forskellige størrelser på lager.
ja okay, hvis folk gerne vil vide noget om mig eller mit liv så må i da gerne skrive
mar 2011
Mvh TT
mar 2011
nov 2011
mar 2011
Mvh TT
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 287 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.716
Jeg har på ingen måde styr på fremtiden og kan bedst lide det på den måde. Jeg ELSKER naturen og især de svenske skove
Jeg er en "YOLO" kind of person, meget impulsiv og har svært ved at slå mig ned. Når jeg går op i noget, går jeg VIRKELIG op i det - Jeg ved lidt om meget og jeg kan godt lide at debattere. Jeg ELSKER at tage billeder.
Jeg er for nyligt flyttet hjem til mine forældre igen, for at hjælpe med at passe min syge mormor. Jeg drømmer om at rejse rejse jorden rundt.
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
opvokset på landet og drømmer om mit eget lille landsted
har en kæreste og er bonusmor til en pige på 3 år
ejer mine to ponyer, Jacklyn og Archie, og er egentlig bare hyggerytter, stævner har aldrig haft fanget min interesse, ture derimod, det noget der duer! Bor der hjemme, hvor jeg nyder selskabet med min familie. Mine forældre bor sammen og har to udeboende søskende, hvoraf den ene har en fantastisk datter
udover det fotografere jeg en del, specielt børn og hunde, min egen hund (schæfer) Står tit for skud!
ELSKER nationalretten
Og ja så er jeg jyde, med stort J
og lige et billede uden hest
okt 2007
Følger: 213 Følgere: 182 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.654
Jeg bor stadig hjemme, da jeg ikke lige har en økonomi til at være udeboende, medmindre jeg finder en kæreste eller lign at flytte sammen med xD
Jeg afsluttede min STX i 2014, og har indtil nu haft sabbatår, hvor jeg har haft 2 jobs. Det ene i en dyrehandel, med både dyreartikler og levende dyr(alt fra gnavere, fisk, krybdyr og fugle). Et job jeg har haft i lidt over 3 år. Jeg er 100% et dyremenneske, så jeg elsker det job!
Det andet er som tjener, rengøring og opvask på min mors arbejde. Et super hyggeligt job, så jeg også får overskredet lidt grænser.
Jeg er et meget genert menneske, så at være kan være vildt grænseoverskridene til tider
Jeg starter så på dyrepasser uddannelsen til august, så jeg er et skridt tættere på min drøm om at være veterinærsygeplejerske
På dyrefronten har jeg 2 hunde, som jeg ikke ville undvære for noget i verden
Så har jeg mine 2 heste, hvor hoppen har termin til maj, så til den tid har jeg 3 heste
Jeg går meget op i mine heste, og de er mit frirum og min passion.
Fun-fact:
Udover mine dyr, så er mit hår mit dyrebareste eje xD Det er meget langt, og utroligt tykt! Og jeg eeeeelsker det
Det var lidt om mig xD i må da sige, hvis der er mere i vil vide
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Et vældigt gennemsnitligt menneske med en lillesøster og to stk forældre. Bor hjemme, efter at have boet ude med en nu eks kæreste i 4 år. Er uddannet SOSU hjælper og arbejder nu som afløser i faget og jeg ææææælsker det - også selvom det tager meget af min tid ;o).
Har været rumlen igennem med at droppe ud ag gymnasiet, fuldtidsarbejde, så HG og fuldgøre den med toning til blomsterdekoratør, men ingen praktikplads, så kontanthjælp, så praktik i Netto, så ansættelse i Netto også elendig chef der ikke gav mig nogen timer - og derefter SOSU uddannelse.
Jeg er møg hamerende kræsen og ved det godt - men trækker det ikke ned over hovedet på folk, sulter hellere end spise noget jeg ikke kan li'. Hader folk der skal kommentere det og mene at jeg er forkert opdraget eller er uhøflig.
Kører ind imellem hurtigt, drikker ind imellem en del for meget og tropper op kl. seks om aftenen i stalden med Mc d mad og i stiletter til stor underholdning for resten, taler ofte før jeg tænker - burde ind imellem bare tie stille, istedet for at sige noget som jeg ved giver problemer/gør folk mobsede og roder som jeg ved ikke hvad, især i min bil. Mangler jeg noget, så skal jeg bare gå ud i bilen også er det der.
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1262 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.438
TT du får en beskrivelse af mig når jeg sidder ved computer :P.
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
Er enebarn, men har fået mig 2 stedbrødre da min far fik ny kæreste da jeg var 16..
Er massiv horror og slasher fan, det bliver aldrig vildt nok.
Jeg er mere eller mindre altædende med meget få undtagelser, men er især glad for meget stærk mad eller store røde bøffer
Så er jeg derudover meget sarkastisk, til tider uden filter og giver ikke skide meget for andres meninger om mig. Jeg er samtidig ret sjov (synes jeg ihvertfald selv), har meget selvironi, lidt tendens til at være skadefro, en smule reserveret og kan være ret eksplosiv i temperamentet. Jeg danner mig virkelig hurtigt en mening om folk, det er vældig nemt at gå mig bare en smule på nerverne og jeg kan nok samtidig virke lidt stand-off-ish og kølig.. Jeg har så bare resting bitch face, jeg kan ikke gøre for det
Så er jeg førtidspensionist, pga. psyken.
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 64 Svar: 398
Jeg er bipolar og førtidspensionist. Har arbejdet hos en dyrlæge før jeg blev for syg til at kunne klare et arbejde. Drømmer pt om at blive hestemassør og laver nøgleringe, smykker og andet kreativt ??
Jeg er vegetar, elsker sci-fi og læser pt bogen 'Ridesikkerhed' og ser 'True blood 'på hbo
jan 2014
Følger: 15 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 274
Rigtig bymenneske. Har en mor som tøjdesigner og en far også i modebranchen, så jeg er vokset op i modebranchen til modeshows, messer, butikker osv. Lidt af et mærkebarn - går op i mærker og hvordan følger modetendenserne. Har en lillesøster og en hund :))
Jeg går i 9. Klasse, tager en 10 eller et gymnasie inde i byen til næste år.
Jeg rider islænder og i april 2015 fik jeg min første 4 års islænder som jeg regner med at starte rimelig høje klasser på. Desværre er det svært at have hest i byen, så min transporttid alene er 1,5time hver vej. Men sådan er det jo.
jul 2014
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 6 Svar: 13
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Heste: 2 Svar: 7
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
jeg kan godt fremstå som en rigtig møg kælling, men er faktisk rigtig sød, har et kæmpe hjerte, men er enormt ærlig og ligetil.
egentligt havde jeg planer om at leve som enlig katte dame på en gård, men så mødt jeg min kæreste, og vupti så havde vi verdens dejligste søn, så den plan er ændret.
jeg skal til at læse til pædagog pr. 1/2 - også har jeg en kæmpe svaghed for kage og chokolade.
også er jeg lige kommet i tanke om at jeg har en kold sodavand i køleskabet så jeg er lige blevet verdens lykkeligste
mht. ridning så er der faktisk intet at fortælle. dét sidste jeg har haft med en hest at gøre var i weekenden hvor vi var ved en veninde for at kigge på deres dyr med sønnen, og der klappede jeg deres ene hest. mine fingre sitre for at begynde at ride igen, men tiden er simpelthen ikke til dét, med mindre dét kommer til at gå ud over min familie.
(også lige et billede af mig)
nov 2011
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
Jeg er enebarn og vokset op med en enlig mor, dog boede vi hos min mormor indtil jeg var 5 år, og det var en skøn tid. Min far havde jeg ikke den store kontakt med, og han døde af kræft, da jeg var 16.
Pt bor jeg i Århus med min dejlige kæreste gennem snart 4 år, men jeg søger job i hele landet, så det er ikke til at sige om vi på et tidspunkt flytter, selvom vi helst vil blive boende. Jeg har ikke nogen decideret livret, men elsker fisk og kylling og så har jeg en meget sød tand! Har tendens til at drikke alt for meget vin, når jeg er selskab med mine skønne veninder. Derudover er jeg meget fascineret af det overnaturlige og elsker at se dokumentarer og tv-serier inden for det område.
Af hest har jeg en skøn DV vallak, Zacko, som fylder 6 år til maj og så er jeg ret nørdet mht at udvide min viden omkring indlæring og anatomi, og er halvvejs med uddannelsen til BBH basisinstruktør
dec 2009
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
nov 2008
Jeg arbejder i Netto når jeg har nogle vagter, og bruger ellers min tid i stalden og hjemme hvor jeg ser masser af film og serier, passer mine to katte og min kanin og er sammen med mine forældre.
Jeg fik sommeren 2015 diagnosticeret moderat angst og døjer stadig med det. Dog er det ved at få et ordentlig los i røven ;).
Jeg tegner når jeg har tid og overskud til det, og fotograferer også lidt c:.
Jeg er enebarn og nogen vil nok sige at jeg er røvforkælet ;p.
Jeg kan lide det meste mad, og så alligevel ikke. Men jeg ELSKER karrymad og wok ^^.
Tænker jeg lige vil tilføje lidt om fremtidsplaner, hehe!
Planen efter STX er et sabbatår med fuldtidsarbejde i Netto (er næsten skaffet, wup!). Derefter vil jeg gerne ind på Hansenberg som veterinærsygeplejerske, og derefter tage uddannelsen Fysiurgisk Hesteterapeut som Jeanette også er i gang med :). Håber på en gang at tage til udlandet og få taget noget barfodstrimmer uddannelse også. Drømmen er at få en kææææmpe gård med mega meget jord, hvor jeg lever af at have stutteri, opstaldning og heste i træning. Så må vi se, om det sker ;).
Jeg er genert as hell, og har tit fået at vide jeg virker arrogant på grund af det. Lige til jeg løsner op og lærer folk at kende. Jeg er nok også lidt socialt akavet og har ikke altid den bedste situationsfornemmelse.
Jeg kan godt lide børn, men er alligevel også lidt, JEG VED IKKE HVAD JEG SKAL GØRE HJÆLP agtig, haha!
Har så fået æren af at undervise rytterne på under 10 år hos Valhalla Heart, og jeg glæder mig :)!
dec 2012
dec 2009
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Alt krimi! CSI af alle slags, Special Victims Unit og diverse dokumentar serier på TV3.
Men jeg er også typen der virkelig godt kan stene TV2 fri og se alle deres mad, oplevelses og andre programmer en hel weekend dag :o)
dec 2012
nov 2011
feb 2014
Følger: 31 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 135
Jeg har staldarbejde to gange om ugen, hvis jeg havde mere ville jeg ikke kunne passe min skole som jeg går op i. Men jeg når dog også at få klemt hesten ind i hverdagen. Jeg elsker bagte rodfrugter, mhhh det er det bedste. Jeg kan også godt lide at læse, når den rigtige bog fanger mig kan jeg læse den på ingen tid.
Jeg elsker sport, og har gået til Spejder, håndbold, fodbold, svømning, kajak, fiske ting, og når går jeg til ridning, og har redet siden jeg var 8.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.109
Jeg hedder Tine og er 34. Bor sammen med min mand, vores to sønner på 3 og 6, vores finske hyrdehund på 10 og Leavitt bulldog på 11 uger. Holder kanin, ørkenrotter, høns, ænder og opdrætter Maine coons.
Så har jeg to islændere og en gammel DV.
Den ene islænder er udlånt, så pt bruger jeg min sparsomme tid på min hoppe på 6 som jeg selv har avlet.
Jeg har redet siden jeg var 6 år og altid på islænder.
Jeg er uddannet sygeplejerske og er daglig leder af en lille genbehandlingsenhed på det nærmeste sygehus. Her står jeg for den daglige drift, de 12 ansatte, hygiejne, kvalitet, akkreditering, videreuddannelse osv. Et drømmejob for mig da sygeplejerske bestemt ikke var den rette hylde for mig.
Som person er jeg introvert og stille ved første møde. Når man kender mig er jeg støjende, griner højt, sarkastisk og rigtig god til sort humor.
Jeg har altid gang i 700 ting og har yderligere 100 på tegnebrættet. Finder jeg et ledigt øjeblik kan jeg fluks fylde det ud med noget.
Jeg er tænksom og argumenterende og hader ikke at få min vilje.
Min mand fortæller mig stadig at han ikke kender nogen han har grinet så meget med som med mig
Det var lige hvad jeg kunne komme på.
I får ikke noget billede da jeg sidder i min seng med nathue på. Jeg har trimmet håret af pga hårtab og det er fandens koldt om hovedet
apr 2012
Følger: 27 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 667
Jeg er spejder og så arbejder jeg som textilmedarbejder i Føtex.
Jeg går i 9. klassen, men er pt sygemeldt pga en formodet depression. Jeg går i udredning i Glostrups Ambulante, og jeg tror allerede min psykolog er ved at få spat af mig efter to gange. Jeg kan bare ikke det der med følelser, især ikke at snakke om dem, hvilket er lettere uhensigtsmæssigt
Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med siden 26. februar 2015.
Derudover er jeg stor fan af ironi og sarkasme og bruger det tit
Og billede må folk sgu overleve uden, jeg hader at få taget billeder.. Og specielt at vise dem bagefter
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.337
Bor til dagligt sammen med min kæreste, vores to hunde, to katte og 14 høns (deriblandt 4 haner) på et lille "landsted" på Vestlolland
Arbejder som sagt i JYSK, hvor jeg også er uddannet tilbage i 2012 og har sidenhen været lidt omkring som kontorassistent hos Sydsjællands- og Lolland-Falsters Politi samt tilbage til JYSK, så til Jem&Fik og nu tilbage igen "til rødderne", hvor jeg pt. er barselsvikar
Min drøm er, en dag, at blive selvstændig - dog med noget andet end senge og dyner, men der er jo lang tid til at jeg skal på pension, så jeg har masser af tid. Børn er der ingen af - endnu. Har en "lille" familie - med min mor og min lillebror som bliver 12 år i marts
Jeg rider fjordhest pt. Han hedder Fønix Frede og er min partpony. Nyder allermest springningen og turene i naturen .. men pt. rider vi en masse dressur for at få det hele på plads. Vi skal, sammen, ud og starte en masse stævner her i det nye år og vise alle de brune dressurmusser hvad vi dur til
Vores hunde hedder Ninja og Hector og er hhv. dværgpincher/chihuahua-blanding og labrador
Og det var vidst alt fra mig for nu
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.321
Læser til dagligt på AAU på Sociologi og ELSKER det!
Det er planen det skal ende ud med en kandidat i kriminologi og muligvis også en PHD med speciale i serieforbrydelser (her med mest fokus på seriemordere)
Ud over skolen og hesten har jeg en et studiejob som afløser på et plejehjem hvilket også er et job jeg er rigtig glad for. Dog ikke noget jeg kunne se mig selv arbejde med fuld tid.
Jeg er vildt ambitiøs og har til tider svært ved at forstå at andre mennesker ikke stræber for at udleve deres drømme. <
Jeg vil gerne nå det ypperste indenfor det jeg arbejder med om det så er hesten, job eller uddannelse..
Jeg elsker en god debat, og har stor respekt for mennesker der tør stå ved deres mening og har gode argumenter for den.
Jeg er meget fascineret af mennesker og den måde de agere på socialt hvilket også har givet mig lyst til den uddannelse jeg er i gang med
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.596
Jeg har redet konkurrencer i mange år, men kan desværre ikke klare så meget mere p.gr af helbredet. Rider dog så ofte, jeg kan, og kan klare et enkelt stævne i ny og næ.
Ellers nyder jeg at læse faglitteratur om heste, strikke og hækle, ligge puslespil samt lave flotte 3D-kort, som jeg sælger det sted, hvor min mand og jeg spiller banko hver uge.
Spændende at læse om jer. Føler jo, jeg kender flere af jer, som også har været på HG i mange år
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.596
aug 2006
Følger: 143 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 130 Svar: 1.326
Jeg er gift og bor i Århus, med min mand og vores søn på 16 mdr. Vi kan fejre 1 års bryllupsdag på Valentines dag, og 7 års kærlighed til sommer. Om et par måneder, går vi igang med projekt baby nummer 2.
Jeg er glad for serier og film, alt fra romantik, til krimi og gyser. Jeg spiller også meget the sims.
Jeg er uddannet sosu hjælper, men arbejder som rengøringsassist på sygehus. de bedste arbejdstider når man har små børn.
Jeg er lidt kræsen, men elsker en god flæskesteg. Min mand går meget op i mad og er god til det. så jeg bliver fodret godt til tider ;o)
Jeg har en hest, købt til formålet at prøve at komme ud at starte stævner. Men hvad den hest ikke alt har fejlet og stadig fejler, gør at det er blevet lidt umuligt. Jeg synes heller ikke rigtig at jeg har tid længere.
jun 2011
Følger: 63 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 328
Jeg er hjælpe instruktør på et hold med 3-5 årig.
Jeg har redet siden jeg var 4, og har haft min pony Scooby i 5 år, han er en welsh vallak på 15 har gået som rideskole hest i en del af sit liv.
Mine forældre er skilt og jeg har en storesøster på 18.
Jeg tegner lidt men ellers spiller jeg sims:)
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
Jeg fylder 32 i februar, har en datter der fylder 4 i marts og en der fyldte 2 i august 15. Jeg er gift med en Englænder som jeg mødte igennem online spil, og rejser derfor tit til England.
I min fritid spiller jeg Call of duty og Ark survival evolved. Til tider spiller jeg world of warcraft, men holder pt en pause fra det.
Vi har lige nu 3 heste, to shettere og en islænder. Vi har så en låneshetter i stalden, som vi regner med at købe.
Bor til leje på en gård i vestsjælland, så vi har hestene hjemme.
Vi har udover hestene 2 katte. Jeg ville gerne have lidt får, høns, kvæg og fedegrise, og så et par klappe-geder, men ikke før vi har vores eget sted, så når der bliver bygget stalde osv så er det til os, også fordi at jeg kan jo risikere at kontrakten ikke bliver forlænget, og så står man der med en masse dyr og måske ingen gård.
Jeg har 3 halvsøskende, den ældste er 18 og den yngste 13. Vi har samme far, men deres mor er min moster
Jeg er den type der ikke rigtig har nogen venner, udover de online "venner" jeg har, da jeg ikke har tiden til cafébesøg osv. Før i tiden havde jeg dog venner igennem de opstaldningsteder jeg stod på, men efter hestene er kommet hjem, så er det slut. Jeg ville rigtig gerne have nogen, der også havde heste og børn i ca. samme alder, så man kunne tage ungerne til stævner sammen, men de er sku' ikke sådan at støve op XD men det er også fint nok
Sidst men ikke mindst kæmper jeg med overvægt, da jeg er trøste-chokolade-spiser og cola-light-narkoman. Jeg har været slank, men efter et grimt forhold, blev jeg overvægtig, så begyndte jeg at tabe mig, men nu alt det her med arbejdsløshed, sygemelding og arbejdsprøvning, har taget mig op i vægt igen. Jeg glæder mig til at jeg har tabt mig, så jeg kan komme til at ride på min islænder, og håber at jeg kan komme af med alt overvægt i løbet af i år, hvis jeg da kan finde en rygrad et sted.
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 885 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Jeg er gift på 11. år med Harry som har lært det med heste hen af vejen, da jeg kom til.
Jeg er født Vendelbo med bor nu i Sydjylland
Jeg har levet af forskellige ting med hest for år tilbage,og hade vel en form for 4o års bryllupsdag med det hesterrig sidste år.
jeg red ikke i 12 år af den simble grund jeg var for tyk, men tabte ca 30 kg for en 4 år siden så jeg kunne komme til hest igen.
Jeg har 2 børn med 25 års mellemrum.
Og jeg har 3 hunde Islandskfårehude
Vi her en lille gård som vi har boet på i 11 år vi har jo 5 heste og et utal af katte og 4 høns.
Jeg elsker at lave mad og laver/spiser gerne kage.
Jeg strikker en del gerne ting med heste og hunde på ud fra min fantasi ikke så meget ud fra opskrifter.
Så det er vel det
VH
Annette
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 892 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.111
Jeg mistede min far i en tidlig alder(12 år), og var allerede som 13 årig sikker på jeg skulle have en tatovering med ham - og er blevet besat lige siden. Har pt 3 som 18 årig men planlægger allerede min sleeve til hele højre arm.
Jeg blev hesteejer i sommeren 2011 hvor jeg købte min egen hest for mine egne penge.
Arbejder i en bager og går på HHX i 2.g
og bor nu hjemme hos min mor og papfar tæt på øen Rømø i det der hedder Skærbæk
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 878
Jeg er vegetar, på vej mod veganismen. Jeg læser latterligt mange bøger, og ser nok lige så mange serier...Er dybt afhængig af GoT og har nok set alle sæsoner 4 gange (og læst bøgerne lige så mange gange). Derudover er jeg rigtig glad for musik, og hører nok noget de fleste ikke kender eller kan lide. Jeg har 4 ret store tatoveringer, lidt piercinger og så er jeg glad for vildt farvet hår. Jeg "kæmper" faktisk ofte med folks forudindtagede mening om mig. Ofte oplever jeg, at fremmede tror jeg er en kæmpe arrogant snob, der kun går op i sit udseende. Sådan en rigtig stereotyp dum blondine. Har lært at leve med det, så det går mig ikke længere på, men det tog noget tid at komme til det
Udover hest har jeg en Alaskan Malamute tæve på 3. Indenfor heste-verdenen, er jeg begyndt at lege lidt med tanken om avl, siden jeg har en hingst, og synes faktisk det er mere spændende end ridning. Jeg har dog et mål om at starte MB kür til Jysk Rideuge, for at vise at araberne også kan
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 146 Heste: 6 Emner: 45 Svar: 1.148
Jeg har en storesøster, som bor i Århus, og to yngre brødre som også stadig bor herhjemme. Vi har tre hunde og 7 katte (tror jeg nok det er ;)) og så selvfølgelig hestene, som vi har hjemme
Udover at ride spiller jeg klassisk klaver og har gjort det i 6 år. Har ikke rigtig nogle andre hobbyer, men jeg er total nørdet med sprog, grammatik og antikke samfund, hvilket også er dét, den uddannelse jeg gerne vil ind på omhandler
Jeg er mega konkurrence menneske og en virkelig dårlig taber (og lidt en dårlig vinder), hvorfor der aldrig rigtig er nogen der har lyst til at spille spil eller dyste med mig i andre ting, selvom jeg elsker det!
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Jeg bor sammen med min mand.. Vi har kendt hinanden i 17,5 år og boet sammen i 17 år (været gift i 7 år) og har 3 små piger på 1,5, 2,5 og 4,5 år og en stor hund..
Jeg har 3 ældre søskende som er 14,17 og 20 år ældre end mig, så efternøler.. Er vokset op på Lolland men bor i København.. Min far døde for et par år siden, han var alkoholiker og slidt op..
Og så har jeg tabt mig 20 kg efter at have været overvægtig siden jeg var 15 år..
I får lige et billede af mine 3 prinsesser
mar 2011
Mvh TT
nov 2003
mar 2011
Mvh TT
Blogger
Følger: 237 Følgere: 2155 Heste: 17 Emner: 202 Svar: 2.255
Jeg har en stor drøm om at blive beslagssmed og tage en masse andre uddannelser med heste.
Min store drøm er at hjælpe andre med deres heste.
Jeg mangler desværre for at begynde på beslagssmed uddannelsen fire fag fra folkeskolen, da jeg havde nogen møg lære der ikke kunne finde ud af at lære mig tingene og føre mig op til eksamen.
Da de ikke hørte på at jeg har min diagnose infantil autist.
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Også var jeg jo rigtig glad for at jeg i sin tid ikke endegyldigt lukkede min HF eksamen, fordi så kunne jeg komme tilbage på VUC og tage lidt ekstra fag
Men i løbet af det år måtte jeg også erkende at en universitets uddannelse alligevel ville blive for meget for mig, for selv om jeg nød at gå i skole - så magtede jeg ikke yderligere 6 år på skolebænken. Så jeg begyndte at kigge efter mellem-lange uddannelser istedet og fandt frem til at jeg skulle blive bioanalytiker
Og det er så den uddannelse jeg er i gang med nu, hvor jeg har et år tilbage
Nå men det var "lidt" om mig
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.244
Har 2 søstre, og jeg er store søster, vi er næsten lige gamle, der 3½ år til min yngste søster. Jeg har stadig min mor, som er en ældre dame. Jeg mistede min far, da jeg var 27 år, savner ham stadig, det er ikke nemt når man altid har været fars pige.
Er gift med Henrik, og har været det i over 30 år. Vi har et hyggeligt hus, som er dateret første gang i 1777, vi har bygget det om fra A-Z, og har boet der i over 30 år.
Vi har jagthunde, korthåret hønsehunde, Kærlige, skønne og samarbejdsvillige hunde. Har også haft en ruhåret gravhund – meget selvstændig hund, han blev 16 år og er stadig savnet. Vi har dog kun en hund i øjeblikket, en 10 år gammel tæve, som er efter en af vores tidligere hvalpe.
Derudover skyder jeg langdistance riffel, jagtfeltskydning, som er skydning på afstande af 25m ud til ca. 350m til vildtmålsskiver. Jeg har også jagttegn, men går ikke på jagt, det lader jeg manden om.
Har tidligere også fisket en del, men synes ikke rigtigt at jeg har tid til det hele.
Generelt elsker jeg at være ude, helst i skoven, og er der mulighed for lidt bålhygge, så er det bare toppen.
Der er meget mad, jeg holder af, men skalddyr er nok det der står øverst på listen, efterfuldt af en god bøf, boller i karry, ”kinesermad” osv.
mar 2008
Følger: 219 Følgere: 181 Heste: 5 Emner: 144 Svar: 1.345
Vi har hestene stået herhjemme, hvilket er enormt dejligt
Jeg er pt "hjemmegående" pga sygdom.
Jeg elsker at se gamle danske film - Vagabonderne på Bakkegaarden, Flintesønner you name it!
Vi har hunde, katte, høns, og til tider ænder og gæs, og vi har altid haft hest herhjemme. Selv min far havde hest i hans ungdom.
Mit største ønske pt er at kunne rejse til Grønland, der har jeg altid gerne ville hen.
Hmm... Det var vidst det grundlæggende om mig tror jeg
sep 2015
Følger: 48 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 236
Dagligt er jeg hos min hest Queen, grundet jeg ikke kan komme videre med skole før jeg har mod på at tage en 9. klasse.
I 2010 skete der det mest forfærdelige jeg nogensinde har oplevet, jeg mistede min far grundet en blodprop og det var så surrealistisk for mig for han havde dagen inden stået og sagt ''Godnat skat, elsker dig'' også er det næste jeg ser desværre min far i sengen.... Det tog hårdt på mig og jeg har været igennem SÅ meget efterfølgende.
Min mor og jeg har ikke altid haft et mor-datter forhold, jeg boede hos min far fordi min mor og jeg ikke kunne sammen, desværre. Hun var alkoholiker, men i 06 da hun fandt ud af hun var gravid med min lillebror sammen med min far, ændrede ALT sig, næsten.. Min mor fik hjælp med sit misbrug af alkohol, kom på antabus og klarede det hele så flot! Men hun fik stress, blev depri, og fik konstateret KOL... Jeg indrømmer gerne jeg ikke havde respekt for min mor på daværende tidspunkt og vi kunne ikke sammen, vi har været oppe og slås, råbt og skreget og kastet ting efter hinanden.
Samtidig med min far døde, skulle jeg også skifte skole pga. mobning. Jeg var flyttet ned til min farmor og farfar, og her skulle der begynde en ny start, eller det var meningen...
Selvom det var en ny start, var der intet der havde forandret sig udover jeg ikke længere havde min far og boede hos min farmor og farfar. Jeg blev kørt på både fysisk og psykisk i skolen, jeg fik af vide tit at jeg kunne lærer min far var død, de ville pisse på min fars grav og at jeg var et bumsefjæs - Alt imens folk troede jeg havde fået en god ny start. Jeg var i forvejen ufattelig ked af det med min far, og det er ikke noget man bare vender sig til, så det resulterede i jeg blev aggressiv også var jeg ligeglad med hvem der stod foran mig, hvis de sagde noget forkert var mit mål at de skulle ihvertfald have mindst ét slag, også var jeg iskold over for om det så var mig der lå smadret i jorden i sidste ende. Jeg fortalte ikke min familie jeg var sådan, for det skulle ikke gå udover det at jeg var dum, men skolen gjorde det fornuftige og tog kontakt til familie.
Jeg fik hjælp, fra psykologer, kontaktpersoner, sagsbehandlere, familiebehandlere osv. Her fandt jeg også ud af hvilken terapi hesten var og først 5 år efter min fars død er jeg kommet mig rigtigt men stadig med sorg.
Jeg har fået en kontaktperson/kæreste som jeg har knyttet mig så meget til og aldrig har jeg kunnet gøre noget bedre for mig selv end at blive med ham.
Mht. skole er jeg stadig ikke noget særlig langt selvom det er et ønske, jeg har ikke fået taget nogen eksaminer selvom det er 3 år siden jeg gik ud af folkeskolen, hverken 9. eller 10. klasses eksamen.
MEN, nu vender det hele endelig den rigtige vej og jeg har været på jobcentret og skal til en FVU test for at se hvor jeg ligger fagligt og skal nogen timer om ugen lave matematik og dansk og når jeg så er helt klar skal jeg tage min længeventede eksamen, OG JA JEG GLÆDER MIG!
Nu føler jeg mig endelig klar til at starte mit eget liv, og det må jeg sige jeg har gjort.
Jeg er flyttet på landet på lille fyn sammen med min kæreste, hvor jeg 4 km fra vores hus har min skønne hoppe Rosenlyst's Queen Of Hears stående, som jeg fik i hjem i 2015. Hun er en 18 årig hoppe, som er helt sin egen! Jeg er springrytter, har redet en hel del konkurrencer og redet utallige heste igennem tiden.
Hvad inspirer mig?
Blæk. Blæk, blæk, og endnu mere blæk samt musik. Jeg kan utroligt godt lide tatoveringer og har også nogen stykker af slagsen, og særlig en betyder noget.
Jeg har på min højre fod stående ''He walks with me'' til ære for min far, ellers er ben og mave/ribben tatoveret og nu skal jeg igang med armene! Min musiksmag er sjælendt det folk høre meget af, jeg er til psycadelic, house, tramp osv. og et af mine største ønsker er at komme til Tomorrowland i belgien, men 5000,- er meget at smide for 3 dages koncert i udlandet når man er mig :')
Mine smøger, musik og hest er noget jeg er afhængige af, også er der maden som jeg elsker, gerne rødt kød, en masse sovs og en god omgang kartofler!
Jeg kan utroligt nok også godt lide at skrive, jo mere jeg kan skrive jo bedre er det og det er også en af grundene til jeg har lavet en facebook side omkring mig og Queen, som i hjertens gerne må følge med i, HVIS I HAR LYST!
Ellers så tror jeg ikke rigtigt der er så meget andet at sige end at jeg elsker at være sammen med andre, jeg hader at være alene, der er gang i mig og at jeg er smilende, imødekommende og rigtig snaksaglig
Sidder på min kærestes computer, og har desværre ingen rigtige billeder af mig men har et billede fra mit første stævne på Dusen min gamle pony, det er også sådan ca. sådan jeg ser ud til hver dag, med hjelm på hovedet XD
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
Jeg har taget STX og blev færdig i 14. Herefter rejste jeg til Afrika i nogle måneder for at arbejde med vilde dyr, og så fik jeg efterfølgende arbejde på en kvæggård. Planen var så at læse til dyrlæge, men jeg blev tilbudt sommerjob ved en landmand tæt på hvor jeg bor, og sagde ja tak. Det blev jeg så enormt glad for og var så heldig at blive fastansat. Til september starter jeg derfor på Gråsten landbrugsskole og uddanner mig til landmand
Jeg har redet i 13 år (siden jeg var 9) og har haft hest i 11 år. Jeg har nok en lille drøm om at komme til at avle New forest ponyer, men jeg har også en lille drøm om at blive selvstændig landmand, og pengene hænger jo ikke ligefrem på træerne
I får lige et fantastisk selfie med en af mine babyer
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 50
Vokset op i kernefamilie og er vist generelt en glad person.
Børn siger mig absolut intet og jeg regner ikke med at skulle have noget, det er dyrene der har min interesse.
Ejer fire marsvin og 1 stks hyp.
Fik min første hest sidste år. En shire ved navn Kronos, som jeg mødte første gang da han var 14 dage. Fik selv lov at døbe ham.
Introvert og lidt af en drømmer.
Fascineret af alt hvad der hedder fantasy og fortidens historie (det værende vikinger, middelalderen mv.)
Tidligere super computernørd, savner at spille WoW og HOMM - men tiden er der ikke pt.
Tegner af og til, og nå ja, maler til tider også en smule warhammer.
Påtænker at kaste mig ud i lædercrafting
Elsker mad og god vin, elsker at prøve nye og spændende opskrifter. Lever hovedsageligt efter LCHF principperne i hverdagene, men med plads til masser carbs i weekenderne
nov 2003
Ej nogle gange får man bare en ide om folk og så sidder det fast
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.698
Jeg arbejder på Statoil.
Min familie en lille time væk, min søster - som også er her inde - bor i Århus.
Jeg rider ikke længere. Efter min sidste part blev aflivet i 2013, kan det tælles på én hånd, hvor meget jeg har siddet på en hest siden. Kommer nok aldrig tilbage til hesteverdenen igen..
Jeg elsker dog stadig dyret - elsker generelt alle dyr, planen er at blive ved med at have marsvin og få hund senere hen i livet.
Jeg elsker tatoveringer og piercinger. Har lidt selv, planen er mere af det. Samtidig elsker jeg også musik, og tager gerne til koncerter eller festivaller. Jeg elsker at gå i byen og feste, og gør der stortset hver weekend.
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.674
Jeg har mine to ponyer som står hos min far og mor, jeg rider primær dressur på ponyerne også har vi to katte.
Jeg har 5 søskende (1 storebror, 2 storesøsteren og 2 lillesøsteren).
Jeg er uddannet salgsassistent (juni 2014) og arbejder i den butik hvor jeg har været ungarbejder og er udlært.
Min fritid bruger jeg meget sammen med ponyerne, hos mine forældre og svigerforældre og selvfølgelig sammen med min mand.
Min mand og jeg elsker at se gamle danske film og lige for tiden er vi igang med matador.
Og ellers kan jeg rigtig godt lide at se Bones.
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.415
Mette lige straks 38 år. Bor på en ejendom lige uden for Kolding sammen med min kæreste gennem 18 år, vores hund og tre connemaraponyer. Derudover driver vi hestepension og har syv opstaldere.
Jeg er vokset op i kernefamilie med far, mor og en lillebror, og har stadig et meget tæt forhold til dem alle.
Hele min opvækst har været præget af en krop der ikke fungere optimalt - og allerede som 25 årig havde jeg kunstige hofter og gigt i det meste af kroppen. Jeg er uddannet revisor, men nåede kun at arbejde fem år inden jeg måtte give op.
Nu går jeg hjemme. Bruger en masse tid på træning af kroppen og forsøger at passe hestene og få kræfter til at ride lidt. Derudover er jeg aktiv i avlsforeningen for connemaraponyer i danmark og i rygforeningens lokalafdeling i Kolding.
mar 2011
Mvh TT
okt 2014
Følger: 1 Heste: 1 Svar: 22
Arbejder i en salgsafdeling. Fritiden bruger jeg på hesten selvfølgelig, men derudover elsker jeg at rejse, min mand og jeg er typisk ude at rejse mindst 6 uger om året. Jeg elsker at læse og se en god film eller serie og så elsker jeg at shoppe. Jeg befinder mig lige så godt i kjoler og stilletter som i mit beksidte ridetøj (og det er altid beskidt når man har en savlende islænder der går i løsdrift)
Jeg har altid været hestepige, men holdt pause i mange år og jeg har kun været hesteejer i ca 2 år. Det er noget af det bedste der er sket i mit liv
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Jeg skal helst have min havregryn om morgenen hvis jeg skal lave noget seriøs - en kollega syntes det var vildt sjovt en dag da jeg styrede uden om alt det fine hotelmorgenmad for at få min havregryn.
Efterhånden er det bestemt at livretten er gratis mad/mad man ikke selv skal lave.
Jeg har en lillesøster på 15, og derudover har min far giftet sig, så jeg har fået 3 ældre søskende. Vi har kun kendt hinanden efter vi er blevet voksne, så vi har ikke et rigtig tæt forhold, selvom jeg godt kan lide dem.
Ellers er det planen at jeg skal i gang med at spille violin igen og at ride lidt mere fast. Jeg bruger også en del tid ved computeren.
I får lige et billede, som egentlig kun er taget fordi jeg skulle teste en lampe, så håret er ikke sat
feb 2007
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 1.859
I kan jo se mit navn, bliver 22 om et par måneder og bor i en lille by mellem Køge og Roskilde. Jeg bor i en lejlighed med min kæreste, og vi har været sammen i 2 år. Jeg arbejder i en vuggestue, og jeg elsker mit arbejde, glæder mig hver morgen til at skulle på arbejde. Jeg har en gammel connemara pony, det er dog ikke så tit jeg rider, for ponyen som min egen står sammen med, kan ikke være adskilt fra min, så kan faktisk kun ride hvis jeg kan få en til at ride på den anden. Jeg har redet siden jeg var 6 år, uden pauser. Jeg er et rigtigt dovent menneske, og det bedste jeg ved er at smide mine stramme bukser og bh, og så bare have hyggetøj på og ligge i sofaen med dyne på. Jeg er meget kræsen, og spiser stortset kun usundt, men alligevel er jeg ikke tyk. Jeg elsker makeup. Jeg er bivirkningsramt af HPV vaccinen, og er på HPV centret i Roskilde igang med en masse undersøgelser. Vaccinen har ødelagt meget af mit liv. Elsker at side på hestegalleri og stalke alt hvad der sker, men det er sjælendt at jeg kommentere på noget.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
Jeg hedder Tine, er 21 år gammel og bor stadig hjemme hos de gamle sammen med min lillesøster, kat og hund, mellem ringsted og holbæk.
Jeg blev færdig med stx i 14, arbejde så et år på det lokale plejehjem, hvor jeg også havde arbejdet 2 år forinden i weekender og aftner. Pt. er jeg under uddannelse som sosuhjælper, med henblik på at tage sosu-assistenten og så evt. sygeplejersken også.
Jeg er et ekstremt tålmodigt menneske når det gælder mit arbejde og hestene, alt derudover er jeg ualmindelig utålmodig. Jeg er også klodset, som i virkelig virkelig klodset, et buldrehovede er hvad min far kalder mig.
Vi skændes meget herhjemme, over hestene, men sådan er det, de fylder for meget til at de skal undværes
jeg er et rodehoved uden lige, skal folk køre med i min bil, skal jeg gerne vide det inden så jeg kan nå at rydde op i den, så der kan side andre på sæderne. Mit værelse ligner ca. min bil.
Jeg drikker ikke særlig ofte, men når jeg gør, så gør jeg det ordentligt.
Og så er jeg hysterisk bange for natsværmere og fisk/hajer
mar 2011
Mvh TT
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 260 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Ja.. Hej!
Jamen ja, hvem er jeg?
Liva her!
Jeg går i 1.G, og har besluttet mig for at jeg skal gå der i de næste 2,5 år. Jeg har overvejet meget at skifte uddannelse, blandet med at jeg ikke ved hvad jeg vil, og at jeg havde det virkelig dårligt i min klasse - dog er det blevet meget bedre efter jeg skiftede klasse.
Jeg har i alt 4 kaniner, jeg bruger til kaninhop, og så har jeg over 6 katte. Og så har jeg en skøn skøn part på 6, og så min egen hoppe på næsten 4 år! Jeg er udelukkende hyggerytter, da jeg fik en meget dårlig oplevelse til mit første stævne som 12 årig, og siden har været angst for tanken om stævner. (Dog kan jeg åbenbart godt starte kaninhop stævner xD)
Jeg har gigt, godt som alle andre steder end ryggen. Alt lige fra kæben til tæer - det er dog mine ankler der er hårdest ramt. Jeg har tilbragt alt for meget af mit liv på et hospital desværre <_< Jeg er blevet opereret gentagende gange. Af de store, kan jeg nævne at begge mine ankler er stivgjorte - hvilket vil sige jeg ikke BURDE kunne ride - men så er det jo godt jeg kan bevise det modsatte! Jeg står i Februar igen overfor en operation, som jeg ser meget frem til.
Jeg er psykisk ustabil, og har perioder hvor mange vil sige at jeg er en meget dårlig dyre ejer. Når jeg har det værst, kan jeg simpelthen lukke helt af, og kravle ind i mig selv- mine dyr lider ikke, tvært imod. de får mad og vand og bliver også klappet osv - men det er også det, desværre. Altså min hest f.eks. bliver ikke longeret, kaninerne bliver ikke hoppet med eller lignende. Ganske enkelt fordi jeg ikke kan overskue det. Der er jeg så heldig at jeg har en skøn familie der hjælper mig godt på vej.
Jeg har tidligere i mit liv haft selvmordstanker, heldigvis nåede jeg ikke langt nok ud til at prøve. Jeg har også selvskadet, dog "kun" psykisk, hvilket jeg kan hilse og sige er lige så skadeligt.
Hvad mere?
Jo! Jeg har en skøn kæreste, jeg i Februar har været sammen med et helt år. Vores forhold har overlevet lidt af hvert, blandt andet at han har kræft, hvilket har taget hårdt på os begge. Han er min totalt modsætning, meget positiv og glad for at møde nye mennesker, hvor jeg r meget indelukket og negativ. ^^
Og så har jeg en skøn bedste veninde som jeg elsker lige så højt som min kæreste - hun er min anden halvdel, for at sige det sådan. 2 halvdele af en hel idiot, eller geni, som vi siger
^_^ Sorry for langt indlæg, og jeg undskylder på en måde for billedet også xD
Min bedste veninde og jeg til fest. Det er et af de eneste billeder der findes af mig siden jeg fik kontaktlinser, så det må i få. Min bedste veninde til venstre, jeg til højre!
dec 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 12 Emner: 40 Svar: 651
vi har vores ejet lille land sted. som vi købte for lidt over 1 år siden.
jeg er en læse hest så læser rigtig meget men elsker også at lave perle billeder.
jeg er uddannet Sosu hjælper og arbejder i et privat firma inde i horsens men er pt sygemeldt pga mit bækken gør så frygtelig ondt.
derudover går jeg meget op i alle mine dejlige dyr og det tager meget tid hverdag ?
nov 2011
Følger: 30 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 235
Hun er pt. Udlånt, grundet kommende uddannelse. Jeg skal desværre helt til Hjørring for at starte min uddannelse, og skal desværre flytte fra min kæreste i en periode.
mar 2011
Mvh TT
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 535
De sidste 5 år har mit liv stort set stået på gaming, heste og MLP, det var dog først i maj 2015 at jeg stoppede med at være skabs brony.
Har været Lan koordinator i 4 år
Min fritid går pt på hestene, gaming, fotografering, planlægninger, hjemmeside, mlp, redigering, livestreaming/ligger videoer på YT/Twitch og så på at rende til con
Hvis man vil vide mere kan man jo altid skrive sammen
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
Jeg hedder Rikke, jeg er født og opvokset på Sjælland, men flyttede til Jylland for 17 år siden. Jeg bor i Nordjylland med min 16år ældre kæreste. i et gigantisk hus, som jeg har den tvivlsomme fornøjelse af at holde rent.
Jeg er den yngste ud af en flok på 5, jeg er efternøler og eneste pige. Mine forældre har kendt hinanden siden de var 2 og 3 år gamle, og nåede at være gift i 51år inden min far pludselig faldt om og døde.
Jeg er meget direkte og glemmer tit at tænke før jeg taler, jeg er ikke doven men springer gerne over hvor gærdet er lavest. Jeg elsker ironi, og grov humor. Jeg er ikke dømmende. jeg er højtrøstet og larmende, man er aldrig i tvivl om når jeg er til stede. Jeg bruger sjældent smilyer når jeg skriver, hvilket gør min retorik meget hård, men faktisk er jeg lige så hjerte varm som jeg er stor, og så er jeg morgen grim hele dagen.
Hjemme har jeg et meget iltert temperament, jeg bærer ikke nag, men husker forbandet godt.
På jobbet er jeg det roligste væsen der findes.
Jeg arbejder inden for social og psykiatri, på et bosted for voksne udviklingshæmmede med problemskabende og udadreagerende adfærd, de fleste af dem domsfældte og med tillæg diagnoser.
mar 2011
apr 2008
okt 2006
Følger: 65 Følgere: 60 Heste: 8 Emner: 26 Svar: 414
Jeg er hestemassør og læser lige pt HF-enkeltfag. Jeg har kronisk hovedpine som højst sandsynligt stammer fra piskesmæld efter et rideuheld.
Jeg ELSKER at læse, især romantisk pladder og krimi, men elsker også at binge-watche serier!
Efter en del uheld og fald fra heste er jeg blevet lidt nervøs og har derfor købt mig en pony. Jeg glæder mig til at se hvad hun kan blive til. Jeg købte hende lidt af medlidenhed, så jeg er spændt på hendes udvikling
Jeg er sprogspasser, tænker ikke før jeg taler, enormt følsom men samtidig typen der tit klistrer et smil på i stedet for at vise hvad jeg føler, jeg elsker engelsk og ville ønske at jeg var født i USA. Jeg elsker at rejse, men er for fattig til at gøre det ret meget.
mar 2011
Mvh TT
aug 2008
mar 2007
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 27 Svar: 751
jamen navnet på dette spektakel er Anne Storm. dog er jeg ik fan af det første så bare Storm
nov 2011
Følger: 30 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 235
Altså det kun fordi vi skal bo hvert få sig en periode at jeg måtte låne min dejlige hoppe ud
nov 2003
jun 2009
Følger: 74 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 95 Svar: 804
mar 2011
Mvh TT
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
Min farmor er norsk, men flyttede til Danmark hvor hun mødte min farfar. Min yngste onkel bor i Norge nu, er norsk gift og har to børn, som vi desværre ikke ser så tit. Min anden onkel er svensk gift, han har også to børn. Så vores familie er lidt spredt.
Går på HF 1. år, gik på SOSU GF sidste år, kom godt nok videre til Hovedforløbet, men mærkede hurtigt det slet ikke var der jeg skulle være, de andre elever var 40+ og niveauet var alt for lavt, så skiftede.
Er meget smilende og glad, men er MEGET genert omkring nye mennesker. Er et tryghedsmenneske. Har en mild form for angst, er panisk bange for edderkopper og vand hvor jeg ikke kan se bunden. haha :))
mar 2007
mar 2011
Mvh TT
mar 2007
mar 2011
Mvh TT
mar 2007
mar 2011
Mvh TT
nov 2003
mar 2012
Følger: 19 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 89
Udover at ride, dansede jeg meget standard/latin engang. Desværre måtte ejeren lukke stedet sidste år, og følte ikke rigtigt at det ville blive det samme, hvis jeg startede et nyt sted, så har droppet mit dans. Man fik ellers de smukkeste kjoler
Mine forældre er skilt og jeg bor kun hos min mor, min ene lillebror ser sin far hver anden weekend, men jeg har droppet at se min far mere
Jeg blev konfirmeret sidste år, det var én af de bedste dage i mit liv
På billedet er mine brødre, min bedste veninde og jeg.
jun 2009
Følger: 36 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 26
Pt går jeg i 10. med speciale i musik og drama. Selv spiller jeg trommer og bas, og har brugt over 25.000kr på de to instrumenter, ups. Min fritid går mest ud på hesten, musik, spille spil såsom Heroes Of The Storm og bruge alt for mange penge på ebay. Jeg går rigtigt meget op i musik og ejer over 30 metal band trøjer, såsom Type O Negative, Burzum og Benediction (alle sammen originale og de fleste er ældre end mig..). Udover det er jeg veganer og går utroligt meget op i hvordan mine dyr har det (hest, hund og kaniner), og skal efter sommerferien forhåbentligt starte på en dyrepasser uddanelse med heste som speciale.
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.966
Min fødselsattest siger 33 år, men tror selv jeg er 25. Bor på Nørrebro sammen med min kæreste og mine dyr og stortrives her, selvom jeg er opvokset i noget så jysk som Horsens. Jeg hedder self ikke Sibo, men derimod Signe, men mange kalder mig for Chili.
Det var vist de mest normale ting.
Udover ovenstående er jeg civilingeniør i et international job, så jeg rejser en del. Er som regel ude i den store verden 10 gange om året og opleve ting. Her kan nævnes, at jeg har fået skæld ud af en vild orangutang på Borneo, spist vandmand i Kina, har set Tennessee Walking Horse verdensmesterskabet i Tennessee og besøgt næsten alle europæiske lande mere end en gang.
I juni udgav jeg en bog sammen med en håndfuld andre, som skal til at oversættes til polsk og fransk. Og jeg kan ikke forklare folk, hvad mit job går ud på i detaljer, fordi ikke to dage er ens
Så hører jeg metal, hvilket overrasker mange. Min kæreste (nu gennem 8 år) spiller naturligvis guitar i et metal band og har langt lyst hår. Jeg har stadig ikke besluttet mig for, hvad jeg synes om børn, selvom jeg burde være afklaret i min alder, men derfor har jeg ingen.
Kort fortalt lever jeg livet efter, at jeg gerne vil opleve en masse inden jeg dør.
Jeg minder nok lidt om Jack Skellington (fra Nightmare Before Christmas) som nysgerrigt render rundt og undersøger ting, mens jeg siger "Whats This?"
Og så er min hest tit totalt søvnig at se på, som I kan se på fotoet. Vildhest!
apr 2011
Følger: 33 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 147
Jeg hedder Sofie og jeg er 20 år gammel. Jeg har en storebror som bor i Horsens, og en mor og en far som jeg bor sammen med i en lille by der hedder Fårvang. Jeg har to hunde, Mario og Bugsy, som er af racen dværgschnauzer. Efter min HF tog jeg et sabatår, men har lige nu afsluttet mit første semester på UNI hvor jeg studere teologi. Dette med udgangspunkt i at færdiguddanne mig som præst
Her er lige lidt små facts
Jeg må nok indrømme jeg er lidt sær og ikke et typisk cookie cutter person
Sidst men ikke mindst er jeg introvert. Det betyder at jeg "mister energi" ved at være sammen med mange mennesker på en gang, og "lader op" ved at bruge tid alene. Dette betyder ikke at jeg har det skidt når jeg er sammen med folk
Well det var vidst lidt om mig
(Og lige et lille billede, er ikke meget for det
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Jeg håber på snart at kunne flytte i lejlighed med min kæreste gennem snart 2 år (mit i forvejen lille værelse bliver meget lille når man er 2), vi er begge ved at være lidt træt af, at bo hjemme hos farmand. xD
Jeg har 2 katte, på papir, den ene er dog min far's og den anden ejer mig, haha! Dog er jeg 100% hunde menneske, men hænger nu engang på de 2 trunter, på henholdsvis 12 og 4.
Bliver ofte beskyldt for, at have den sygeste humor (giver min far skylden
Har en "lille" forkærlighed for god gammel rock (Deff Leppard, Kiss, Scorpions osv osv) og symfonisk metal (Nightwish, Within Temptation osv).
Jeg sidder ALT for meget foran computeren!
Udover heste, lyder mine hobbyer på læder arbejde, foto og andet kreativt.
Jeg ELSKER gysere! De kan ikke blive vilde, klamme eller blodige nok (komisk nok hader jeg at få chok, haha!).
Jeg elsker at læse (især Stephen King, Christian Jacq og Walter Farley), men læser ikke nær så meget som jeg gerne ville...
Noget af det bedste jeg ved, er rødt kød!
Jeg kan ikke tåle rugbrød og grovbrød...
Jeg er nok mest kendt herinde fra min tid med Blanca, som jeg virkelig mangler i min hverdag...
Dog nyder jeg tiden med Pony-Prutten, men jeg længes helt forfærdelig efter at få en spansk hest igen.
Jeg går (desværre) ledig og bliver pt næsten kastet frem og tilbage mellem kommune og læge, da de ikke kan finde ud af, om jeg skal sendes i uddannelse eller indstilles til flexjob pga min psyke (har flere psykiske diagnoser) og fysiske problemer (som de ikke kan finde ud af hvad er eller stammer fra)...
Dog er jeg i praktik/job prøvning i en genbrug, som er fuld af super skønne mennesker!
Jeg er ene pige med 4 brødre.
Dog mistede jeg den ene til en bilulykke for 9 år siden...
Jeg er sølle 150 lav.
Og så elsker jeg vilde hårfarver, selvom min chef har forbudt mig, at farve det i de farver (bummer....), pga vores kunder..
Dog er det lykkedes mig at overbevise hende om, at jeg må beholde mine piercinger i, men tror ikke jeg kan strække den til hårfarver også, desværre.
Og et mega seriøst billedet (NOOOT) af mig, fra da jeg var med ude og hjælpe en veninde med at lave reklamevideo for et kampvogns museum, hvor vi fik lov til, at få en tur i en kampvogn.
Og nej, jeg bukker ikke i benene, de er strakte.... xD
mar 2011
Mvh TT
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Og kunde antal og indtægt er det vigtigste.
Det eneste vilde jeg må smide i mit hår er postkasse rød, fordi det har været så almindeligt som det har, men det havde jeg i flere år, så det er ikke sjovt, haha!
okt 2012
Følger: 115 Følgere: 91 Heste: 20 Emner: 31 Svar: 632
Jeg hedder Kiki (ja, det er mit rigtige navn) er lige fyldt 17, elsker ro og fred, næsten ligeså meget som min hest.
Jeg elsker at være alene eller fuld/påvirket. (Ja, jeg ligger ikke skjul på det, nej, jeg er ikke misbruger.)
Jeg elsker at besvime/være bevidstløs det er nogle virkelig mærkelige "glæder" i mit liv.
Jeg er smidt ud af skolen, og står pænt og glor, på min krop gå igennem tiderne, mens jeg ser på fra sidelinien.
Men ellers hygger jeg mig ellers på hospitalet ind og ud hele tiden, Ahaha.
Jeg er DØDSENS NYSGERRIG... TT, hvad hedder du?
aug 2008
mar 2008
mar 2011
Mvh TT
nov 2008
okt 2012
mar 2008
Skal nok lade være med at røbe det
Men synes du har et meget flot navn.
mar 2008
Skal nok lade være med at røbe det
Men synes du har et meget flot navn.
okt 2012
mar 2011
Mvh TT
aug 2008
TT = Tante Tummelumsen
sep 2009
mar 2011
Mvh Tante Tummelumsen
sep 2009
aug 2008
Tror ikke TT føler sig trådt på af mig, og hvis hun gør kan hun fortælle mig det.
okt 2012
apr 2008
mar 2011
Mvh TT
Hvem er I bagved profilen? :-)